Patrice Visser.shop - Webshop voor cosmeceuticals

Patrice Visser.shop - Webshop voor cosmeceuticals

Werken aan een stralende huid!

Welkom in mijn webshop! Je vindt hier de beste cosmeceuticals verkrijgbaar.
Als cosmetisch arts verricht ik al jaren huidverbeterende behandelingen. Naast verschillende injectable behandelingen en chemische peelings, adviseer ik ook over de beste huidverzorgingsproducten voor thuis. De kwaliteit van de huid is tenslotte enorm belangrijk voor een frisse uitstraling!
In mijn praktijk werk ik met de meest hoogwaardige ‘cosmeceuticals’ van SkinCeuticals en Dermaceutic. Deze producten bevatten hoge concentraties bio-actieve ingrediënten die bewezen effectief zijn tegen huidproblemen, zoals veroudering, rosacea, acne, pigmentaties etc. Deze producten helpen jou toe te werken naar een prachtige, stralende huid.

Het kan soms best lastig zijn om te bepalen welk huidtype jij precies hebt of welke producten het beste bij jouw huid en leefstijl passen. Ik nodig je dan ook graag uit voor een vrijblijvend consult. Na een grondige huidanalyse kunnen wij samen bepalen welke producten het beste bij jou passen. Natuurlijk kunnen wij dit ook via een video-call (Skype, facetime, WhatsApp call etc) bespreken, handig wanneer jij niet in de buurt woont.

Stralende groet Patrice Visser, cosmetisch arts
De zekerheden van https://patricevisser.shop