Pillow Buddies

Pillow Buddies

Pillow Buddies verkoopt gepersonaliseerde producten en op maat gemaakte kussens.
1.957 klantbeoordelingen
Filter 1957 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1206 met beschrijving

• R In den Eng

Is kado voor vaderdag.
    Gelijk gegeven is VOOR vaderdag.
    Mijn vader wilde dan niets. En heeft nu toch iets leuks van mijn hondje

• Vera Pronk-Kroon
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Op zoek naar een herinnering van 2 poeze kinderen van ons gezin. Kwam ik bij Pillow buddies uit. Verschillende maten kussens. Wij hebben voor 20 cm gekozen. Mooi optijd binnen en zo mooi gemaakt onze dierbare meisjes weer thuis.

• Hoe beoordeel je Pillow Buddies?

• Ilse
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Klantenservice is heel goed! Vriendelijk en behulpzaam!

• Rosannah
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Mooie kwaliteit en goede service

• Sofie Van Gool
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Snelle en vriendelijke service, geweldig resultaat!

• Irena
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Geweldige service, foto kussentje (40 cm) van onze kat is zeer goed bevallen, net echt en snelle levering.

• Anna

Knuffelkussen

Antwoord van Pillow Buddies

bedankt voor je mooi review

• Nathalie Decock
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Super kwaliteit en net levensecht !

Antwoord van Pillow Buddies

bedankt voor je mooi review

• Joyce
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Kussen besteld van het hoofd van een kat. Helaas zijn de snorharen hier helemaal afgehaald en dat is jammer. Verder vond ik m ook wel erg klein voor dat geld.

Antwoord van Pillow Buddies

Als je foto zo is genomen dat de snorharen onder de kop zitten dan kunnen wij dat niet uitsnijden.
    Als je 25cm besteld dan krijg je 25cm.
    Tip voor een volgende keer, bestel een proefdruk, dan zie je wat je krijgt

• Elle
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Ordering and receiving the package was so easy and fast! And top quality. Will order again, just need to think of my next "victim"!

thxs

• els
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Goede service en snelle levering

• Amelie Mertens
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Helemaal top! Mooie kleur, mooi formaat, top klantenservice

• Nano

Fijn en snelle bezorging

• Simone
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Prachtig mooi kussen, hele goede kwaliteit en veel sneller binnen dan gedacht. Ga zeker vaker bestellen.

• Vera
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Heel tevreden, een snelle service!! De foto op het fleecedeken is juist levensecht!! Gewoon prachtig!!! Bedankt

Antwoord van Pillow Buddies

bedankt voor je mooie woorden en de 5 sterren.

• Nele Ceyssens
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Mooi kussen knuffel, zoals de foto en omschrijving, snelle levering en snelle replay op de proefdruk.

Antwoord van Pillow Buddies

Wat een fantastische review! Hartelijk dank voor de vijf sterren en de lovende woorden. We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service/product. Jouw positieve feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om voortdurend ons best te doen.

Als je in de toekomst nog vragen hebt of extra hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!

• Jose Thijs
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Was snel binnen en erg blij met het resultaat. Een troostende herinnering voor de kinderen.

• Marcel Ruttenberg
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Snelle levering en zag er super uit

• Esther Coster
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Netjes geholpen. Super leuke kussen geworden! Bedankt!

• Anita Bedorf
    Geverifieerde klant van Pillow Buddies

Goede service, een aanrader !