Petit Life
Bij PetitLife.nl vind je handgemaakte producten en accessoires voor baby & kind. Wij maken met alle zorg en liefde persoonlijke producten op maat. Speciaal voor de kleine.

• Danique
    Review voor Petit Life

Ik ben super blij met mijn aankoop! Naast het feit dat het product er echt super uit ziet en helemaal naar wens is Diana ook nog zeer vriendelijk! Er stond geen huisnummer bij mijn adres dus zij appte mij hierover. Het was super handig en super snel opgelost zo. Wanneer ik ooit weer een steenkoord nodig heb, dan kom ik zeker bij Diana terug. Wat een topper!

• Wilma Doornenbal
    Geverifieerde klant van Petit Life

snelle levering

• Hoe beoordeel je Petit Life?

• Sharon Tijssen
    Review voor Petit Life

Van de week een prachtige speenkoord en teether besteld! Ik gaf Diana de “vrije hand” en je kan zien dat het met liefde is gemaakt! Ik had het pakketje dezelfde dag nog in huis! Super goede service! Iedereen aan te raden! En dit was zeker niet de laatste keer. Dankjewel Diana ❤️

• Simone Smith

Super schattige baby cadeautjes

• Evelien Jacobs
    Geverifieerde klant van Petit Life

Prachtige spullen, geweldige service. Echt een aanrader!!!!

• Marion
    Review voor Petit Life

Hier al meerdere speenkoorden met naam besteld als kraamkado.
    Super leuk ingepakt met een persoonlijk touch ♡

• Cynthia
    Review voor Petit Life

Mooie speenkoorden met veel liefde, aandacht en passie gemaakt. Aanrader!

• Madelein
    Review voor Petit Life

Super service en creatief in het meedenken in het ontwerp dat pas bij de geboortekaartjes. Echt een aanrader voor een leuk geboortecadeau☺️

• Shauni
    Review voor Petit Life

Top service ! Heel klantvriendelijk. Correcte prijzen. Prachtig verpakt & word snel verstuurd.

• Mya van Dam
    Review voor Petit Life

Ik had een speenkoord besteld als kraamcadeau. Erg leuk en duidelijk met zorg verpakt. Het cadeautje werd ook leuk ontvangen. Ik heb gelijk weer twee speenkoorden besteld voor andere kindjes als cadeautje!