PhoneSupply
Voor een groot assortiment voordelige telefoonaccessoires ga je naar PhoneSupply. Altijd gratis en snel thuisbezorgd.
  • Rob Groot
    Review voor PhoneSupply

Ik wilde een extra kabeltje voor m'n apple watch en deze werd snel geleverd.
    De site is inzichtelijk en ook informatie van je account. Middels e-mail goed op de hoogte gehouden van het bestel en verzendtraject. Concurrerende prijzen en geen verzendkosten. Kortom, heel netjes allemaal

• Michel

Erg goede service.
    Oplossend en meedenkend.
    Correcte benadering.

• Hoe beoordeel je PhoneSupply?

• Leo
    Review voor PhoneSupply

Snelle levering, heldere sites, en als er een probleempje is heb je snel reactie en de service van Frank om het op te lossen is super! Daar kan menig webwinkel een voorbeeld aan nemen.

• Maurits
    Review voor PhoneSupply

Zeer snelle levering en bij problemen lost de klantenservice de problemen snel en goed op!

• Kevin
    Review voor PhoneSupply

Bij levering was het product defect, werd snel opgepakt door de klantenservice. De volgende dag een werkend product in de brievenbus. Top!

• Ingrid van Maurik - van den Boom
    Review voor PhoneSupply

Hele goede en snelle service en verzending! Wordt goed meegedacht, persoonlijke aanpak.

• Carry van Zon
    Review voor PhoneSupply

Zeer snelle levering, zelfs op zaterdag.

• Esam
    Review voor PhoneSupply

Beste prijzen, nergens goedkoper, klantenservice kon niet beter snelle reactie en doet niet moeilijk, erg vriendelijk ook!

• Louise
    Review voor PhoneSupply

Na bestelling en maandenlang contact met een andere leverancier, konden zij de juiste kabel uiteindelijk toch niet leveren. Tijdens een Google zoektocht bij AppelOplader uitgekomen die een 3 meter lange iPad kabel had met nylon afwerking heeft, wat wij nodig hebben voor onze iPad standaard tijdens beurzen. Mijn twijfel via het contactformulier uitgelegd, snel en vriendelijk geholpen door Frank. Zelfs na klacht, die uiteindelijk onterecht bleek van onze kant door een misverstand, bleef Frank vriendelijk en behulpzaam. De kabel zojuist getest en nu kunnen we eindelijk écht gebruik maken van de iPad standaard!