PassProtect
PassProtect beschermt uw identiteit bij het maken van een scan of kopie van uw identiteitsbewijs. PassProtect is beschikbaar voor het paspoort, de identiteitskaart en het rijbewijs.

• Elly Loeve

snelle levering. Alles prima verzorgd

• Jos van Ophem

Snel en prima geleverd.

• Hoe beoordeel je PassProtect?

• Vera van Dijck

Snel geleverd

• Joyce Wolters
    Geverifieerde klant van PassProtect

Goede service en snelle verzending en bezorging

• Carla van der Veldt

goed gedaan

• G. de Lange
    Geverifieerde klant van PassProtect

De meeste bsn nummer zijn nog goed te zien

Antwoord van PassProtect

Het is juist dat de beschermfolie niet alle cijfers van het BSN nummer afdekt.

De folie is zo ontwikkeld dat er altijd meerdere cijfers van het BSN nummer niet zichtbaar zijn. Bij een scan of kopie van het paspoort is met PassProtect slechts een klein gedeelte van het BSN nummer zichtbaar.

Met PassProtect is het BSN nummer onbruikbaar gemaakt.

• René Rijpma
    Geverifieerde klant van PassProtect

Folie werkt inderdaad zoals bedoeld. Een beetje schuiven zodat 1 oog afgedekt wordt. Waarom niet het hele sofi nr bedekken zoals bij copyID app van de overheid.

Dank voor uw reactie.

We hebben de PassProtect beschermfolie zo gemaakt, dat er altijd meerdere cijfers van het BSN nummer niet zichtbaar zijn. Bij een scan of kopie van het paspoort met de beschermfolie is het BSN nummer hierdoor onbruikbaar voor fraude.

Met het eerste gedeelte van het BSN nummer zichtbaar kan er altijd direct geïdentificeerd worden zonder te folie te hoeven verwijderen.

• Gerrie Noort

Goede servive

• Eric Jansen

Nog niet gebruikt!

• Willouise Lesman-Nies
    Geverifieerde klant van PassProtect

Heb er nog geen gebruik van hoeven/kunnen maken. Echter een betrouwbare politieman vertelde me dat hij dit zelf niet gebruikt omdat criminelen er toch mee aan de haal zouden kunnen gaan ?

Antwoord van PassProtect

Hartelijk dank voor uw vraag.

We hebben met vele overheidsinstanties gesproken, alsook met de Politie en Recherche. Daar zij juist aangaven dat een gedeeltelijk afgedekte foto en BSN nummer de identiteitsfraude enorm beperken, zijn we erg benieuwd wat uw contact / de politieman precies bedoelt met dat criminelen er toch mee aan de haal zouden kunnen gaan.

Graag zouden we met deze persoon in contact komen om e.e.a. te bespreken, we vernemen graag of dit mogelijk is.

Alvast dank voor uw reactie en met vriendelijke groet,

Team PassProtect (info@passprotect.nl)