Peoples Webshop

Peoples Webshop

Wij helpen u niet alleen met advies bij aankoop, maar staan ook paraat bij installatie-, reparatie- of onderhoud aan uw telefoon of tablet. Hiervoor hebben wij speciaal opgeleid personeel in dienst om u snel en effectief te kunnen helpen met uw vraag of probleem, zowel online als offline!
9,0

• Ricardo Bonte

Super goeie winkel !!

• Eryk Czuk
    Geverifieerde klant van Peoples Webshop

Received my iPhone 15 Pro few days ago! The best seller, really fast delivery!!

• Hoe beoordeel je Peoples Webshop?

• Ali Bakir

Fantastisch met in3👍🏼👏🏼👍🏼

• stere nicolas

genial

• Ali Bakir

Topper!!!

• Tarik El Jilali
    Geverifieerde klant van Peoples Webshop

Zeer tevreden over het verloop van dienstverlening!

• Jennifer Krabbenborg-Fransen
    Geverifieerde klant van Peoples Webshop

Na een rommelig begin, erg blij met mijn levering en de vriendelijkheid van een extra attentie als goedmaker. Ik zal er zeker nog eens wat bestellen

• Jose Torres
    Geverifieerde klant van Peoples Webshop

Great support and timing, thank you!

• Jakub Tomczak
    Geverifieerde klant van Peoples Webshop

Appel watch op zondag besteld. Stond dat er dinsdag zal geleverd worden. Achteraf maandag geen nieuws gekregen, dinsdag hetzelfde. Denk ff bellen, niemand neemt telefoon op. Heb denk 4-5 keer gebeld in een pauze van 1h. Op Whatsaap hebben ze ook niet gereageerd.Daarna neemt iemand telefoon op maar hij kon mij niet helpen omdat zijn collega er niet is en ze zullen mij terugbellen. Zijn we al op woensdag. Ik bel alweer nah blijkt achter dat de appel watch niet op voorraad is en moest besteld worden, en op vraag wanneer zou die geleverd worden hoor ik “ja weet ik niet”. Oke mooi maar meld dat ff al maandag per email dat de appelwatch valt in backorder…
    Daarna wou de order annuleren, dus e-mail verstuurd kreeg ik binnen 20min reactie dat sie vrijdag komt en onze excuses. Uiteindelijk heb ik de appel watch gekregen na 9 dagen.

• Nikola Dichev

• Jingyuan Bai

Goed beantwoord!

• 247wannahavesshop.nl
    Geverifieerde klant van Peoples Webshop

Keer op keer een perfecte ervaring. Doen wat ze beloven, dezelfde dag verzonden, volgende dag geleverd!! Prijs kwaliteit is beter dan bij menig andere leverancier. En als je ze een keer aan de telefoon wil hebben wordt er gewoon na 2a3x overgaan opgenomen zonder een moeilijk en lang keuzemenu. Hoe geweldig is dat!!!

• Samira Tinkhaf

Super

• Dio S
    Review voor Peoples Webshop

Top service! Ik had het product besteld en gekozen voor afhalen en jij het de zelfde dag nog halen. Dit is een winkel die ik sterk aanraad