Phonerepairworld
Mist er een onderdeel uit je telefoon of zelf je eigen telefoon repareren? Bestel vandaag onze scherp geprijsde onderdelen direct vanuit onze webshop. Niet zo handig met het repareren van telefoon? Wij helpen u graag verder.

Bezoek onze webshop

Lidmaatschap per 31-10-2022 stopgezet

9,9

• Steph
    Review voor Phonerepairworld

Geweldig, snel en top kwaliteit!

• Eveline
    Review voor Phonerepairworld

Uitstekende service, goede communicatie. Vriendelijk en denkt met je mee.

• SR
    Review voor Phonerepairworld

Geweldige en snelle service! Vriendelijk geholpen.

• Daniel
    Review voor Phonerepairworld

Geweldige service scherm gemaakt van me iPhone 6 Plus gelijk protection scherm erop super service

• Astrid van Donk
    Review voor Phonerepairworld

eerlijk advies en snelle levering

• Jalean Haft
    Review voor Phonerepairworld

Snelle en goede afhandeling. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

• Shriya Sew
    Review voor Phonerepairworld

Product werkt naar behoren en de service is prima.

• Arnold Verbaas
    Review voor Phonerepairworld

Mooie prijzen en een goede service

• Mohamed Boussa
    Review voor Phonerepairworld

Expertise is uitstekend! Verder een prima service en producten zijn van goede kwaliteit!

• Robin
    Review voor Phonerepairworld

Game console besteld en nog eens een voor een zeer schappelijke prijs een bescherm glas verkregen via de webshop, top service

• Chaima
    Review voor Phonerepairworld

Product specificaties goed vermeld, en de reparatie is prima bevallen, telefoon is weer zo goed als nieuw. Bedankt en zeker een aanrader.

• Anthony M
    Review voor Phonerepairworld

Iphone scherm laten vervangen kon gelijk terrecht. Goede service en kwaliteit.

• Anisha van der vaart
    Review voor Phonerepairworld

Hele vriendelijke mensen aan de telefoon en goed opweg geholpen om mijn telefoon zelf te repareren. Scherm en camera zijn van goede kwaliteit.

• Sudha Bhag
    Review voor Phonerepairworld

Aangeraden door een paar vrienden en echt super service! Telefoon laten maken en dezelfde dag klaar en een gratis glasscherm gekregen ben super tevreden ik zou het iedereen aanraden!

• Shivanie

• Ester C
    Review voor Phonerepairworld

Eindelijk een webwinkel met persoonlijke service! Levert heel snel en vraagt ook nog na of de bestelling goed is ontvangen. Perfect!

• Vincent J.
    Review voor Phonerepairworld

Mooie prijzen, goede service & kwaliteit, vandaag mijn 3e bestelling!

• Reena. B
    Review voor Phonerepairworld

Ruim aanbod van producten en snel te bestellen en geleverd!

• Mesa
    Review voor Phonerepairworld

Super kwaliteit iPhone opladers! Erg tevreden met mijn aankoop. In de toekomst koop ik hier mijn telefoon accessoires. Top bedrijf!

• Kija B
    Review voor Phonerepairworld

Heel erg tevreden over mijn laatste aankoop! Nu kan ik mijn iPhone 8 plus zonder kabel opladen! Ik ga hier zeker vaker bestellen top kwaliteit voor een goede prijs!!