Pavona
Is Pavona veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
9,9

• Corrie

Alles op rolletjes

• Berdina Benedictus van der Veen
    Geverifieerde klant van Pavona

Heldere, snelle communicatie. Webshop vol mooie producten. Ik kom hier zeker nog eens terug!

• Hoe beoordeel je Pavona?

• Jacqueline van de Worp-Verschuren
    Geverifieerde klant van Pavona

Snelle levering, milieuvriendelijk verpakt met als verrassing 2 proefmonsters erbij. Werd er blij van!

• Agnes Wesselius
    Geverifieerde klant van Pavona

Snelle en zorgvuldige afhandeling. Goede producten.

• Josje Kooistra
    Geverifieerde klant van Pavona

Top winkel, fijne kwalitatieve producten

• Mirjam Visser
    Geverifieerde klant van Pavona

Goed service, fijn contact, prima producten en eerlijke informatie.
    Ik zal zeker weer bestellen.

• Corina de Boer-Vreeke
    Geverifieerde klant van Pavona

Mooie producten in een overzichtelijke webshop. Prima service. Kortom.... hier ga ik vaker bestellen!

• Fam. Bos
    Geverifieerde klant van Pavona

Fijne producten, persoonlijk en snelle levering.

• AME Bos
    Geverifieerde klant van Pavona

Het pakketje komt goed verzorgd binnen met een persoonlijk bedankje en de bestelde producten zijn goed verpakt. 👍

• Elke Meganck
    Geverifieerde klant van Pavona

Ik ondervond wegens een zware nikkel allergie helaas toch een allergische reactie bij één van de producten van Purobio, wat heel jammer en vervelend is, maar PAVONA was direct bereid om de andere ongebruikte producten van mijn bestelling terug te nemen, dat was heel fijn, alles werd zeer vlot en professioneel afgehandeld, waarvoor dank.

Antwoord van Pavona

Wat spijtig dat u geen positieve ervaring hebt gehad. Wij hebben u een bericht gestuurd en hopen dat we u toch naar tevredenheid kunnen helpen.