Peuterstoeltje.nl

Peuterstoeltje.nl

In onze winkel kun je snel en eenvoudig je eigen peuterstoeltje samenstellen. Kies je eigen kleurcombinatie en laat je stoel borduren met bijvoorbeeld de naam van jouw peuter.
8,7
Filter 46 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 45 met beschrijving

• Suzanne
    Review voor Peuterstoeltje.nl

Stoeltje besteld en snel ontvangen. Helaas slordige afwerking bij de leuningen, hoes paste niet goed. Telefoonnummer op de website opgezocht. Meerdere keren gebeld en zelfs what's app gestuurd waarbij blauwe vinkjes kwamen te staan, maar pas aan het einde van de dag kwam een zeer korte reactie via what's app. 'Stuur maar een mail' was de boodschap. Mail gestuurd met foto's erbij dat ik niet tevreden was en het erg jammer vond. Geen enkel excuus of empatische reactie kon ik verwachten, er zou een nieuwe hoes opgestuurd worden.
    Alles kwam zeer onvriendelijk over.

• Ilse van Riemsdijk
    Review voor Peuterstoeltje.nl

Werd op tijd bezorgd. Stoeltje ziet er zeer goed uit. :-D

• Hoe beoordeel je Peuterstoeltje.nl?

• Cindy Steenhouwer
    Review voor Peuterstoeltje.nl

Super leuk stoeltje met naam voor mijn dochter mogen ontvangen. Levering was erg snel

• Kelly Vandenplas
    Review voor Peuterstoeltje.nl

Het was moeilijk kiezen op de website omdat de ‘preview’ niet heel duidelijk is, maar het is een heel mooi zeteltje geworden!
    Heel tevreden over de kwaliteit van de stof.
    Snelle levering.

• Rebecca De wolf
    Review voor Peuterstoeltje.nl

Prima en snelle levering! En van zeer goede kwaliteit. Onze zoon is superblij met zen nieuwe zeteltje. Zeker een aanrader!

• Erica Boskers-den Dulk
    Review voor Peuterstoeltje.nl

Snelle, goede site met veel kleurkeuze, leuk om verschillende soorten en kleuren te bekijken.
    Snelle service, snelle levering

• Marianne Roelofs
    Review voor Peuterstoeltje.nl

Heel tevreden ziet er leuk uit mijn Kleindochter is er blij mee👍🏼

• Paul Knaup
    Review voor Peuterstoeltje.nl

Snel geleverd en echt een prachtig mooi stoeltje. Onze dichter is er heel erg blij mee.

• Anka Mikolajczyk
    Review voor Peuterstoeltje.nl

Duidelijke site, snelle levering, hoed verpakt en een leuke stoel die helemaal in de smaak viel bij mijn nichtje.

• Marianne Roelofs
    Review voor Peuterstoeltje.nl

Een leuk stoeltje ze waren er blij mee👍🏼

• Lidia Smid
    Review voor Peuterstoeltje.nl

We hadden het stoeltje snel binnen. De kwaliteit en de afwerking waren erg mooi en onze zoon heeft er veel plezier van. Het stoeltje kan ook tegen een stootje van een stuiterende peuter.

• Gulin Bhikha
    Review voor Peuterstoeltje.nl

Goede, duidelijke en snelle service

• Yvonne van Delft
    Review voor Peuterstoeltje.nl

Wij zijn heel tevreden over het peuterstoeltje. Nog even en dan is ons zoontje groot genoeg om er echt in te zitten.

• Remco Huiskens

Heel erg tevreden!

• Ralph Doumen
    Review voor Peuterstoeltje.nl

Alles zeer goed verlopen super

• Petra Gerding
    Review voor Peuterstoeltje.nl

Helemaal tevreden,mooi stoeltje de naam ,mooi en duidelijk goed op tijd geleverd .

• Lieve Courtens
    Review voor Peuterstoeltje.nl

Mooie vlotte bediening! Een aanrader!

• Veroniek Smits
    Review voor Peuterstoeltje.nl

Snelle levering en volgens verwachting. 👌🏻

• Jolanda Twilhaar
    Review voor Peuterstoeltje.nl

Snelle service en een mooi stoeltje voor een mooi prijsje.
    Dit was ons tweede stoeltje. Ze blijven mooi en makkelijk te wassen.

• Evelyn Hubrecht

Super !