PetsHome.nl

8,9
Filter 3957 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2369 met beschrijving

• Wilfried
    Review voor PetsHome.nl

Goed bereikbaar. Goede service en erg vriendelijk geholpen. Prijstechnisch ook een aanrader.

• Anja
    Review voor PetsHome.nl

Product was beschadigd. Na vervelende communicatie via email hebben ze een nieuwe opgestuurd.

• Hoe beoordeel je PetsHome.nl?

• Marjolein
    Review voor PetsHome.nl

Fantastische service, vraag gesteld via whatsapp en heel snel een antwoord op mijn vraag en direct opgelost. Zaterdag een bestelling geplaatst en direct op maandag al geleverd . Top!!

• Stacy
    Review voor PetsHome.nl

Ik had 2 dingen besteld waarvan 1 binnen is gekomen, helaas wordt er nergens op gereageerd. De eerste en laatste keer dat ik hier wat heb besteld.

• Ria
    Review voor PetsHome.nl

Vanmorgen mijn eerste bestelling ontvangen [ diepvries barf katmenu ] en heb alleen maar complimenten ... voor het versturen, de verpakking en de snelle levering, super verzorg.

• Juut
    Review voor PetsHome.nl

Bij de bestelling van de hoge drinkbak voor onze spaniel pup kon je geen kleur kiezen ( rood, wit, blauw) Ik wilde graag een blauwe, maar kreeg een rode.
    Petshome heeft dit nadien nog keurig opgelost, door contact met me op te nemen, en meteen ook nog een blauwe drinkbak naar me te sturen. Dat is nog eens goede service ! Top !

• Olga
    Review voor PetsHome.nl

Mijn bestelde artikel zou thuis worden bezorgd omdat ik slecht ter been ben. Is dus niet gebeurd werd naar een DHL afhaalpunt gebracht. Service heel slecht de slechtste tot nog toe.

• Waardeloos
    Review voor PetsHome.nl

Koop hier geen hondenriem. Musketons braken af en je krijgt geen garantie

• Perry
    Review voor PetsHome.nl

Goed en snel geleverd, Thnx!

• G.
    Review voor PetsHome.nl

Bestelling niet compleet geleverd en al ruim een week niet bereikbaar via mail, telefoon of WhatsApp. Keurmerk onwaardig.

• Jolanda

Zeer zeer slecht
    Is niet binnen 24 uur geleverd
    Vervolgens achteraan gemaild , krijg je de volgende dag 1 product terwijl
    Ik 2 producten heb besteld en betaald
    Nemen telefoon niet op , reageren niet op whatt app en beantwoorden geen mail ,
    Zeer zeer slecht , nooit bij dit bedrijf bestellen

• Amanda
    Review voor PetsHome.nl

Hele goede levering en nette service en snel

• Christine De Brouwer
    Geverifieerde klant van PetsHome.nl

Heel vlug aan huis gebracht dank u

• Peggy Peeters
    Geverifieerde klant van PetsHome.nl

Goede levering ,niet lang moeten wachten

• Sandra van Deijl
    Geverifieerde klant van PetsHome.nl

Zo snel en iedere keer weer juiste aflevering van hetgeen besteld

• L S
    Geverifieerde klant van PetsHome.nl

Product in veel te kleine maat gekregen, geen reactie op mail hierover. Geen telefonisch contact mogelijk.

• hans houtman
    Geverifieerde klant van PetsHome.nl

Snelle levering en product wat elders moeilijk verkrijgbaar is

• Karin
    Geverifieerde klant van PetsHome.nl

Goede website en bestel mogelijkheid en snel geleverd

• J. Ammeraal
    Geverifieerde klant van PetsHome.nl

Goed product! Keurig afgewerkt en vlot geleverd👍

• Brandnetels
    Review voor PetsHome.nl

Zeer vriendelijke service. Ik hoefde niet te retourneren en laagdrempelig contact via WhatsApp. Kreeg nieuwe product toegestuurd en zelfs één extra! Top.