Petit Bandit
Bij Petit Bandit shop je de leukste, unieke baby en kids lifestyle producten.
Filter 180 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 114 met beschrijving

• Larissa van Rossum
    Geverifieerde klant van Petit Bandit

Leuke producten en snelle levering

• Ilse Snoeijen
    Geverifieerde klant van Petit Bandit

Snelle levering en product ziet eruit als verwacht.

• Hoe beoordeel je Petit Bandit?

• A.G Van Dommelen
    Geverifieerde klant van Petit Bandit

Nette en snelle levering. De producten zijn fantastisch. Ziet er super netjes uit!

• Joyce Huigen
    Geverifieerde klant van Petit Bandit

Ik heb nu een bestelling lopen. Ik had wel wat specifieke wensen over mijn bestelling. Ik werd snel en goed geholpen, waardoor ik erg enthousiast ben. Bij petit bandit hebben ze erg leuke spullen en wat ik zo leuk vind is dat je het zelf kan samenstellen, waardoor het ook persoonlijk wordt.

• Kimberley
    Review voor Petit Bandit

Zeker een aanrader! Reageert echt enorm snel op vragen. Komt met goede oplossingen. Levert nette en goede kwaliteit. Topservice

• Roxanne Verheijden
    Geverifieerde klant van Petit Bandit

Goede snelle service en alles netjes en mooi met gekleurd papier verpakt. Tevens zat er een leuk bedank kaartje in de doos!

• Bauke Bosma
    Geverifieerde klant van Petit Bandit

Super snel met verzenden en zeer vriendelijk, enthousiast met reageren

• Annet van Vulpen
    Geverifieerde klant van Petit Bandit

Het concept is heel leuk, maar het is moeilijk om vanuit onscherpe foto's 2 stofjes samen te stellen. Ik heb het zelf gephotoshopt om uit te proberen. Een handig tooltje zou daarbij helpen. Ook viel de kleur anders uit dan gedacht. Heeft denk ik ook met de kwaliteit van de foto's op de website te maken.

Antwoord van Petit Bandit

Hallo Annet,

Bedankt voor je review en tip! Zo'n tool zou zeker super handig en tof zijn, maar helaas is dat technisch nog niet mogelijk op onze shop. We hebben de stofjes in een overzichtje gezet zodat je snel alle stofjes kunt bekijken. Kleuren zijn zeker moeilijk te zien op een scherm en kunnen ook per beeldscherm afwijken. Daarom kun je bij ons vooraf stofstaaltjes bestellen om thuis de stofjes naast elkaar te leggen. Had je dit al gezien? En, retourneren mag natuurlijk ook altijd.

Celena

• Jolanda
    Geverifieerde klant van Petit Bandit

Snel en prettig contact bij vragen via de app. Daarna gelijk bestelling geplaatst en deze had ik binnen no-time binnen ondanks dat er wat levertijd op zat. Ontzettend leuke kussenhoes/mandje in dezelfde stijl en nog wat andere losse producten. Alles stijlvol ingepakt dus een feestje om het open te maken.

Antwoord van Petit Bandit

Hallo Jolanda,

Bedankt voor je toffe review! Fijn dat je zo tevreden bent :)

Celena

• Cindy Quataert
    Geverifieerde klant van Petit Bandit

mooie, kwaliteitsvolle producten, goed en met aandacht verpakt en verzonden