Personeelsvoordeelwinkel B.V.

Personeelsvoordeelwinkel B.V.

De Personeelsvoordeelwinkel is een online platform voor organisaties, verenigingen en personeelsverenigingen die hun medewerkers en leden iets extra's willen bieden. Door wekelijks wisselende aanbiedingen te bieden aan hun personeel en leden, verhogen zij de tevredenheid onder hun personeel en leden. Daarnaast bieden wij maandelijkse leuke winacties.
8,3

• Rik
    Review voor Personeelsvoordeelwinkel B.V.

Ik heb 6 pakketten kunstgras gekocht, op de foto’s lijkt het erg mooi net op echt gras.
    Echter nu heb ik het ontvangen en overal zijn zwarte plekken, het valt uit elkaar.
    Geen aankopen doen bij deze partij, erg misleidende foto’s!

Antwoord van Personeelsvoordeelwinkel B.V.

Beste Rik,

Bedankt voor je bericht.

Vervelend om te vernemen dat het product niet overeenkomt met de foto's. We hebben op jouw mail een reactie met de oplossing gestuurd. Wij hopen dat wij jouw klacht naar wens hebben verholpen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wendy
    Klantenservice Personeelsvoordeelwinkel.

• Anton_l
    Review voor Personeelsvoordeelwinkel B.V.

Ze hebben de retourstroom en niet op orde! 6 weken geleden een artikel retour gestuurd. Gisteren maar een gebeld waar mijn geld bleef. Ze beweren de retour niet ontvangen te hebben terwijl er wel een aflevering door PostNL is bevestigd. Ook bijzonder is dat de personeelsvoordeelwinkel al 6 weken wist dat er een retour pakket naar hun onderweg is en daar nooit actie ondernomen hebben. Daarnaast heb ik de retour kosten zelf moeten betalen. De klacht is nu opgelost en het bedrag staat op de rekening

• Hoe beoordeel je Personeelsvoordeelwinkel B.V.?

• Albert de Graaf
    Review voor Personeelsvoordeelwinkel B.V.

Snelle levering, leuke aanbiedingen: niet allemaal even goedkoop maar veel wel

Antwoord van Personeelsvoordeelwinkel B.V.

Beste Albert,

Bedankt voor je review!

Wij zijn erg blij dat je tevreden bent met onze service en aanbiedingen en zullen altijd ons best blijven doen om leuke aanbiedingen te bieden en snel te leveren.

Team Personeelsvoordeelwinkel