PhoneJuice
Premium Phone Supplies, 3 meter
lange kabels
voor iPhone / iPad & Micro USB.

• Francine
    Review voor PhoneJuice

Wacht al enkele dagen op een antwoord wat betreft de garantie

• Inside Outside
    Review voor PhoneJuice

reageren op verzoeken om facturen met btw en de telefoon opnemen als er gebeld wordt

• Hoe beoordeel je PhoneJuice?

• wessel

geen troep verkopen

• Bianca Jansen-Marbus
    Review voor PhoneJuice

Zelden zulke goede service mee gemaakt!!!!! ..... mijn kabeltje was stuk gegaan en kreeg meteen een nieuwe toegestuurd .... helaas bleek dit de verkeerde kabel , gemeld en kreeg toen alsnog de goede opgestuurd en mocht de andere nog houden ook ..... echt super!!!!!

• Paul
    Review voor PhoneJuice

In de webshop een 3 meter usb kabel gekocht, lekker handig en super snel geleverd prima service en de kabel super handig top.

• Krista
    Review voor PhoneJuice

Eerste kabel laadde slecht tot niet op. Bij de winkel een nieuwe ontvangen. Helaas met de tweede hetzelfde probleem. Bij verschillende iPhones en iPads uitgeprobeerd. Zeker geen aanrader wat mij betreft. Kabel was gekocht bij een supermarkt en de bon kan ik niet meer vinden. Helaas.

Antwoord van PhoneJuice

Beste Krista,

Dat is heel vervelend om te horen! Wij willen dit graag voor je oplossen.
    Zou je ons een mailtje kunnen sturen met je contactgegevens dan lossen wij het op.

Alvast bedankt.

Groeten, PhoneJuice

• Harry
    Review voor PhoneJuice

Tevreden. Snoertjes waren prima op tijd en doen wat ze moeten doen

• J. Huberts
    Review voor PhoneJuice

Twee kabels lightning- iPhone besteld. Na 2 weken was 1 al defect. Gemaild en binnen twee dagen een nieuwe ontvangen. Dus goede service maar de kwaliteit moet zich nog bewijzen !

• Dennis
    Review voor PhoneJuice

Troep! Ver van weg blijven.
    2 keer een 3 meter iphone kabel gekocht, doen echt helemaal niets. Op 10 Apple producten uigeprobeerd, met verschillende opladers. Niets, helemaal niets.
    Geld wel teruggekregen, maar iig de kabels zijn rommel.

Antwoord van PhoneJuice

Beste Dennis,

Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad met onze producten. We horen graag hoe we dit met je kunnen oplossen.

Fijne dag, PhoneJuice

• Solange de Goeij
    Review voor PhoneJuice

De oortjes zitten lekker door hun vorm en het geluid is goed. Ik was dan ook heel blij met deze oortjes tot dat er aan een kant het plastic oorstukje, onverklaarbaar, los viel. Na 1 mailtje naar de klantenservice was de klantvriendelijkheid meteen fijn duidelijk. Ik kreeg nieuwe oortjes!! Super blij mee! Kan ik weer van mijn muziek genieten!