Passie voor Stickers

Passie voor Stickers

Passie voor Stickers het bedrijf voor al uw cadeautjes
Alles wat wij maken kunnen we voor u personaliseren, van het bedrukken van kleding tot een mooi geboortebord van uw pasgeboren kindje.

• Marijke
    Review voor Passie voor Stickers

Zeker, altijd heel tevreden!

• Rebecca
    Review voor Passie voor Stickers

Hele snelle reactie op me mail en ze dachten echt goed mee. We kwamen samen tot een leuk resultaat en had het daarna heel snel binnen. Top dus!! De verzendkosten vind ik alleen wel erg duur zeker ten opzichte van de kosten van het bord zelf.

Antwoord van Passie voor Stickers

Dank je wel, het is ook het leukste om een bord te personaliseren
    De verzendkosten zijn zo, dat als er iets gebeurt met het bord tijdens vervoer, we direct op onze kosten een nieuwe kunnen versturen

• Hoe beoordeel je Passie voor Stickers?

• Ria

• Issy

Goede service

• Kim
    Review voor Passie voor Stickers

Ontzettend leuke producten, snelle levering.

• Samantha
    Review voor Passie voor Stickers

Heb een emmer met tekst en naam
    Besteld.. heel leuk maar de naam sticker zat er niet mooi opgeplakt en er zat een scheurtje in! Ook in de rest van de tekst zaten kleine oneffen heden.. want ik ook slecht vind is dat je verzendkosten betaald wat post nl rekent € 6,95 terwijl het met DHL verstuurd word dat is goedkoper om te versturen jammer dat jullie dat zo doen!
    Helaas kreeg ik me bestelling ook pas na 3 dagen..

• Patricia Koole
    Review voor Passie voor Stickers

Vandaag de mooie kadootjes aan mijn moeder gegeven. En wat is ze er blij mee! Supermooi!! Heel erg tevreden. En wat een goede en snelle service. Ontzettend bedankt!!

Dank je wel
    Fijn dat ze er blij mee was

• Carina
    Review voor Passie voor Stickers

Ben erg tevreden over het geboortebord voor mijn 4 kids. Kreeg eerst een voorbeeld via de mail en op mijn verzoek, werden van alle kids hun tweede naam ook toegevoegd. Ben er erg blij mee.

Antwoord van Passie voor Stickers

Dank je wel, veel plezier ervan

• De koning
    Review voor Passie voor Stickers

Alvast 2 vaderdag kadoos bij u laten maken vandaag is de eerste binnen gekomen en is super leuk dank u wel voor de zeer snelle levering ik kijk al uit naar de volgende bestelling

Dank u wel
    Ben nu bezig met uw andere order en deze zal vrijdag weer verstuurd worden naar u