Petshop24
Online dierenwinkel. A-merken tegen de scherpste prijzen.
9,0
Filter 555 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 390 met beschrijving

• angelique

Mooie producten,snelle levering.

• Joanne
    Review voor Petshop24

Ik bestelde drie artikelen (merk Trixie) voor de verzorging van de vacht en oren van mijn hond, ze werden snel geleverd en lijken een goede prijs te hebben.

• Hoe beoordeel je Petshop24?

• Annemieke Jansen van Rooij
    Review voor Petshop24

goede website met mooie materialen en goede prijzen. we hebben het KUSSEN PANAMA GRIJS 115X75CM aangeschaft!

dit hebben we aangeschaft voor onze Bully van 35 kilo.
    Ze is er super blij mee en wil er zelfs niet eens meer vanaf komen,
    Het is een kwalitatief mooi en met een goede vullig. Voor deze prijs dus nooit verkeerd!!

• Marly Rosbeek
    Review voor Petshop24

Voor onze hond hadden we meerdere speeltjes besteld van KONG voor kerst. Twee speeltjes waren na nog geen 5 minuten mee spelen kapot. We vonden dat wel heel snel en hadden meer verwacht van het merk KONG., want het is echt wel honden-proof normaal. We hebben gereclameerd en we hebben ons geld terug gekregen voor deze 2 speeltjes. Wat wij een erg goede service vinden van Petshop24. Alle lof! Dat is klantenbinding! Hartelijk dank.

• Remco
    Review voor Petshop24

Webwinkel kan energieverbruik product vermelden. Van energieverbruik pj kan ik 4 nieuwe kattenluiken kopen!! Gaat om de Petsafe Kattenluik Microchip:
    niet kopen dus!!!

• Damien
    Review voor Petshop24

4 weken zonder iets te laten weten.. geen vergoeding...
    we zitten al 4 weken te wachten op een anti schrok bak voor onze katten.
    dan zegt petshop dat ze een mail hebben verstuurd waarin staat dat het met 5 weken verlaat word. (die is nooit verstuurd)
    dit word later dan toch maar bevestigd want ze kunnen er niet omheen.
    dan moet je zelf vragen of er nog een vergoeding aan zit en zelfs dat moet je uit ze halen en dan krijg je 4 euro korting whow! heftig
    hele slechte kopieer en plak service....

geen aanrader!

• Taho Vindevogel
    Review voor Petshop24

Ik had een verkeerd email opgegeven, contact met de chat ging super snel, binnen de 2 minuten had ik een tracking link en kon ik zien dat het pakje bij de buren stond. Echt geweldige service!

• Jaylina
    Review voor Petshop24

Ik heb hier voor het eerst besteld en de meeste spullen die ze hier verkopen zijn goedkoper dan bij andere winkels. Ik had best een grote bestelling gedaan en al snel de volgende dag geleverd. De artikelen waren netjes verpakt en het zag er goed uit. Helaas was er een kapot artikel meegeleverd en dit heb ik direct naar de klantenservice gemaild. Ik heb nog hetzelfde uur antwoord gehad en samen met de klantenservice het probleem goed en snel opgelost. Dit maakt dat ik zeker nog vaker ga bestellen bij dit bedrijf.

• Wilma
    Review voor Petshop24

Eerste keer bestelling gedaan.
    Van het weekend besteld en nu al in huis , keurig verpakt! En redelijke prijzen . Bestel er zeker weer! Top
    ( ook medewerker op chat complimenten )!

• Beyza Demirkapu
    Review voor Petshop24

Geweldige klantenservice! Ik had een aantal kleine probleempjes met mijn bestellingen en ze hebben mij heel goed geholpen! Ik heb de producten nog niet getest maar alleen al door de goede service zal ik zeker nog een keer bestellen.