PersonalSurprise

PersonalSurprise

Wij personaliseren de allerleukste cadeaus voor jou als particulier of zakelijke klant. Jouw cadeau wordt met liefde geproduceerd. Het ontwerp wordt met grote precisie gegraveerd met behulp van een lasermachine, met nauwkeurigheid bewerkt, schoongemaakt en tot slot met grote zorg ingepakt. Persoonlijke cadeaus maken momenten specialer en zorgen ervoor dat cadeaus geven nóg leuker geeft door een warme douche aan dankbaarheid van de ontvanger. Wij bieden jou topservice zodat jij het cadeau op tijd kunt meenemen naar de gelegenheid waarnaar jij zo hebt uitgekeken.
9,3
Filter 3068 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1675 met beschrijving

• LuckyMickey
    Geverifieerde klant van PersonalSurprise

Snelle levering! Prachtige snijplank. Gemakkelijk te personaliseren.

• Yvonne
    Geverifieerde klant van PersonalSurprise

Bij een misverstand pakte klantenservice heel kordaat mijn verhaal op en zette correctie in gang. Bijzonder vriendelijke service.

• Hoe beoordeel je PersonalSurprise?

• Conny Gerritsen
    Geverifieerde klant van PersonalSurprise

Snelle levering en mooi verpakt. De gegraveerde hapjesplank zal vast in de smaak vallen!

• D
    Geverifieerde klant van PersonalSurprise

Geweldige service, denken mee. Absoluut voor herhaling vatbaar.

• Lydia Giannakopoulos
    Geverifieerde klant van PersonalSurprise

Het pakje ging normaal vrijdag of zaterdag komen, uiteindelijk is die maandag gekomen, te laat want ik had die zondag nodig.

• Muro

Top kwaliteit

• Astrid
    Geverifieerde klant van PersonalSurprise

Goede service en snel geleverd

• Carla Hilders
    Geverifieerde klant van PersonalSurprise

Goede serviceafdeling, duidelijke handleiding voor zelf ontwerpen.

• Lucinda

Mooi product, snelle levering

• Yvonne
    Geverifieerde klant van PersonalSurprise

Snelle service en mooi gegraveerd op besteld taartschep. Echt een cadeautje

• Diane
    Geverifieerde klant van PersonalSurprise

Ik dacht dat het wat groter zou zijn de kaasplank

• Iris
    Geverifieerde klant van PersonalSurprise

Mooie snijplank en snelle levering!

• Petra
    Geverifieerde klant van PersonalSurprise

Super mooi bedrukt, super snelle levering! Heel blij mee.

• Inge
    Geverifieerde klant van PersonalSurprise

Snelle levering en super mooi artikel ontvangen!

• Henk Wichgers
    Geverifieerde klant van PersonalSurprise

Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend de service ook

• Michael
    Geverifieerde klant van PersonalSurprise

Goed product en op tijd geleverd

• Gerda
    Geverifieerde klant van PersonalSurprise

Zag er uit zoals op het plaatje. Snel en keurig geleverd.

• Lizzy
    Geverifieerde klant van PersonalSurprise

Eindelijk een heel leuk en origineel cadeau, heel persoonlijk gemaakt. Een wijnkistje met wijn en 2 gegraveerde glazen… op het kistje een hele leuke opdruk voor mijn broer en schoonzus. Eindelijk een origineel cadeau.. makkelijke website, snelle levering en goede service!

Antwoord van PersonalSurprise

Beste Lizzy,

Hartelijk dank voor je review, super leuk om te horen! Daar doen we het voor :) !

Groetjes van team PersonalSurprise

• S. Binkhuysen
    Geverifieerde klant van PersonalSurprise

Onze namen waren vergeten op het bijgeleverde kaartje dus men wist niet van wie het cadeau kwam en het zijn grote lepels ipv dessert lepels. Had ze voor de eerste prakkies van 2 baby’s besteld maar daar is het mondstuk te groot voor. Mss voortaan de maat van het mondstuk er mss ook bij vermelden op de website?
    Maar ze waren er wel blij mee, maar dan voor over een paar jaar. ☺️
    Verder wel een snelle levering en het is erg mooi gemaakt.

Antwoord van PersonalSurprise

Goedemorgen,

Wij vinden het vervelend om te horen dat het cadeau niet naar wens is. Echter zien wij dat er geen namen staan bij de tekst die ingevuld is in het veld voor het kaartje. Wij drukken af wat er ingevuld is in het tekstveld dat bedoeld is voor het kaartje. Op de pakbon stond zowel de naam van de ontvanger als van de verzender die u ingevuld heeft. Deze pakbon is meegezonden in het pakketje. Hierop had de ontvanger wel kunnen aflezen van wie het afkomstig was.

Mogelijk had u een andere verwachting bij de lengte van een dessertlepel. Wij hebben juist om verwarring te voorkomen de afmeting van het bestek in de product titel gezet: 'Dessertlepel graveren - 19 cm'. Op de product pagina staat het nogmaals bij de specificaties. Mogelijk heeft u het over het hoofd gezien maar wij weten eerlijk gezegd niet hoe we het nog duidelijker kunnen communiceren. Mocht u tips hebben dan horen wij dat graag.

Team PersonalSurprise

• Corel
    Geverifieerde klant van PersonalSurprise

Zondag een opschrift voor een whiskeyglas ontworpen, woensdag in huis. Goed verpakt, want erg breekbaar. Zeker niet duur. Voor herhaling vatbaar.