Phone Him

Phone Him

Phone Him is dé webshop voor recente smartphones, tablets, laptops en bijhorende accessoires. Gadgets that meet your lifestyle. Als tech-liefhebbers zijn we dagelijks op zoek naar de beste tech. Bij Phone Him verkopen we daarom ook enkel producten die we zelf ook zouden gebruiken. Wanneer we denken dat een model verouderd is, halen we deze uit ons assortiment.
1.114 klantbeoordelingen

• Steve
    Review voor Phone Him

Via deze webshop een PlayStation 5 besteld , de reviews waren goed dus dacht probeer het gewoon maar toch altijd spannend , ik had namelijk eerder nog nooit van deze site gehoord . Netjes de volgende dag gebeld dat het PostNL punt wat ik had aangegeven als ophaal adres nu tijdelijk dicht is ( goed mee gedacht anders had ik tot maandag kunnen wachten ) , de bestelling bij een ander punt opgehaald , goed verpakt en precies zoals omschreven . Ik ga hier zeker nog x bestellen als ik iets nodig heb

• Max
    Review voor Phone Him

Wat een super kwaliteit service, dat maak je tegenwoordig niet vaak meer mee! iPhone 13 voor een scherpe prijs gekocht maar helaas was PostNL vertraagd. Na een email 's morgens werd ik snel benaderd en tot mijn grote verbazing werd een ander exemplaar 's middags persoonlijk bezorgd ivm familie omstandigheden. Helemaal top!

• Hoe beoordeel je Phone Him?

• Claudia
    Review voor Phone Him

Paar maanden geleden een iPhone 13 voor mijn zoon hier besteld. Vond het eerst wel spannend zo een bestelling via de post. Levering was te volgen via track & tracé. Binnen 3 dgn had hij hem aangetekend, geseald in een doos ontvangen. Vragen worden ook snel beantwoord. Echt een top bedrijf

• Rob
    Review voor Phone Him

De x box series x was op voorraad, ik kon deze meteen ophalen.
    Prima service aan de telefoon, zeer vriendelijk.

• Rein

Goede service en betrouwbaar

• Michael
    Review voor Phone Him

Onbekend met de winkel dus had zeker mijn twijfels om mijn eerste bestelling te plaatsen. Dit zeker aangezien de prijs van de zwarte Iphone SE (2020) +/- €50 goedkoper was dan alle andere opties die ik tegenkwam, maar de bestelling verliep eenvoudig en 3 dagen later had ik mijn gloednieuwe Iphone in de handen.

• Jeroen
    Review voor Phone Him

Ondanks de schaarse voorraad toch een limited edition Xbox series X kunnen bemachtigen. Weliswaar tegen een hoge prijs maar anders denk ik niet dat je er een kan kopen.

• Michael Rau
    Review voor Phone Him

makkelijk te bestellen en snel geleverd. de factuur is een marge factuur waar de btw niet op staat, het zou fijn zijn als dit ergens beschreven stond. wel werd er gratis een screen protector bijgeleverd als compensatie.

• Ashwan
    Review voor Phone Him

Op zoek geweest naar een nintendo Switch, ik ben vriendelijk te woord gestaan door de telefoon. Ik kon diezelfde middag direct terecht om het op te halen. Top service, duidelijk gecommuniceerd!!

• Barry

Geen producten (zoals de ps5) opkopen en verkopen aan woekerprijzen