Petit Life
Bij PetitLife.nl vind je handgemaakte producten en accessoires voor baby & kind. Wij maken met alle zorg en liefde persoonlijke producten op maat. Speciaal voor de kleine.
9,7

• Souria
    Review voor Petit Life

Ik had een cadeautje nodig voor zaterdag. Heb op donderdag een mailtje gestuurd. Er werd heel erg prettig gecommuniceerd en vooral meegedacht. Ik kon op deze termijn zelfs nog allerlei wensen opgeven. Cadeautje is superschattig ingepakt en op vrijdag al geleverd! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

• Lisa
    Review voor Petit Life

Super leuke speenkoorden besteld en ze zijn echt naar wens 💙 er word ook goed met je mee gedacht.

• Hoe beoordeel je Petit Life?

• Evelien
    Review voor Petit Life

Keuze uit veel leuke dingen!
    Een prachtig speenkoord besteld en ontvangen! Hij ziet er super uit en is met net zoveel zorg verpakt! Aanrader!

• Herma
    Review voor Petit Life

Het persoonlijke naam cadeau is echt mooi geworden en door de ontvangers prachtig gevonden. Een aanrader om zo een persoonlijk cadeau te laten maken. Super service door Diana en mooi verpakt.

Antwoord van Petit Life

Bedankt Herma voor deze mooie review. Ik ben blij om te lezen dat het cadeautje goed is ontvangen! Liefs, Diana

• Stephanie
    Review voor Petit Life

Super snelle levering, meedenkend en leuk verpakt. Top service!

Antwoord van Petit Life

Dank je wel Stephanie! Voor deze mooie review en het custom speenkoord dat ik heb mogen maken. Liefs, Diana

• Michelle Peters

Prachtig pakketje!

Antwoord van Petit Life

Dank je wel voor de positieve review en dat het pakketje leuk is ontvangen!

• Thirsa Nijwening
    Geverifieerde klant van Petit Life

Fijne service, custom order kunnen plaatsen en werd vriendelijk geholpen. Ontvangster is erg blij met het cadeau, dat is het belangrijkste! Dank en zeker een aanrader

Antwoord van Petit Life

Beste Thirsa, nog bedankt voor deze mooie review! Ik ben blij om te lezen dat het cadeautje goed is ontvangen! :) Liefs, Diana

• Desire Nieborg

Prijs kwaliteit is prima

• Beau
    Review voor Petit Life

Wat een top service! Kan niks anders zeggen dan dat ze super vriendelijk is als je een vraag hebt. Ze snel levert en nog een pracht product voor je klaarmaakt ook. Ben helemaal tevreden en blij. Zeker de moeite waard om hier wat te bestellen! Ik geef haar een dikke tien. Zal zeker terug komen voor nog een en stelling

Beste Beau, alsnog bedankt voor de lieve woorden! Liefs, Diana

• Jennita
    Review voor Petit Life

Helemaal blij met ons gepersonaliseerde speenkoord. Had Diana gevraagd om een andere kleurstelling en dat was geen probleem. Leuk verpakt, goed contact; aanrader.

Antwoord van Petit Life

Alsnog bedankt Jennita voor deze positieve woorden. :) En bedankt dat ik een mooi custom speenkoord voor je mocht maken! Liefs, Diana

• Ilona Jager

Prima

• Suzanne
    Review voor Petit Life

Vanmiddag heb ik één van de leuke downloads/printable gekocht voor mijn vriendin haar babyshower. Deze ontving ik direct per mail. Heel handig dat je deze zo vaak kunt uitprinten als dat nodig is. Iedereen die aanwezig is tijdens de babyshower kan dus een leuke voorspelling invullen. Voor de volgende babyshower weet ik waar ik weer moet zijn!

• Kim
    Review voor Petit Life

Diana is onwijs flexibel en denkt goed met je mee, ik kwam erg last minute met een verzoekje en dat werd direct geregeld! Ik zou hier absoluut weer bestellen, zowel voor een kraamcadeau als voor iets leuks voor mijn eigen kind.

• Jessica Schmit
    Geverifieerde klant van Petit Life

Hele mooie gepersonaliseerde speenkoord besteld. Top service!

• Anja Worst
    Geverifieerde klant van Petit Life

Goed, geeft duidelijke info.

• Desiree
    Review voor Petit Life

Super services! Ik had per ongeluk verkeerde postcode ingevuld en dat heeft D. optijd opgemerkt. Nu kan mijn neefje genieten van een mooie speenkoord en bijtring 😍

• Lenneke Nieuwenhuizen
    Review voor Petit Life

Hele leuke speenkoorden ontvangen en goede, snelle en persoonlijke service!

• Daan
    Review voor Petit Life

Heel erg leuk pakket ontvangen van Petit Life. Super goed advies en hulp gekregen van Diana. Ga zo door!

• Charlaine
    Review voor Petit Life

Super leuke speenkoord ontvangen! Ook leuk verpakt. Snelle communicatie! Top!

• Rachel Van Hulst
    Geverifieerde klant van Petit Life

Goede, snelle service. Ik ben vriendelijk geholpen.