Parfumerie Marie - Rose

Parfumerie Marie - Rose

Parfumerie Marie Rose met passie voor Beauty, since 1978 is een gerenommeerde parfumerie in Lauwe met Schoonheidsinstituut heeft nu ook haar online shop.
Parfumerie Marie - Rose staat bekend voor een goede service, mooi en origineel aanbod, topkwaliteit, persoonlijke service, originele cadeauverpakkingen.
Wij bieden aan: parfums, verzorgingsproducten en mode accessoires.
9,9

• Tine Van Regenmortel
    Geverifieerde klant van Parfumerie Marie - Rose

Prima , snel en extra geschenken!

• Ilona
    Geverifieerde klant van Parfumerie Marie - Rose

Great communication,5 star customer service,quality item.Thank you.Very happy with my purchase.⭐⭐⭐⭐⭐.Definitely will be back for more.

• Hoe beoordeel je Parfumerie Marie - Rose?

• Ingrid
    Geverifieerde klant van Parfumerie Marie - Rose

Super snel geleverd en veel leuke gratis samples ontvangen.

• Mariëtte
    Geverifieerde klant van Parfumerie Marie - Rose

Fantastische service. Na lange tijd heeft Alexandra toch nog gevonden ( in Italië!) waar ik naar op zoek was en niet kon vinden! Ik heb die heerlijke zeep uiteraard meteen besteld. Ben haar zeer dankbaar!

• Carine Van Craen

Mooi verpakt goede service

Antwoord van Parfumerie Marie - Rose

Beste Mevrouw Carine bedankt voor uw positieve beoordeling.
    Fijn om te horen dat u tevreden bent. Bedankt voor uw aankoop en het vertrouwen in Parfumerie Marie Rose.
    Tot de Volgende keer!

• Vinciane Bailly
    Geverifieerde klant van Parfumerie Marie - Rose

Article reçu très rapidement, conforme à la description. Envoi rapide et soigné et de belles surprises en cadeau (échantillons testeurs parfums) qui m'ont fait bien plaisir :0)

Antwoord van Parfumerie Marie - Rose

Un très grand merci pour votre évaluation positive, nous sommes très contente que vous êtes satisfait. Nous sommes ainsi ravis que votre cadeau vous ait plu.
    Un grand merci pour votre commande chez Parfumerie Marie Rose et à Bientôt!

• Nicole Vandevenne
    Geverifieerde klant van Parfumerie Marie - Rose

Snelle levering en alles was 👍

Antwoord van Parfumerie Marie - Rose

Bedankt voor uw aankoop bij Parfumerie Marie Rose.
    Het doet ons deugd om te horen dat u tevreden bent alsook dat het snel geleverd werd en dit is mede mogelijk gemaakt door de medewerkers van B Post, waarvoor wij tevens dankbaar zijn! Tot Binnenkort Mevrouw Nicole Vandevenne.

• Simone Kunz

Superschnelle Lieferung.

Antwoord van Parfumerie Marie - Rose

Sehr geehrte Frau Simone K., vielen Dank für Ihren Einkauf und Ihre positive Bewertung der Parfümerie Marie Rose. Wir freuen uns zu hören, dass Sie zufrieden sind. Bis zum nächsten Mal!

• Els Den Hartigh
    Geverifieerde klant van Parfumerie Marie - Rose

Supersnelle levering en heel veel samples erbij!

Lieve Els D.,
    Van Harte bedankt voor uw aankoop bij Parfumerie Marie Rose.
    Graag willen wij u nog bedankten voor de mooie beoordeling voor onze Parfumerie die u ons hebt gegeven. Geniet van uw aangekocht product en graag tot de volgende keer!

• Chantal Lefrancq

Snelle levering. Breed assortiment

Antwoord van Parfumerie Marie - Rose

Bedankt voor uw aankoop en uw vertrouwen in Parfumerie Marie Rose.
    Tevens bedankt voor uw klantengetrouw dat waarderen wij enorm!
    Alvast bedankt voor uw positieve beoordeling fijn om te horen en graag tot een volgende keer!