Piercingart
Is Piercingart veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
9,9

• Mariela
    Review voor Piercingart

Heel erg slecht. Een neuspiercing laten zetten. De neuspiercing was zodanig klein dat door de zwelling de spiraal in mijn neusvleugel zat. Dit leverde problemen op. Omdat ik niet in de buurt woon (en geen vertrouwen meer had) naar een shop in de buurt gegaan. Ik had zelf al door dat het gaatje niet recht was daar een rechte piercing niet paste. Dit is in een andere shop ook geconstateerd. Doordat de piercing te kort was is hij door het zwellen met een bochtje in mijn neusvleugel gaan zitten. Na dit te melden bij mevr gaf ze aan dat alle neus piercings de zelfde lengte hebben dus dat dat niet mogelijk was. (Klopt niet) Ook ging het zetten moeilijk en het plaatsen van de piercing zelf liep ook niet soepel. Ondanks alles wilde ze me niet tegemoed komen. Ja ik mocht terug komen. Dat vertrouwen had ik zeker niet! ( door 2 andere piercers naar laten kijken en de piercing was niet te redden. Het moet helen en dan kan ik er opnieuw 1 laten zetten) Ik zou het zeker niet aanraden!!! En mocht je gaan.... verwacht dan niet dat ze je tegemoed komt bij klachten. Zeer slechte zaak! Zeer onvriendelijk zodra je een klacht hebt! Kraakt ook direct andere shops af!

• Zusje Delphine Vancauwenberghe

Mooie spulletjes en goede service! ๐Ÿ‘

• Hoe beoordeel je Piercingart?

• Steve Vermeire

Top service ๐Ÿค˜๐Ÿค˜

• Romy Van der pijl
    Geverifieerde klant van Piercingart

Snelle levering. Erg goed !

• J(koos) vd polder
    Geverifieerde klant van Piercingart

diamant is wat aan de kleine kant de vorige was een millimeter groter jammer die ben ik kwijt geraakt dat was een perfecte suptiel en toch mooi te zien deze ietwat vuil zi je die niet meer glinsteren

• Barbara de Bruin-Karnekamp

Snel opgestuurd!