Pasjeshoudersxl.nl

Pasjeshoudersxl.nl

De veiligste pasjeshouders in de Benelux! Specialist op het gebied van pasjeshouders
✔ Laagste prijs garantie
✔ Gratis verzending
✔ Vandaag besteld, morgen thuis
✔ Ruime keuze

Lidmaatschap per 15-05-2023 stopgezet

8,8

• Dave
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Onbetrouwbaar bedrijf, eenmal gekocht geld weg situatie. Telefonisch onbereikbaar.

Antwoord van Pasjeshoudersxl.nl

Beste Dave,

We hebben in het systeem gekeken en treffen geen bestelling aan met je voornaam ,achternaam, of email adres. We zouden je graag vriendelijk willen verzoeken ons te emaillen met je bestelnummer, zodat we direct kunnen kijken wat er aan de hand is.

We zien graag je email tegemoet!

Met vriendelijke groeten,

PasjeshoudersXL

• serjozja
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Sturen een verkeerd product.
    En nog een 6, 6

• I.
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Pas na een week het pakketje ontvangen, en weer een week later aan aanmaning van POSTNL wegens te weinig betaalde postzegels. Alsnog 6 euro meer betalen. Niet hier bestellen dus.

• Wouter
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Je krijgt een week later van PostNL een rekening binnen van €10,00 dat er op het binnengekomen briefstuk te weinig postzegels zaten. En ja deze was afkomstig van pasjeshouderxl. En voordat je hier iets koopt bedenk je dan dat: het bedrijfsadres zit in een opslag boxen bedrijf, ze zijn niet telefonisch bereikbaar, je moet 1 week wachten op je bestelling. Wat mij toch triggerde om een ster te geven is de rekening van postNL, step up youre game boys . . . .

• lisanne
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Product kwam binnen en een paar dagen later kreeg ik bericht van Post NL dat er te weinig postzegels waren betaald. Een rekening van 4,80 - Ik heb een bericht gestuurd en kreeg vrij snel daarna terug dat ze het gingen regelen en ik de brief als ongelezen moest beschouwen. Nu nogmaals een brief gekregen dat het geld nog niet betaald is. Vind dit nogal een slechte zaak, zal het zelf maar betalen maar raad deze site sterk af!!

• Julien
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Alles goed verlopen. De pasjeshouders zijn praktisch en gemaakt van hoogwaardig kwaliteit!

• Joop
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Zoals beloofd! Goed verpakt en een hoogwaardige pasjeshouder

• P.Jurgens
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Snel geleverd, goed artikel en duidelijke site

• Brahim
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Überhaupt het product leveren. Week geleden besteld. Niks gekregen. Verkeerde contactgegevens. Zware afrader.

• Mauros
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Goeie ervaring met deze bedrijf en producten

• Luuk
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Snelle service, direct na het bestellen een bevestiging ontvangen. Volgende dag had ik mijn bestelling al in huis!

• Rob
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Wanneer het product niet voldoet aan de verwachting is pasjeshoudersXL niet per mail en niet per telefoon te bereiken. De link naar het retourformulier werkt niet en kan het product dus niet retour sturen. Kortom slechte service!

Antwoord van Pasjeshoudersxl.nl

Beste Rob,

Bedankt voor uw beoordeling. We hebben dit uiteraard nagekeken en zien dat u ons gisteren voor het eerst gecontacteerd heeft via de mail. Alle e-mails worden bij ons binnen 1-2 werkdagen beantwoordt. Uw email is vandaag ook al beantwoordt. Wij raden u aan in de spambox te kijken, wellicht is het daarin terecht gekomen. Voor eventuele vragen kunt u gerust contact opnemen met ons. Wij hopen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groeten,

Team Pasjeshoudersxl.nl

• Jeroen
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Gelukkig met mijn aankoop. Netjes verpakt , kan dit zeker aanraden als je kwaliteit zoekt!

• Max
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Kwaliteit, prijs en bezorging heel tevreden over

• Amber
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Zeer tevreden met het aangeschafte pasjeshouder

• Theo
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Top ervaring met deze goede bedrijf en site.

• M. Zeefuik
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Prettige webwinkel die snel levert.

• Francis
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

De leukste pasjeshouders! Prima bezorging en heerlijk om de pasjes houder te gebruiken.

• Floris

Goed bedrijf en product

• Robert
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Eerste bestelling bij deze webshop. Artikelen waren heel goed verpakt en geleverd in een luxe box. Gratis en snel geleverd! Met de kwaliteit van deze artikelen ben ik enorm blij!