Phonegigant.nl

Phonegigant.nl

Verkoop van iPhone en iPad accessoires en onderdelen. Daarnaast ook de specialist voor iPhone en iPad reparaties.

Lidmaatschap per 01-08-2019 stopgezet

8,8

• Gert Jan
    Review voor Phonegigant.nl

Heb een Galaxy Note 8 stylus gekocht. Direct na gebruik viel op dat de pen niet lekker werkte. Geen probleem dacht ik, dan vervang de tip door een andere tip. Helaas bleek toen dat de 'originele' stylus niet origineel was. De tip was niet los te trekken zoals bij de echte stylus wel het geval is. Op de wbsite bij het product wordt vermeld - Exact hetzelfde als de originele stylus pen. Is in de praktijk dus niet het geval wat in mijn ogen pure misleiding en oplichting betekent wanneer een product wordt gestuurd waarvan de tip niet te vervangen is.

• H.Walgemoed
    Review voor Phonegigant.nl

Ik heb een niet orginele batterij voor een Galaxy Note 4 gekocht. Dat was heel dom van mij. Na 3 weken is deze batterij niet meer op te laden oftewel na 1 uur leeg. Dus koop nooit meer bij Phone gigant een niet orginele batterij

• Julie
    Review voor Phonegigant.nl

Ik heb een oplaadkabel besteld die nooit is aangekomen. Ze vroegen me alleen of mijn adresgegevens klopten en hebben mij verder totaal niet geholpen. Ik werd er verder alleen op aangesproken dat ik de mail laat had gestuurd.

• MD
    Review voor Phonegigant.nl

Op de website, factuur en afleverbon spreken ze over originele opladers. De logo's van de oplader (Samsung) zijn echter afgeplakt en het zijn Chinese rommel opladers voor een prijs van echte originele (net iets minder). Hoe kunnen ze dit soort brandbare en ontplofbare opladers als originele verkopen?

• Svjetlana Elek
    Review voor Phonegigant.nl

ik heb een iphone 6 scherm gekocht die defect aankwam, ik heb de klantenservice meermaals gecontacteerd zonder antwoord (email, telefonisch, langs de site).
    geen aanrader.

• Patrick
    Review voor Phonegigant.nl

Scherm besteld met gereedschap. Gekozen voor een A+ scherm. Scherm overgezet en de eerste 2 maanden geen problemen. Daarna problemen gekregen met een niet reagerend scherm, knipperen, enz.... wat steeds erger werd. Inmiddels scherm vervangen voor een ander en duurder scherm. Telefoon werkt weer prima. Kwaliteit is ondanks de A+ status onvoldoende tot slecht. Goedkoop was in dit geval duurkoop.

Beste Patrick.
    Wat vervelend dat je een ondeugdelijk product ontving. Bedankt voor je feedback. Wij zullen de ze schermen eens onder de loep houden en bekijken wat we hier me kunnen.

• marcel
    Review voor Phonegigant.nl

De eerste accu die ik bestelde eas slecht ,na contact met Phonegigant werd een tweede opgestuurd. Deze was nog slechter. Beide accu's gratis teruggestuurd en het bedrag werd keurig teruggestort.
    Goede afhandeling , slechte producten ( merkloze accu voor Samsung telefoon )

Beste Marcel,

Wat fijn dat je; ondanks de ondeugdelijke producten die je hebt ontvangen, toch een prachtige review hebt geplaatst. Dank daarvoor!

• Niet nodig
    Review voor Phonegigant.nl

10 dagen zitten wachten om dan het product dat niet zoals op de foto stond te hebben ontvangen

Slechte communicatie
    Slechte service
    en misleidende foto's

Nooit meer

Beste,

Wat jammer en vervelend dat je niet tevreden bent over ons bedrijf en je aankoop. Deze mag je altijd retourneren zodat wij het aankoopbedrag aan je terug kunnen betalen.
    Excuses voor het ongemak.

• Johan Oosterkamp

Ben zeer tevreden .
    Heb een glas voor Iphone 7 besteld op zaterdagavond , en dinsdag al in huis .
    Zeer goed verpakt .
    Mijn dochter is zeer blij , met haar bijna nieuwe Iphone.

Beste Johan,

Hartelijk dank voor je prachtige review! Fijn dat je zo tevreden bent over ons bedrijf. Niets mooier dan een gelukkige dochter toch?!

• D
    Review voor Phonegigant.nl

Levering was wel snel, maar de kwaliteit is slecht. Accu voor iPhone 6S loopt na 3 maanden al net zo snel leeg als mijn accu die 3 jaar oud was.

Beste,

wat jammer dat je een ondeugdelijk product hebt ontvangen. uiteraard heb je garantie en kun je een vervangende accu krijgen. Je mag contact opnemen met klantenservice dan zullen zij je verder helpen.

• Gaby
    Review voor Phonegigant.nl

Had met spoed een 0.6 tri-wing schroevendraaier nodig. Een schroevendraaier voor het kunnen repareren van de huidige nieuwe iphone's. Via Google kom je zowat automatisch uit bij Phonegigant.nl
    2 soorten gevonden. 1 goedkopere, en 1 wat beter. Echter, in de beschrijving van de 2de schroevendraaier staat in de aanhef dat het een 1.2 moest zijn, en in de beschrijving word vermeld dat deze gelijk is als de andere 0.6 variant. Bij mij rezen vraagtekens.. Ik zag op de site een compleet reparatie setje. Van alles er in, zag er uit als goede kwaliteit, en een tri-wing er in. Ik kon toch wel wat extra tools gebruiken dus dacht, ik bestel deze. Setje was snel binnen. Bij het openmaken tref ik keurige van goede kwaliteit zijnde schroevendraaiers, plat, phillips, pentalobe, tri-wing, etc. Maar tot mijn verbazing, de tri-wing is van dermate slechte kwaliteit dat deze niet eens past! Daar ging mijn spoedklusje in het weekend. (was eigen schuld door te lang wachten met bestellen)
    De Maandag gebeld. Zeer vriendelijke medewerkster aan de telefoon die eigenlijk net wilde gaan eten. In die tijd hebben we de fout in de website opgespoord en hersteld, is ze 3x naar het magazijn gelopen om ter plekke de fout te kunnen onderscheppen, en ook om voor een oplossing te zorgen. Kosteloos per direct de duurdere tri-wing schroevendraaier opgestuurd. De volgende dag netjes in huis.
    Ik noem dit gewoon klasse service. Het kan namelijk ook anders. Goed bedrijf, aan te bevelen!

Beste Gaby,

dank je wel voor je beoordeling! Top! fijn dat je tevreden bent over de service die ons bedrijf verleent.

• Martijn
    Review voor Phonegigant.nl

Batterij besteld: kreeg eentje die te dik was. Na wat foto's direct een nieuwe opgestuurd gekregen!
    Na 3 maand was die batterij echt niet goed meer: garantie gekregen. Kijk dat is klantenservice! Snelle reacties ook.
    Op de geruchten dat hun producten even Chinees nep zijn als aliexpress kan ik niet bevestigend antwoorden. Ik verwacht ook geen originele iphone kwaliteit in de eerste plaats.

Beste Martijn,
    Dank je wel voor je positieve review. Goed te lezen dat je tevreden bent over ons bedrijf.

• George Frauenfelder
    Review voor Phonegigant.nl

Betere spullen/onderdelen leveren, 2 ehands onderdelen beter laten testen, ik zit hier met de shit.... en bijna echtscheiding...
    Tis gewoon Ali zooi, maar dan wel snel....
    Oftewel.... je weet wel....

Ik beveel dit bedrijf wel ( na update ) niet meer aan!! let op!... mits je ervaring hebt met meuk, of zelfs gebruikte slecht geteste meuk!!
    (Gebruikt spul is OK!, maar laat die zooi dan wel eerst ff goed testen in China, voor je het in de maag splitst van een naïeve klant....!!!)
    Ik ben nog van de oude stempel... ik repareer al 43 jaar electronica en horloges, dit is wel een nieuw wereldje waar je goed moet opletten wat je koopt.... wat een nep zooi zeg...pffff
    Uiteraard kan je zelf filteren... , ik ben ook te naïef ingestapt... niet voor die paar centen... maar boeten doe ik.... grrr, oftewel... waar je ook koopt, besteld of wat dan ook... BLIJVEN!! OPLETTEN!!!
    beginnelingen, groentjes en of mensen die originele kwaliteit willen.... 1 advies... snel doorhobbelen!

Update!!
    ... ze bellen wel terug, maar verwacht er niets van.... volkomen nutteloos...
    eigen schuld dikke bult beleid, niet doen dus....!!!

Krijg dus geen vervangend onderdeel (printje met USB3 Connector) want gemonteerd en gezien dat hee..... oftewel... plathakken die oude Galaxy S5 en voor nop al die moeite gedaan.... ( scherm eraf föhnen, alles demonteren enz...) me poen en ergernis niet meegerekend ....

dvtvnrstfsnhnbldkp!!!

• Rutger
    Review voor Phonegigant.nl

Eerst een home-button voor mijn iphone 5s gekocht, en was zeer tevreden over de kwaliteit, maar het echte goede kwam toen ik het scherm van A+ kwaliteit kocht.

Ik had eerst een scherm gekocht van 19 euro elders, dat zou een A++++ (4 keer +) scherm zijn en absoluut echte bagger. Dat scherm brak ook binnen 36 uur toevallig toen mijn nichtje er met haar knie bovenop ging. Bestelde toen bij PhoneFox.nl een OEM refurbished scherm voor 38 euro. Dat scherm was OK, maar duidelijk niet een origineel scherm dat refurbished was, maar gewoon een namaak.
    Ik vroeg PhoneFox waarom het scherm zo een lage brightness had en zo'n grijze pixels waar het wit moest zijn (ivm met dezelfde iPhone 5s van mijn broer)... het was een fabrieksfout kreeg ik te horen, en vroegen of ik het wilde ruilen.. ik zei graag ruilen ja... stuurde het scherm terug en kreeg direct het geld geretourneerd met een berichtje van PhoneFox dat hun schermen waarschijnlijk niet aan mijn verwachtingen zouden voldoen, en dat ik beter naar de Apple winkel kon gaan. Ofwel, ze waren neppers door te zeggen dat het refurbished originele schermen waren.

Vervolgens bestelde ik dan maar bij PhoneGigant een A+ scherm voor 29.50 euro, verwachtende dat het ca. dezelfde kwaliteit zou zijn als het 38 euro scherm van PhoneFox, maar neen,, het scherm van PhoneGigant was beduidend van hogere kwaliteit. Meer brightness, meer witheid in de pixels, en ook betere kabeltjes en een beter exacter formaat scherm (het paste beter).

Zeer tevreden dus!

Beste Rutger,

Dank je wel voor je prachtige review en mooie commentaar. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent.

• Glen
    Review voor Phonegigant.nl

Al meerdere keren besteld van Phonegigant (camera,luidspreker,scherm..) Uitstekende beoordeling qua levering en service maar moet wel zeggen dat de schermen voor de smartphone niet van goede kwaliteit is.Al 2 keer int verleden een scherm gekocht voor men huawei en deze keer door het voorzichtig verwijderen van men tempered glass een barst in men huawei scherm 🙁 Als ik voor de 3de keer een nieuwe moet bestellen had ik in begin beter een nieuwe gekocht.

Beste Glen,

Wat jammer dat je niet tevreden bent over het product wat je hebt besteld. Als je contact opneemt met klantenservice zullen zij er alles aan doen om je probleem op te lossen.

• Nicole de Vries
    Review voor Phonegigant.nl

Heel erg tevreden! Super snelle levering en prettige service. Top!

Hoi Nicole,

Fijn dat je zo tevreden bent over ons bedrijf. Fijne dag verder.

• Eddo
    Review voor Phonegigant.nl

Geleverde home button voor de iPhone 7 werkt helemaal niet. Ze zijn hier zelf ook enorm vaag over. Wat blijkt, het product wordt nog steeds verkocht maar werkt absoluut niet. Andere webshops zijn hier wel eerlijk over.

Antwoord van Phonegigant.nl

Het is bij ons wel bekend dat dit product lang niet altijd werkt. Wil je zo vriendelijk zijn even een mailtje naar klantenservice te sturen met daarin vermeld dat je via webwinkelkeur contact met ons hebt gehad. Graag je ordernummer zodat wij je ontevredenheid weg kunnen nemen.

het Phonegigant team.

• N
    Review voor Phonegigant.nl

Batterij voor samsung besteld, staat een samsung batterij op het plaatje. Wat denk je krijg ik gewoon een batterij met made in china erop die nog slechter is dan mijn versleten batterij... vervolgens moet ik de batterij zonder gebruikssporen terugsturen wat natuurlijk niet kan aangezien ie al in mn telefoon is geinstalleerd

Beste,

je hebt garantie op het artikel dus of daar nu gebruikerssporen op zitten of niet; het product mag altijd retour gestuurd worden. We zullen het aankoopbedrag en de gemaakte verzendkosten aan je vergoeden.

Het Phonegigant team

• Tony Berkers
    Review voor Phonegigant.nl

Een Samsung S4 mini batterij besteld bij Phonegigant.nl ,de volgende dag in huis. Maar er was een probleempje mee ,contact op genomen met Phonegigant en de volgende dag een nieuw exemplaar ontvangen zonder enig probleem en kosten.

• Hans de Vries
    Review voor Phonegigant.nl

Het door phonegigant geadverteerde "originele lader" voor een iPhone is gewoon pure oplichting. Er staat geen Apple logo op, en dan is het dus niet origineel. Klaar.

Ze komen met een verhaal dat het uit dezelfde fabriek komt, maar dat maakt het echt nog niet origineel. Die gasten lachen zich rot als je voor tegen de 60 euro drie kabels en twee opladers koopt.

beste Hans,

Als je niet tevreden bent over je bestelde artikel dan mag je dit altijd terug sturen. Wij zullen het aankoopbedrag aan je terug betalen.

het Phonegigant team.