Pelletcentrale Opmeer

Pelletcentrale Opmeer

Pelletcentrale Opmeer levert duurzaam geproduceerde ecologische houtpellets voor gebruik in pellet kachels. Pelletcentrale Opmeer levert door heel Nederland maar afhalen is op afspraak ook mogelijk.
9,0

• Berel Rubinger
    Review voor Pelletcentrale Opmeer

Geweldig snel geleverd wel had ik jammergenoeg 6 kapotte zakken

Antwoord van Pelletcentrale Opmeer

Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet eerder hebt laten weten dat er 6 zakken stuk zijn gegaan door het transport. We zullen de schade bij een volgende bestelling compenseren. Inmiddels zijn we ook overgestapt op kwalitatief betere en stevigere zakken. Hiermee zou het probleem van kapotte zakken moeten zijn opgelost.

• Robin de Kroon
    Review voor Pelletcentrale Opmeer

in eerste instantie dacht ik: dat is een deal die "te mooi is om waar te zijn", ook omdat er een paar typefoutjes in de teksten op de website waren ingeslopen. Even het bedrijf gecheckt en alles klopte, dus de pellets besteld en betaald. Prima communicatie over de levering, in ons geval per "kiep auto", dat is een middelgrote vrachtauto die net kon keren bij ons. De korrels zijn uitstekend verpakt in plastic zakjes van 10 kg waar geen teksten op staan die vaak afgeven. Het is optimaal te recyclen. De pellets branden prima bij ons, dus ik ga hier zeker vaker bestellen. De typo's op de website zijn inmiddels verholpen! Prima service en zeer goede communicatie!

Antwoord van Pelletcentrale Opmeer

Bedankt voor de mooie review en graag tot een volgende keer!

• Hoe beoordeel je Pelletcentrale Opmeer?