Persleidingsystemen.nl

Persleidingsystemen.nl

Bent u op zoek naar flexibele buis, perskoppelingen en vloerverwarmingsverdelers? persleidingsystemen levert de bekende buizen en fittingen tegen de scherpste prijzen! De buizen zijn KIWA-, DVGW- en ÖVGW-gecertificeerd, waardoor onze producten aan de strikte normen voldoen die worden gesteld bij grote commerciële bouwprojecten.

Bij persleidingsystemen.nl staat de klanttevredenheid van de installateur en de eindgebruiker op de eerste plaats. Ons assortiment bestaat uit ruim 200 artikelen die rechtstreeks aan de klant in Nederland worden geleverd voor de scherpste prijzen en de beste service! Daarnaast geniet u van snelle leveringen, doordat Persleidingsystemen.nl alle artikelen in haar assortiment uit voorraad levert.

Wilt u weten wat de voordelen van een meerlagenbuis zijn? Of de beste methode om een perskoppeling te installeren? Op de pagina met Persleidingsystemen informatie vindt u meer informatie over fittingen en buizen en de installatie daarvan

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018