Petit Life
Bij PetitLife.nl vind je handgemaakte producten en accessoires voor baby & kind. Wij maken met alle zorg en liefde persoonlijke producten op maat. Speciaal voor de kleine.

• Daniëlle van Agteren
    Review voor Petit Life

Een leuk pakketje samengesteld voor een zwangere dame. Diana is vriendelijk en helpt je graag. Snelle levering, leuk ingepakt, er is echt aandacht aan besteed. Hier kan ik mee voor de dag komen. Ik kom zeker nog eens terug.

Antwoord van Petit Life

Dank je wel voor de mooie review Daniëlle! Leuk om te lezen dat jouw ervaring met ons als fijn werd ervaren. We zien je graag terug! Liefs, Diana

• Elyse Morsink
    Geverifieerde klant van Petit Life

Super service. Ik had een custom vraag voor een speenkoord en dit heeft ze direct naar wens aangepast. Goede snelle communicatie en het pakketje was super snel in huis. Helemaal blij met het prachtige speenkoord en ik kreeg er zelfs een heerlijk zeepje bij. Zeker een aanrader!

Antwoord van Petit Life

Dank je wel Elyse! Bedankt dat ik deze custom order voor je mocht maken en geniet van het zeepje. :)

• Hoe beoordeel je Petit Life?

• stefanie dunon
    Review voor Petit Life

Beste speenkoorden, vooral de lengte, die er zijn!! Ik heb er ondertussen al vijf, bij een probleem wordt je onmiddelijk geholpen! Dit is webshoppen op zijn best, met de warme service van Diana, voelt alsof je in de winkel zelf koopt...

Dank je wel voor de mooie complimenten! Liefs, Diana

• Priscilla van Dalen
    Review voor Petit Life

Snel antwoord! Hele goede service!

• Julia
    Review voor Petit Life

Superblij met het speenkoord voor mijn zoontje. Ik had er 2,5 jaar geleden al 1 voor mijn oudste en nu ook voor de nieuwe baby. Scheelt me heel veel zoeken. :-)
    Het bijgeleverde opbergzakje is ook erg handig voor in de luiertas.

• Mariëlle Heming

• Nelleke Van Alphen

Snel geleverd

• Karin van der Tas
    Review voor Petit Life

Uitstekende artikelen , goeie prijs/kwaliteit verhouding. Keurig op tijd bezorgd.