Petit Lamour
Sieraden met een verhaal, om lief te hebben, te koesteren en te bewaren. Om iets te vieren, te gedenken of gewoon omdat je iets heel bijzonders wilt. Alles wordt ambachtelijk vervaardigd en handmatig in elkaar gezet waardoor er altijd kleine verschillen zijn in de sieraden. Ook kleine imperfecties die tijdens het smeden, schuren en polijsten ontstaan geven de juweeltjes hun eigen unieke karakter. Ik verwerk graag mooie edelstenen in mijn sieraden. Tevens vindt je hier een prachtige collectie met herinnering en gedenksieraden.
9,9
Filter 99 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 98 met beschrijving

• Margriet van den Berg
    Geverifieerde klant van Petit Lamour

Ik ben erg blij met mijn bestelde ring, hij is prachtig Ook de extra, onverwachte, cadeautjes worden zeer op prijs gesteld, het was het wachten waard.

• Sabrina Bouw
    Geverifieerde klant van Petit Lamour

Goede service, snelle reactie via de mail en onwijs mooi eindresultaat. Daarnaast mooi verpakt met hartverwarmende boodschap!

• Hoe beoordeel je Petit Lamour?

• Robert Jan Vos
    Geverifieerde klant van Petit Lamour

Prettige communicatie. Snelle levering. De bestelde ring is erg mooi en viel goed in de smaak bij de ontvanger.

• Janny Van Wingerden
    Geverifieerde klant van Petit Lamour

Uitstekende service, mooi sieraad en liefdevol verpakt.

• Geert Doomst

Fantastische service!
    Er werd echt rekening gehouden met je PERSOONLIJKE vraag!
    Ben echt onder de indruk van geleverd materiaal en service, hiervoor een dikke 👍

• Willy Schaafsma
    Geverifieerde klant van Petit Lamour

Dank je wel Petit Lamour. Weer met aandacht en liefde gemaakt en zo mooi verpakt. Een echt kado.

• Anne Groos
    Geverifieerde klant van Petit Lamour

snelle levering en persoonlijk contact, prachtig product!

• Diane Croes
    Geverifieerde klant van Petit Lamour

Snelle levering en mooie persoonlijke verpakking

• Xandra Branolte
    Geverifieerde klant van Petit Lamour

Prachtige producten en fijne communicatie!

• Anneke Bouius
    Geverifieerde klant van Petit Lamour

Prachtige producten, een cadeautje om te krijgen, snelle service en goede communicatie.