Pepper Jobs Europe

Pepper Jobs Europe

Pepper Jobs werd in 2017 opgericht door een groep klantgerichte gadgetfanaten en -ingenieurs en wil een van 's werelds toonaangevende bedrijven in computers en mobiele gadgets worden. Om dit doel te bereiken heeft Pepper Jobs een breed scala aan innovatieve gadgets ontwikkeld (zoals onze W10 GYRO 's werelds eerste afstandsbediening voor Windows 10) met geavanceerde technologieën en levert deze aan onze klanten voor een betaalbare prijs. Door deze producten streeft Pepper Jobs naar een ongeëvenaarde tevredenheid en betrouwbaarheid voor de consument.
8,8

• Sjaak vaak
    Review voor Pepper Jobs Europe

Kan alleen liegen en bedriegen! Denkt dat luchtkastelen bestaan.
    Kan geen normaal Nederlands schrijven en is zwaar dyslectisch of is vroeger op
    School altijd gepest en in mekaar geslagen omdat hij een rotkop
    Heeft.

• Dennis
    Review voor Pepper Jobs Europe

Uitstekend geholpen. Goed advies en goede stick!

• Hoe beoordeel je Pepper Jobs Europe?

• John
    Review voor Pepper Jobs Europe

Alles is door Androidontv.nl snel en netjes verpakt verstuurd. Fijn dat alle prijzen inclusief verzendkosten zijn dat maakt de keuze vooraf zoveel makkelijker voor mij. Ga zo door met jullie mooie webshop.

• chris
    Review voor Pepper Jobs Europe

Besteld, dag later keurig verpakt bezorgd, so niks te klagen!

• Niels
    Review voor Pepper Jobs Europe

Alles goed gegaan,snelle bezorging ondanks Pinksteren.
    Alleen zou ik graag zien dat er getekend moet worden bij ontvangst.

• raymond fries

snel en goed

• Laurens
    Review voor Pepper Jobs Europe

Na mijn bestelling kreeg ik de eerst volgende werkdag een mail met de track en trace code erin. Er ging toen iets fout bij de postbezorgservice. De daarop volgende dag een mail gekregen van Androidontv met de mededeling dat ze contact hebben gezocht met het postbezorgbedrijf en gevraagd wat het probleem was, excuses aangeboden en dat het een dag langer ging duren dan in eerste instantie aangegeven.