Petersstoffering

Petersstoffering

Is Petersstoffering veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Fam Coppen
    Review voor Petersstoffering

Heel goeie service, kwaliteit product, weet waar hij over praat, komt afspraken na een perfecte communicatie. Tommie je bent een topper

Antwoord van Petersstoffering

Wauw wat een mooie beoordeling! Dat jullie er voor kiezen om ook de rest van jullie appartement door ons te laten bekleden ipv alleen de 1e opdracht ( de slaapkamers) is voor ons het grootste compliment wat er is!! Super bedankt voor het vertrouwen en tot na de vakantie.

• Chantal
    Review voor Petersstoffering

Wij hadden mee gedaan met een win actie voor een pvc vloer.. ze hebben het uitstekend gelegt en we hebben maar meteen de trap en de overloop mee laten leggen ..
    Goede service en fijn dat je gewoon kan bellen en mailen met vragen ..
    Ik raad ze zeker aan . Toppertjes

Hallo Familie Rulo,
    Bedankt voor uw beoordeling.
    We doen ons best om iedereen blij te maken die bij ons een vloer-trapbekleding gekocht hebben en het doet ons dan ook altijd goed te horen dat ze er blij mee zijn dus enorm bedankt voor de beoordeling!
    Wij willen jullie nogmaals bedanken voor de extra opdracht ( het bekleden van uw trap en overloop met pvc) en nogmaals veel plezier er mee! En natuurlijk ook met de gewonnen 40m2 pvc vloer !
    Tommy en Malou.

• Hoe beoordeel je Petersstoffering?

• Meike
    Review voor Petersstoffering

Wij hebben een goede ervaring met Petersstoffering. De fabrikant had wat problemen met de vloer die wij gekozen hadden, Petersstoffering kon hier niks aan doen maar heeft het wel super goed opgelost voor ons! Uiteindelijk hebben we nu een prachtige vloer waar we heel erg blij mee zijn. Aanrader!!

Hallo Meike en Max,
    Bedankt voor jullie mooie beoordeling en het vertrouwen in ons bedrijf!
    We wensen jullie nogmaals veel woonplezier!

• Esther
    Review voor Petersstoffering

Bedrijf wat zijn woorden waar maakt en heel erg goed met je meedenkt. Harde werkers en alles in overleg met de klant.

Hallo Esther en Joost,
    Bedankt voor de mooie beoordeling!

Veel plezier met de nieuwe pvc vloer en trap met pvc.

• Kevin Bekkers
    Review voor Petersstoffering

Zeer tevreden met onze pvc vloer inclusief plinten, goed en eerlijk advies gehad van Tommie. Top bedrijf dat vakwerk levert!

Hallo Kevin,
    Ten 1e willen wij jullie bedanken voor de mooie opdracht. En super bedankt voor je beoordeling hier doen wij het uiteindelijk voor. Wij met ons hele team willen jullie heel veel plezier wensen in jullie nieuwe woning.

• Jurgen Kerkhof

Goede service

Antwoord van Petersstoffering

Hallo Jurgen, Bedankt voor je beoordeling! En nogmaals bedankt voor de mooie opdracht. Het was een feestje om uw trappen te bekleden met pvc en strips, combinatie is erg mooi geworden.!

Groet Tommy en Malou Petersstoffering

• Frank Leenen
    Review voor Petersstoffering

Geweldig snelle en vooral goede service.
    Tommie denkt in oplossingen wn niet in problemen.
    Super service

Antwoord van Petersstoffering

Hallo Frank, Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Met vriendelijke groet, Tommy Peters

• R. Aktaş
    Review voor Petersstoffering

Peters stoffering heeft bij ons pvc vloer gelegd (gelijmd) op de begane grond en 1e etage. In de woonkamer hebben ze een super mooie visgraat vloer gelegd, in de gang en keuken tegellook en op de 1e etage rechte plank. De vloeren sluiten perfect aan en lopen mooi door. Daarnaast hebben ze prachtige sfeerplinten tegen de muur geplaatst. Deze hele klus inclusief vooraf dichtsmeren van de sleuven van de vloerverwarming en het egaliseren hebben ze in slechts 3(!) dagen gedaan. Zowel de heren die de vloer hebben gelegd als de dame waarmee we via email contact hebben gehad zijn ontzettend vriendelijk en meedenkend. Je kan altijd bij ze terecht met vragen, of dat nou voor of na de klus is. Al met al zouden wij iedereen aanbevelen om een vloer door Peters stoffering te laten leggen!

Antwoord van Petersstoffering

Hallo Rowan. Wauw hier doen wij het voor!! Wat een mooie beoordeling!

Bedankt voor de mooie opdracht en wij wensen jullie heel veel plezier in jullie nieuwe woning!
    Groet Tommy en Malou

• Maaike valk
    Review voor Petersstoffering

Door Petersstoffering mijn gehele appartement in Eindhoven laten leggen met een visgraat pvc vloer. Tommy heeft ons fijn geholpen in de showroom en de stoffeerders hebben mooi en netjes werk opgeleverd. Ik raad dan ook iedereen aan om bij Tommy en Malou langs te gaan in de showroom.

Maaike valk Eindhoven

Antwoord van Petersstoffering

Hallo Maaike, wat fijn dat je alsnog een beoordeling hebt achter gelaten. Goed om te horen dat je uit eindelijk nog blij bent met onze geleverde diensten. Helaas kan het gebeuren dat er een productie fout in de pvc vloer zit, wij kiezen er dan voor om te stoppen en een nieuwe vloer te leveren. U heeft hierdoor 3 dagen langer moeten wachten maar dan heeft u wel een kwaliteit vloer! Groet en een fijne dag. Malou Oomen.

• Sanne van de Wiel
    Review voor Petersstoffering

Super snelle service, ondanks een probleem van onze kant super snel opgelost ! Kei fijn..
    Ook heel erg tevreden over de trap en de heren die het gelegt hebben en alles keurig hebben achtergelaten.
    Ik zeg, echt een aanrader !!

Hallo Sanne,
    Bedankt voor je beoordeling zijn we super blij mee! Nogmaals veel plezier met jullie nieuwe trap bekleding.