Pillow Buddies

Pillow Buddies

Pillow Buddies verkoopt gepersonaliseerde producten en op maat gemaakte kussens.
9,3
Filter 1882 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1156 met beschrijving

• Anton Ewen
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Wederom een prachtig geschenk en iemand heel blij gemaakt!!

• Marga Tyrrell
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Mooie, zachte kussens. Scherpte van de foto’s en helderheid van de kleuren zijn verrassend goed.

• Hoe beoordeel je Pillow Buddies?

• Mym
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Supersnelle levering (hoewel we om spoed hebben gevraagd) en van uitstekende kwaliteit. De ontvanger van het cadeau is er heel blij mee. De stof voelt heerlijk zacht aan om mee te knuffelen. Het enige minpuntje is dat op sommige plekken de randen net te dicht bij de naad zitten, waardoor de afbeelding op het kussen een beetje vervormd lijkt. Zolang de jarige tevreden is, zijn wij ook blij.

• Nienke Jonkers
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Snel binnen en heel mooi kussen. Onze dochter

• Annet
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Gemakkelijk bestellen, persoonlijke benadering met proefdruk en snelle levering. Prima service!

• Talle Keulemans
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Zondag besteld, dinsdag in huis. Geweldige service en uitermate snelle levering.

• Roxanne Van Rooijen
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Snelle levering en mooie kwaliteit

• Sanne
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

In 1 woord geweldig 🩷 ons hondje is kortgeleden overleden, mijn kindjes (8,6,4 jaar) ontroostbaar. Pillowbuddies heeft 3 kussentjes gemaakt die ook een dag later al binnen waren😊 en mijn kinderen vinden hun troost in de prachtige kussens. Pillowbuddies super bedankt voor de snelle service. 5 sterren voor jullie ⭐️

• Mirjam
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

in 1 woord WAUW, de kwaliteit is prachtig. super zacht stofje en levens echt. Wij waren onder de indruk en het is elke cent waard.

• Hennie Pieterman
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Mijn dochter is er zo blij mee!

• Linda
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop, het resultaat mag er zijn! Snelle service, levering en goede kwaliteit. Ik heb hiermee een prachtig aandenken aan mijn allerliefste, wollige vriendje.

• C.
    Review voor Pillow Buddies

Chapeau voor wederom een mega snelle levering!

• Tess Loefstop

Goede service!

• Guno

Geweldige service

• Esther Van de Belt
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Toch niet zo mooi dan dat ze heben doorgestuurd kwa foto

• Leonie
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Kussen is lief en schattig.

• S.H.

Snelle service, goede kwaliteit

• Nemy
    Review voor Pillow Buddies

Prachtig kussen, mijn zoontje is er super blij mee, hij pakte hem meteen vast en de tranen rolde over z’n wangen,zo mooi ❤️

• Britt
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Heel erg blij met ons kussen van onze hond. Een heel mooi aandenken! Daarnaast een snelle perfecte levering en goede kwaliteit

• Ria Matthiesen
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Prachtige poster. Wij zijn er super blij mee. Snelle accurate verzorging.