PhoneDiscounter.nl

PhoneDiscounter.nl

PhoneDiscounter.nl is gespecialiseerd in de online verkoop van smartphones, tablets en accessoires voor uw mobiele apparaten.
8,7

• jannes
    Review voor PhoneDiscounter.nl

Batterij van telefoon werkte niet. Na wat heen en weer gemail met telkens paar wachten op antwoord nooit geld teruggekregen na retourneren.

• Hendrik
    Review voor PhoneDiscounter.nl

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief, had een reparatieverzoek en dit werdt perfect op gepakt en de juiste terugkoppeling ontvangen.

Tevens een mooie deal kunnen krijgen op één leuk hoesje!

Ik kom hier zeker terug!

• Hoe beoordeel je PhoneDiscounter.nl?

• Mike
    Review voor PhoneDiscounter.nl

Geweldige service, zeer snel en vriendelijk te woord gestaan en de prijzen zijn eerlijk en goedkoop. 10/ 10

• Mirc
    Review voor PhoneDiscounter.nl

Voor de eerste keer besteld bij Phonediscounter, super snel geregeld en geleverd. dik tevreden!

• Peter
    Review voor PhoneDiscounter.nl

Goeie service en altijd bereikbaar

• Sven
    Review voor PhoneDiscounter.nl

Ik heb meerdere accessoires gekocht, en deze werden op tijd geleverd. Ik ben erg tevreden!

Antwoord van PhoneDiscounter.nl

Beste Sven,

Hartelijk dank voor je aankoop en je positieve review.
    Wij zijn zeer blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service en ook je aankoop!
    Wij wensen je veel plezier met je aankoop en hopelijk tot de volgende keer.

Team PhoneDiscounter.nl

• David
    Review voor PhoneDiscounter.nl

De producten in deze webshop zijn top! Ik ga hier vaker bestellen.

Antwoord van PhoneDiscounter.nl

Beste David,

Hartelijk dank voor je aankoop en je positieve review.
    Wij wensen je veel plezier met je aankoop en hopelijk tot de volgende keer.

Team PhoneDiscounter.nl

• Benjamin uit Delft
    Review voor PhoneDiscounter.nl

Had Apple Earpods via bol.com gekocht, geleverd door 3th party PhoneDiscounter.nl. Werden zoals aangegeven prima binnen 1 dag bezorgd en zagen er echt uit qua verpakking etc. Echter kraakte de volumeknop enorm, wat ik nog nooit bij Apple Earpods heb meegemaakt. Toen even de verpakking en handleiding gelezen, op pagina één stond "Ehglish". Duidelijk high quality fakes. Toen meer recensies van dit product en de leverancier op bol.com en webwinkelkeur.nl gelezen: er zijn wel bijzonder veel Apple producten die DOA (Dead On Arrival) dan wel bijzonder snel defect raken.

• Gerard
    Review voor PhoneDiscounter.nl

Mijn bestelling werd netjes op tijd geleverd, was goed ingepakt en ik ben erg tevreden over de vriendelijke klantenservice.

• Alfred
    Review voor PhoneDiscounter.nl

klanten service is druk maar is goed

• Jur
    Review voor PhoneDiscounter.nl

Houdt zich aan belofte. Derhalve betrouwbaar !

• Claudia
    Review voor PhoneDiscounter.nl

- Mijn verkeerde adres was opgegeven, Phonediscounter ging erachteraan en loste het gelijk op.
    - Snelle levering.

• Albert
    Review voor PhoneDiscounter.nl

Na een fout in de bestelling, is er in goed overleg naar een oplossing gezocht en gevonden!

• Renso
    Review voor PhoneDiscounter.nl

Super service, snelle levering, de goedkoopste en producten van goede kwaliteit.

• Gianni Poulina

goeie producten, geweldige service

• Dilada

• Jordan
    Review voor PhoneDiscounter.nl

Personeel is ruimdenkend en denkt erg met je mee. Ook verkopen zij kwaliteit producten dus ben helemaal tevreden met mijn oordopjes!

• Monique
    Review voor PhoneDiscounter.nl

snelle levering en goede service, ondanks dat ik verkeerd heb besteld, snelle en fijne oplossing

• Ptrwnn
    Review voor PhoneDiscounter.nl

Slechte service met retouren. Producten worden niet in originele doos geleverd. Bij retour zoeken ze zaken om niet terug te hoeven betalen.

• Liesbeth de Nijs
    Review voor PhoneDiscounter.nl

Ondanks dat ik zelf een verkeerde bestelling had gedaan, werd ik snel en super vriendelijk geholpen. Zonder verdere kosten wordt er vandaag een nieuwe snellader bezorgd. Super service!!!