Perro-perro
Webwinkel in milieuvriendelijke en vernieuwende honden en katten artikelen, natuurlijke en biologische diervoeding.
Dealer van Omega Paw; Odormute; Pooch and Mutt; Doggie Dooley, virtually indestructible ball en Biofood
8,8

• Ivan Lecoutre
    Geverifieerde klant van Perro-perro

Alles verloopt veilig corect,en snel,van bestelling tot betaling en snelle levering.

• J.W. van Koot

Prima service!

• Hoe beoordeel je Perro-perro?

• D.J. Looren de Jong
    Geverifieerde klant van Perro-perro

Na een wat moeizame bestelling van 2 zelfreinigende kattenbakken toch alles netjes in huis. En het belangrijkste, mijn katten zijn er blij mee.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Perro-perro

Prima kattenbak. Correcte en snelle levering.

• Hubert Kuit
    Geverifieerde klant van Perro-perro

Hebben precies wat ik nodig heb

• Alex Verschueren
    Geverifieerde klant van Perro-perro

In Belgie geleverd op 1 1/2 dag.Prima!

• Dyan-Metz
    Review voor Perro-perro

heb op 8 juni een bestelling gedaan en betaald 10 tal keren gebeld en ik ben nog nooit teruggebeld ook al gemaild en geen antwoord gekregen geen goed gevoel

• Patrick Van Aelst
    Geverifieerde klant van Perro-perro

Bestelling snel geleverd op 2 dagen . Makkelijk te monteren de hondentoilet maar er was geen nederlandse uitleg bij .

• Jan Van Mierlo
    Geverifieerde klant van Perro-perro

alles was netjes verpakt, mooi op tijd geleverd en goede correcte informatie over de verzending. TOP!

• RY
    Review voor Perro-perro

De medewerkers luisteren en denken graag mee indien er een probleem is. Heb meerdere keren contact gehad en ben elke keer uitstekend behandeld. Echt top service ! Helaas was mijn bestellig wel een miskoop, omdat mijn kat het niet lustte. Gelukkig is de miskoop een stuk minder erg, omdat je wel goed zaken doet en enorm fijn word behandeld.

Bedankt !! Zouden meerdere mensen voorbeeld aan kunnen nemen.