Petit Life
Bij PetitLife.nl vind je handgemaakte producten en accessoires voor baby & kind. Wij maken met alle zorg en liefde persoonlijke producten op maat. Speciaal voor de kleine.

• Michelle Peters

Prachtig pakketje!

• Thirsa Nijwening
    Geverifieerde klant van Petit Life

Fijne service, custom order kunnen plaatsen en werd vriendelijk geholpen. Ontvangster is erg blij met het cadeau, dat is het belangrijkste! Dank en zeker een aanrader

• Hoe beoordeel je Petit Life?

• Desire Nieborg

Prijs kwaliteit is prima

• Beau
    Review voor Petit Life

Wat een top service! Kan niks anders zeggen dan dat ze super vriendelijk is als je een vraag hebt. Ze snel levert en nog een pracht product voor je klaarmaakt ook. Ben helemaal tevreden en blij. Zeker de moeite waard om hier wat te bestellen! Ik geef haar een dikke tien. Zal zeker terug komen voor nog een en stelling

• Jennita
    Review voor Petit Life

Helemaal blij met ons gepersonaliseerde speenkoord. Had Diana gevraagd om een andere kleurstelling en dat was geen probleem. Leuk verpakt, goed contact; aanrader.

• Ilona Jager

Prima

• Suzanne
    Review voor Petit Life

Vanmiddag heb ik één van de leuke downloads/printable gekocht voor mijn vriendin haar babyshower. Deze ontving ik direct per mail. Heel handig dat je deze zo vaak kunt uitprinten als dat nodig is. Iedereen die aanwezig is tijdens de babyshower kan dus een leuke voorspelling invullen. Voor de volgende babyshower weet ik waar ik weer moet zijn!

• Kim
    Review voor Petit Life

Diana is onwijs flexibel en denkt goed met je mee, ik kwam erg last minute met een verzoekje en dat werd direct geregeld! Ik zou hier absoluut weer bestellen, zowel voor een kraamcadeau als voor iets leuks voor mijn eigen kind.

• Jessica Schmit
    Geverifieerde klant van Petit Life

Hele mooie gepersonaliseerde speenkoord besteld. Top service!

• Anja Worst
    Geverifieerde klant van Petit Life

Goed, geeft duidelijke info.

• Desiree
    Review voor Petit Life

Super services! Ik had per ongeluk verkeerde postcode ingevuld en dat heeft D. optijd opgemerkt. Nu kan mijn neefje genieten van een mooie speenkoord en bijtring 😍

• Lenneke Nieuwenhuizen
    Review voor Petit Life

Hele leuke speenkoorden ontvangen en goede, snelle en persoonlijke service!

• Daan
    Review voor Petit Life

Heel erg leuk pakket ontvangen van Petit Life. Super goed advies en hulp gekregen van Diana. Ga zo door!

• Charlaine
    Review voor Petit Life

Super leuke speenkoord ontvangen! Ook leuk verpakt. Snelle communicatie! Top!

• Rachel Van Hulst
    Geverifieerde klant van Petit Life

Goede, snelle service. Ik ben vriendelijk geholpen.

• Jeoryia Maria Paays-Melton
    Geverifieerde klant van Petit Life

Hele leuke kraamcadeautjes of voor je eigen kindje! De persoon waar ik het zelf samengesteld pakketje voor had gekocht was er ontzettend blij mee. :) Diana is heel vriendelijk en was flexibel met mijn last minute wijziging. Keurig geregeld!

• Desiree
    Review voor Petit Life

Zo’n mooi speenkoordje en een uitstekende service! Heel blij met mijn aankoop en zal in de toekomst zeker meer bestellen.

• Wilhelmina Groothuizen
    Geverifieerde klant van Petit Life

Heel verzorgd en mooie spullen

• Saskia Baas
    Geverifieerde klant van Petit Life

Een download besteld. Snel binnen via email en mooi uit te printen

• Danique
    Review voor Petit Life

Ik ben super blij met mijn aankoop! Naast het feit dat het product er echt super uit ziet en helemaal naar wens is Diana ook nog zeer vriendelijk! Er stond geen huisnummer bij mijn adres dus zij appte mij hierover. Het was super handig en super snel opgelost zo. Wanneer ik ooit weer een steenkoord nodig heb, dan kom ik zeker bij Diana terug. Wat een topper!