Pasjeshoudersxl.nl

Pasjeshoudersxl.nl

De veiligste pasjeshouders in de Benelux! Specialist op het gebied van pasjeshouders
✔ Laagste prijs garantie
✔ Gratis verzending
✔ Vandaag besteld, morgen thuis
✔ Ruime keuze

• lisanne
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Product kwam binnen en een paar dagen later kreeg ik bericht van Post NL dat er te weinig postzegels waren betaald. Een rekening van 4,80 - Ik heb een bericht gestuurd en kreeg vrij snel daarna terug dat ze het gingen regelen en ik de brief als ongelezen moest beschouwen. Nu nogmaals een brief gekregen dat het geld nog niet betaald is. Vind dit nogal een slechte zaak, zal het zelf maar betalen maar raad deze site sterk af!!

• Julien
    Geverifieerde klant van Pasjeshoudersxl.nl

Alles goed verlopen. De pasjeshouders zijn praktisch en gemaakt van hoogwaardig kwaliteit!

• Hoe beoordeel je Pasjeshoudersxl.nl?

• Joop
    Geverifieerde klant van Pasjeshoudersxl.nl

Zoals beloofd! Goed verpakt en een hoogwaardige pasjeshouder

• P.Jurgens
    Geverifieerde klant van Pasjeshoudersxl.nl

Snel geleverd, goed artikel en duidelijke site

• Brahim
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Überhaupt het product leveren. Week geleden besteld. Niks gekregen. Verkeerde contactgegevens. Zware afrader.

• Mauros
    Geverifieerde klant van Pasjeshoudersxl.nl

Goeie ervaring met deze bedrijf en producten

• Luuk
    Geverifieerde klant van Pasjeshoudersxl.nl

Snelle service, direct na het bestellen een bevestiging ontvangen. Volgende dag had ik mijn bestelling al in huis!

• Rob
    Review voor Pasjeshoudersxl.nl

Wanneer het product niet voldoet aan de verwachting is pasjeshoudersXL niet per mail en niet per telefoon te bereiken. De link naar het retourformulier werkt niet en kan het product dus niet retour sturen. Kortom slechte service!

Antwoord van Pasjeshoudersxl.nl

Beste Rob,

Bedankt voor uw beoordeling. We hebben dit uiteraard nagekeken en zien dat u ons gisteren voor het eerst gecontacteerd heeft via de mail. Alle e-mails worden bij ons binnen 1-2 werkdagen beantwoordt. Uw email is vandaag ook al beantwoordt. Wij raden u aan in de spambox te kijken, wellicht is het daarin terecht gekomen. Voor eventuele vragen kunt u gerust contact opnemen met ons. Wij hopen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groeten,

Team Pasjeshoudersxl.nl

• Jeroen
    Geverifieerde klant van Pasjeshoudersxl.nl

Gelukkig met mijn aankoop. Netjes verpakt , kan dit zeker aanraden als je kwaliteit zoekt!

• Max
    Geverifieerde klant van Pasjeshoudersxl.nl

Kwaliteit, prijs en bezorging heel tevreden over