PediCare Naturals

PediCare Naturals

Verkoop van natuurlijke cosmetica en gezondheidsproducten. Natuurlijke verzorging voor het hele lichaam!
Natuurlijke Cosmetische producten voor huid en lichaam, Natuurlijke Gezondheidsproducten voor spieren en gewrichten, Natuurlijke Voedingssuplementen
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Ik ben Danielle Perdok-Anneveldt en ik ben pedicure en schoonheidsspecialiste. In mijn werk kom ik veel in aanraking met cosmetica en gezondheidsproducten en op een gegeven moment begon ik erachter te komen wat er allemaal voor schadelijke ingredienten kunnen zitten in de producten. Toen ben ik langzamerhand gaan zoeken naar alternatieve producten waar deze schadelijke stoffen niet in zitten. Op mijn webshop vind je allemaal producten die zo natuurlijk mogelijk zijn en veelal van producenten die ook verder nadenken als het gaat om verpakkingsmateriaal en transport. Bijna alle producten komen uit Nederand of Italië.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021