
PetsHome.nl
-
Piet
Puppytoilet besteld. Goedkoper dan bij anderen. Binnen een paar dagen geleverd. Pup blij, wij blij!
-
OPLICHTER
Dit bedrijf is het slechtste dat ik ooit heb gezien qua service. Je plaatst een bestelling en, zoals zij zeggen en garanderen, zou die de volgende dag aankomen. Dat is een leugen. Ik heb eten besteld op dinsdag, het is nu vrijdag en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ondanks dat ik contact met hen heb opgenomen, ontvang ik alleen iets verrassends: een shampoo. Ik vraag de bezorger waarom ik maar één shampoo krijg terwijl het er twee zouden moeten zijn, samen met hondenvoer (het hondenvoer is het belangrijkste). Hij zegt dat er maar één shampoo bij de post is afgeleverd. Dit is gewoon onverantwoordelijk en leugenachtig. Het is een schande. Ze verdienen niet eens één ster; ze zouden nul sterren moeten krijgen, want zulke mensen verdienen het niet dat iemand bij hen koopt.
Aquí tienes la traducción al holandés:
"Nu schrijf je me en zeg je dat het op de 18e aankomt, terwijl we pas de 8e zijn, dat op de 18e de voeding voor mijn hond aankomt. Jullie zijn echt een stelletje schurken." -
Hoe beoordeel je PetsHome.nl?
-
Lorraine
“Klantenservice” is te beroerd om de telefoon op te nemen of op whatsapp te reageren. Daardoor kan mijn bestelling niet afgeleverd worden. Ik wordt geacht het zelf maar uit te zoeken met Postnl en anders dubbele verzending te betalen, ze geven geen gehoor meer. Nee: graag annulleren en mijn geld incl. verzendkosten terug. Fout ligt aantoonbaar bij klantenservice, dus ik hoor geen verzending te compenseren.
-
C.O.
Een nieuw product ontvangen dat niet doet wat het moet doen. Ik heb 2x gemaild, geen reactie. Toen maar gebeld. Nathalie verzocht in dat gesprek om de mail nogmaals te sturen zodat ze er die avond nog naar ging kijken. Dus 3e mail gestuurd; weer geen reactie. Meerdere Whatsapp berichten gestuurd. Alles tevergeefs. Ik heb aangegeven de koop te willen ontbinden, maar ze doen niets. Ze zeggen te wachten op reactie van hun leverancier, maar ze doen ondertussen niets om het voor de klant op te lossen.
Update: n.a.v. de review hebben ze het probleem alsnog opgelost. Daarom mijn review herzien van 1 naar 3 sterren. -
Marco
supersnel.
jammer dat Trunkrs niet helemaal de juiste vervoerder is
Nathalie gesproken hierover en alles wordt gelijk besproken en opgelost.
komen zeker terug -
Abraham
Slechte ervaring op de site staat voor 1700 uur besteld de volgende dag in huis.. dus niet naar paar keer mailen kreeg ik een dag erna we gaan vandaag naar u verzenden..daarna paar keer weer mail gestuurd krijg steeds standaard mail met ach wat vervelend wat is uw bestel nummer? Geef dat door en hoor je niks meer ja volgende dag weer zelfde mail slechte service denk er over de bestelling terug te sturen
-
Johan
Super bedrijf.
Heb shampoo besteld en kwam stuk aan, heb ze een mail gestuurd en dezelfde dag werd er een nieuwe opgestuurd zonder kosten.
Echt geweldig 100 punten en bedankt.
Gr johan van riet -
Angelique
Super snel en compleet geleverd: erg tevreden!!!
-
Dewi-jane
De lieveling snoepjes voor mn hondje bij hun verkrijgbaar voor een normale prijs en nog eens de volgende dag geleverd! Super snel en tevreden. Bestel de volgende keer weer hier.
-
Linda
Mijn pakket is verkeerd gelabeld
Huisnummer is 7 1 en niet 1
Geen klantenservice te vinden, de fout is bij het bedrijf gedaan en niet bij DHL -
Lucy
Als iemand geen geduld heeft, moeten ze bij een andere winkel bestellen. 10 dagen wachten in de hoop dat de bestelde producten zullen komen en het geld niet verloren zal gaan.
-
Herman
Had 7 zakken hooi besteld waarvan ik 4 zakken zo kon weggooien omdat deze schijnbaar nat waren geweest en nu beschimmeld.
Na contact waarin ze aangeven ernaar te kijken en voor een oplossing te zorgen niets meer van hunvernomen. -
Miranda
Mijn product was gebruikt en bijna leeg, meerdere malen gemaild en kreeg netjes bericht dat ik terug kon sturen met antwoordnummer. Dit gedaan, ook track en trace doorgestuurd. Heb 16/9 besteld, nu maand verder nog niet netjes afgehandeld.
-
John
Mijn vrouw heeft 4 september iets besteld maar eindelijk is het goed geregeld
-
Zeer slecht!
Helaas slecht!
Beloven dingen op de site en via de e mail maar komen dit niet na! Ik zit nu al twee weken te wachten op spullen. Niet oké als er word beloofd volgende dag in huis. Vervolgens is het niet leverbaar en zit je weer een week te wachten. Als je iets hard nodig heb hier niet op gokken dus!
Je krijgt mail dat het verstuurd is maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn, vervolgens zit je maar te wachten en te wachten op je bestelling.
Na dat je er zelf achteraan gaat krijg je ineens dat het product geannuleerd is. Het is zelfs nog te bestellen op de site!
Heel raar allemaal! Bah. Ik bestel er niet meer! -
Ron
Een artikel willen omruilen twv 10.39 Postnl accepteert deze niet als brievenbus pakket omdat het formaat te groot is kosten 6.95. Verzoek bij PetsHome.nl gedaan voor een betaalbare oplossing, reactie u moet dit zelf met post.nl regelen, geen enkele vorm van tegemoetkoming. Bij aankoop zou er een duidelijke vermelding moeten staan van de retour verzendkosten.
Ik bestel hier nooit meer! En wees gewaarschuwd!! -
Wilfried
Goed bereikbaar. Goede service en erg vriendelijk geholpen. Prijstechnisch ook een aanrader.
-
Anja
Product was beschadigd. Na vervelende communicatie via email hebben ze een nieuwe opgestuurd.
-
Marjolein
Fantastische service, vraag gesteld via whatsapp en heel snel een antwoord op mijn vraag en direct opgelost. Zaterdag een bestelling geplaatst en direct op maandag al geleverd . Top!!
-
Stacy
Ik had 2 dingen besteld waarvan 1 binnen is gekomen, helaas wordt er nergens op gereageerd. De eerste en laatste keer dat ik hier wat heb besteld.