Parketmeester
Parketmeester, dé specialist bij u in de buurt! Parket, laminaat, kurk en pvc/vinyl vloeren!
vloeren vloerverwarming vloer onderhoud
8,8
Filter 18 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 12 met beschrijving

• Frieda Elsenga
    Geverifieerde klant van Parketmeester

Snelle levering,ondanks vrijdag laat besteld toch dinsdag al in huis

• Corry De boer-welzenbagh

Keurig op tijd bezorgd

• Hoe beoordeel je Parketmeester?

• Peter Visser

Nog niks ontvangen

• Jan Heesters

Goed product

• Rene
    Geverifieerde klant van Parketmeester

Er is niks per email gecommuniceerd. Hun assortiment is prima, maar qua communicatie is het absoluut waardeloos. De winkel waar ik het zou afhalen, was op de hoogte maar kon niks betekenen omdat alles centraal ging.

• Marijke
    Geverifieerde klant van Parketmeester

Goed onderhoudsproduct en snelle levering met duidelijke afspraken

• M.

Alles netjes geleverd

• Bert
    Review voor Parketmeester

Erg tevreden met het resultaat. Alles netjes volgens de planning. Wij zijn blij met de vloer.

• ASR klant
    Review voor Parketmeester

Wat een oplichters, zodra er schadeherstel via een verzekering aan te pas komt is de prijsopgave 2 x zo hoog vergeleken met collega bedrijven. Ga ik niet in mee en weiger hun voorstel. Om vervolgens wel €149 te vragen voor de belachelijke offerte. Dit soort uitbuiters drijven de premies voor verzekeringen op.

• slechte communicatie
    Review voor Parketmeester

Zelden een bedrijf mee gemaakt dat zo slecht communiceerd. Ze zijn vier keer bij me geweest om de door hen gelegde vloer te herstellen, en nog steeds is het niet goed. Maar als je dan ook nog niet communiceerd

• Eduard Vries de
    Review voor Parketmeester

Uitstekende behandeling, deskundige voorlichting, accurate levering en perfecte legging door zeer deskundig parketteur. Zeer tevreden met onze nieuwe vloer. Philips Parket : een echte aanrader!!!!!

• MRZ
    Review voor Parketmeester

Goede kwaliteit en geweldige service.