Paviment.nl

Paviment.nl

PAVIMENT is een onderneming die zich toelegt op het leveren van een compleet programma tuinmaterialen & sierbestrating aan zowel de consument als aan bedrijven. Wij zijn officieel tuinvisie® dealer. Ons assortiment bevat alles voor je tuin van zand tot bestrating en van paal tot schutting alsmede kunstgras, blokhutten, verlichting en allerhande bijproducten.
9,5
Filter 254 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 161 met beschrijving

• Harry Ambergen

Snel en volgens afspraak

• Ruud
    Geverifieerde klant van Paviment.nl

Service conform afspraak nagekomen en goed afgehandeld. Product staat nog in de opslag te wachten op afroep. Dan kan ik ook het product beoordelen.

• Hoe beoordeel je Paviment.nl?

• Stefan van Offeren
    Geverifieerde klant van Paviment.nl

Zoals altijd kwalitatief goede spullen en snel geleverd echt een aanrader

• Gino Cornelius
    Geverifieerde klant van Paviment.nl

Goede service, snel op maat geleverd en vriendelijke klantenservice. Mooie betaalbare tegels

• Ferdinand Huizinga
    Geverifieerde klant van Paviment.nl

Zijn super tevreden als ik ooit weer wat kwa bestrating zou willen hebben haal ik het hier weg

• Jan Jetten
    Geverifieerde klant van Paviment.nl

Goede snelle levering. Makkelijke, duidelijke website

• Sander
    Review voor Paviment.nl

Slechte communicatie op de website. Tuinvisie, waar het product voegzand vandaan blijkt te komen, geeft duidelijk aan dat het niet geschikt is voor gebakken steen. Paviment doet dat niet. Na contact wordt mijn klacht weggewuifd. Het enige wat ik hoor was " ja maar" . Geen coulance, tegoedbon of wat dan ook. Nooit meer bij bestellen dus. Waardeloos.

• Corien
    Geverifieerde klant van Paviment.nl

Bestelling netjes geleverd op de afgesproken dag. Telefonisch contact verliep heel klantvriendelijk.

• Joshua
    Geverifieerde klant van Paviment.nl

Prijs kwaliteit verhouding prima. Goede afspraken kunnen maken over de levering die dan ook perfect zijn nagekomen.

• René Rutgers
    Geverifieerde klant van Paviment.nl

Prima communicatie en info, snelle levering. Prima vervoersbedrijf met meedenkende chauffeur. Top

• Irene Buisman - de Ruijter
    Geverifieerde klant van Paviment.nl

Expertise, denkt mee, snelle levering

• Jeroen Kesteloo
    Geverifieerde klant van Paviment.nl

Levering liep helaas wat vertraging op. Daardoor de stratenmaker ook moeten verzetten. Dit was overmacht voor Paviment. Hierover heel goed contact gehad met dhr. Haarbrink van Paviment. Bij Paviment ben je geen "onpersoonlijk nummer". Een volgende keer zal ik daar zeker weer bestellen!

Antwoord van Paviment.nl

Bedankt voor de positieve recensie ondanks de verlate levering. Mochten we in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen dan staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Erik Haarbrink

• Brandon Beer
    Geverifieerde klant van Paviment.nl

Super overzichtelijke site. Super producten en ook fijn contact met een medewerker gehad. De levering was snel en op een fijne tijd zodat je de dag zelf al zou kunnen beginnen als je wilt

• Ruud Smits
    Geverifieerde klant van Paviment.nl

Snel geleverd en afgezet waar ik het wilde hebben, top.

• Geert Abbing

Uitstekend

• Sander
    Review voor Paviment.nl

Snelle levering. Top service! ivm smalle straat, moeilijke levering wanneer bestelling met 18m vrachtauto word gebracht. kooiaap op de site extra te boeken, 50,- zeker waard. Vriendelijk chauffeur heeft ook een andere vracht, van andere leverancier waar geen kooiaap bij te boeken was. Ook opgehaald en bij ons huis gezet! Super vriendelijk! TOP!

Antwoord van Paviment.nl

Bedankt voor de positieve recensie, fijn om te horen dat de chauffeur u heeft kunnen helpen.

• A

Ik raad het niet aan

Antwoord van Paviment.nl

Jammer om te horen dat u ons in tegenstelling tot vele anderen niet aanraad. Zoals ook al bij uw andere review op Google aangegeven kunnen wij tegels die u overheeft na drie maanden niet meer retour nemen aangezien de termijn hiervoor 30 dagen is. Daarnaast had u een klacht waarbij wij verzocht hebben om foto's te mailen om deze te beoordelen, deze hebben wij echter niet mogen ontvangen. Mocht u deze alsnog willen mailen dan kan dat naar info@paviment.nl.

• Peter

Gewoon goed👍

• Christine Walsh-Kort
    Geverifieerde klant van Paviment.nl

Goede service, levering was perfect op tijd

• M.Linnenbank
    Geverifieerde klant van Paviment.nl

Snelle en goede levering van mijn bestelling. Netjes voor de deur afgeleverd! Ik ben zeer tevreden!