Piercingart
Bekijk alle reviews en keurmerken van Piercingart en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,9

• Raymond
    Geverifieerde klant van Piercingart

Snelle levering en product voldoet ruimschoots aan de verwachtingen.

• Anne
    Geverifieerde klant van Piercingart

• Hoe beoordeel je Piercingart?

• Tamara van der Linden
    Geverifieerde klant van Piercingart

Hele fijne service! Bestelling liet wat lang op zich wachten maar na mailcontact werd het snel opgelost. Heel vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat de neuspiercing wat tegen viel. Op de foto zag deze er supermooi uit. In het echt toch wat klein en niet hetzelfde effect. Maar zou deze webwinkel zeker aanraden.

• Kim Komen

Hele goede service!👍🏻

• Esther Van de Peppel
    Geverifieerde klant van Piercingart

Besteld en snel ontvangen.

• Jolanda Winkelaar
    Geverifieerde klant van Piercingart

Alles prima en witgouden neuspiercing met diamantje prachtig!

• Jessica
    Geverifieerde klant van Piercingart

Snelle levering, in de brievenbus. Ideaal. Piercing ziet er mooi uit. Mooi van vorm, chirurgisch staal. Tot op heden nog niet verkleurd oid.

• Monique Wijnen

Prima oorpiercing kussentje.

• Diana
    Review voor Piercingart

Ze stelde mij zeer op mijn gemak en werkt hygiënisch.
    Netjes gezet erg blij met haar service

• Rachel Breedveld

Nette snelle levering

• Miranda Siemonsma
    Geverifieerde klant van Piercingart

De piercings die ik besteld had, zijn top! Alleen de bezorging met DPD was erg traag. Ik had de piercings op zondag besteld, maar ze werden pas donderdag bezorgd..

• Mireille Postma
    Geverifieerde klant van Piercingart

Goede uitleg van de behandeling en nazorg.
    Producten ook van goede kwaliteit

• Michelle
    Review voor Piercingart

Vanmiddag samen met mijn moeder helix piercings gepierced en ik had ook mijn 2e oorbel gaatjes laten schieten. Geweldige lieve eigenaresse en stelt je goed op je gemak!

• Ron Van Soelen
    Geverifieerde klant van Piercingart

Duyr maar beter dan niet te koop.

• Gert Venema
    Geverifieerde klant van Piercingart

Snelle afhandeling; eigenaresse is een geweldige en vriendelijke dame.

• Mariela
    Review voor Piercingart

Heel erg slecht. Een neuspiercing laten zetten. De neuspiercing was zodanig klein dat door de zwelling de spiraal in mijn neusvleugel zat. Dit leverde problemen op. Omdat ik niet in de buurt woon (en geen vertrouwen meer had) naar een shop in de buurt gegaan. Ik had zelf al door dat het gaatje niet recht was daar een rechte piercing niet paste. Dit is in een andere shop ook geconstateerd. Doordat de piercing te kort was is hij door het zwellen met een bochtje in mijn neusvleugel gaan zitten. Na dit te melden bij mevr gaf ze aan dat alle neus piercings de zelfde lengte hebben dus dat dat niet mogelijk was. (Klopt niet) Ook ging het zetten moeilijk en het plaatsen van de piercing zelf liep ook niet soepel. Ondanks alles wilde ze me niet tegemoed komen. Ja ik mocht terug komen. Dat vertrouwen had ik zeker niet! ( door 2 andere piercers naar laten kijken en de piercing was niet te redden. Het moet helen en dan kan ik er opnieuw 1 laten zetten) Ik zou het zeker niet aanraden!!! En mocht je gaan.... verwacht dan niet dat ze je tegemoed komt bij klachten. Zeer slechte zaak! Zeer onvriendelijk zodra je een klacht hebt! Kraakt ook direct andere shops af!

• Zusje Delphine Vancauwenberghe
    Geverifieerde klant van Piercingart

Mooie spulletjes en goede service! 👍

• Steve Vermeire

Top service 🤘🤘

• Romy Van der pijl
    Geverifieerde klant van Piercingart

Snelle levering. Erg goed !

• J(koos) vd polder
    Geverifieerde klant van Piercingart

diamant is wat aan de kleine kant de vorige was een millimeter groter jammer die ben ik kwijt geraakt dat was een perfecte suptiel en toch mooi te zien deze ietwat vuil zi je die niet meer glinsteren