PhoneJuice
Premium Phone Supplies, 3 meter
lange kabels
voor iPhone / iPad & Micro USB.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 13-10-2020 stopgezet

9,1
252 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 166 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Phonejuicehater
    Review voor PhoneJuice

    Reageren op klanten, goede producten verkopen, garantie nastreven

  • Laura
    Review voor PhoneJuice

    Via Bol.com twee kabels besteld voor de iPhone XS Max en iPhone 8, beide zijn na korte tijd kapot gegaan. Phonejuice is dus ONBEREIKBAAR, ook zelfs voor Bol.com. Ze reageren niet en laten niks meer van zich weten, DUS NOOIT BESTELLEN BIJ PHONEJUICE

  • Judith
    Review voor PhoneJuice

    lightning oplader al binnen een maand stuk. Geen reactie van de webwinkel. Leek zo goed, met digitaal garantiebewijs etc. goedkoop = duurkoop blijkt maar weer. en zo goedkoop was de lader nu ook weer niet

  • Cor Straatsma
    Review voor PhoneJuice

    Door zoals eerder antwoord te geven en garantie voorwaarden nakomen

  • Francine
    Review voor PhoneJuice

    Wacht al enkele dagen op een antwoord wat betreft de garantie

  • Inside Outside
    Review voor PhoneJuice

    reageren op verzoeken om facturen met btw en de telefoon opnemen als er gebeld wordt

  • wessel
    Review voor PhoneJuice

    geen troep verkopen

  • Bianca Jansen-Marbus
    Review voor PhoneJuice

    Zelden zulke goede service mee gemaakt!!!!! ..... mijn kabeltje was stuk gegaan en kreeg meteen een nieuwe toegestuurd .... helaas bleek dit de verkeerde kabel , gemeld en kreeg toen alsnog de goede opgestuurd en mocht de andere nog houden ook ..... echt super!!!!!

  • Paul
    Review voor PhoneJuice

    In de webshop een 3 meter usb kabel gekocht, lekker handig en super snel geleverd prima service en de kabel super handig top.

  • Krista
    Review voor PhoneJuice

    Eerste kabel laadde slecht tot niet op. Bij de winkel een nieuwe ontvangen. Helaas met de tweede hetzelfde probleem. Bij verschillende iPhones en iPads uitgeprobeerd. Zeker geen aanrader wat mij betreft. Kabel was gekocht bij een supermarkt en de bon kan ik niet meer vinden. Helaas.

    Antwoord van PhoneJuice

    Beste Krista,

    Dat is heel vervelend om te horen! Wij willen dit graag voor je oplossen.
    Zou je ons een mailtje kunnen sturen met je contactgegevens dan lossen wij het op.

    Alvast bedankt.

    Groeten, PhoneJuice

  • Laad meer