Pediwell

Pediwell

Wil je dat jouw voeten er mooi en verzorgd uitzien? Ga eelt, likdoorns, wratten en kalknagels te lijf met Pediwell voetproducten. Pediwell biedt de oplossing om van deze en andere problemen, zoals voetschimmel, blaren en stinkende voeten af te komen. Al uitgeroepen tot beste voetproducten van Nederland op deze site. Op onze site staat alle belangrijke informatie waardoor u zelf een gedegen analyse kunt maken welk Pediwell product u het beste kunt bestellen zodat uw klachten snel kunnen worden opgelost. Met de nieuwste technologieën en vele verbeteringen wordt elk product door ons gecontroleerd op kwaliteit.
8,9

• Bert Klis
    Geverifieerde klant van Pediwell

Goede service en vriendelijke mensen

• Lien Vd Vegt

goed product snelle levering

• Hoe beoordeel je Pediwell?

• Holger Riedel
    Geverifieerde klant van Pediwell

Der Versand ging nach Deutschland und ich musste leider 13 Tage warten bis die Bestellung da war. Aber ich bin mit dem Produkt zu 100% zufrieden und absolut begeistert. =)

• Ruud Moerkerken

Fijne artikelen

• lien

geweldige service

• Angelina Bruijnzeel
    Geverifieerde klant van Pediwell

Ik heb mijn product nog steeds niet binnen gehad!

Antwoord van Pediwell

Geachte mevrouw Bruijnzeel,

Dank voor uw ster! Volgens Track&Trace van PostNL is de zending 11 juni om 18.20 afgeleverd. We gaan er vanuit dat uw beoordeling en ontvangst elkaar gekruist hebben. Mocht dit niet zo zijn, neemt u dan even contact met ons op. We wensen u gezonde voeten toe!

Groet,
    Pediwell.nl

• M. Ketting-Brounts
    Geverifieerde klant van Pediwell

Goede service, goed product, moeilijk betalen!

• Pauline Thomas
    Review voor Pediwell

Wat een service en fantastisch geholpen. Goede en snelle communicatie. Goede levering en mooie kwaliteit. Een zeer tevreden klant!!!

• erik roor
    Geverifieerde klant van Pediwell

Goede service en producten die echt werken

• F.M. Bosch

• geert pronk

goed snel geleverd

• BHW. Otten nooit bij buren afgeven
    Geverifieerde klant van Pediwell

snel en goed geleverd, zelfde produkt eerder gebruikt goed bevallen

• Jelly
    Review voor Pediwell

Gebruik de voetenspray al jaren als voeten beginnen te ruiken. Na paar dagen is de nare geur weg en kunnen de schoenen gelukkig weer uit zonder vieze gezichten.

• Karsen
    Review voor Pediwell

Snel geleverd en snel verlost van voetschimmel. En leuk presentje bij bestelling!

• Alie
    Review voor Pediwell

Makkelijk in gebruik en werkt snel.

• Willem
    Review voor Pediwell

Snel in huis. En leuke manicureset gratis bij de bestelling, dat was een leuke verassing!