Plafondventilator.nl

Plafondventilator.nl

Webshop met een groot assortiment aan topklasse ventilatoren. Wij leveren plafondventilatoren, staande ventilatoren, torenventilatoren en tafelventilatoren aan zowel zakelijke als particuliere klanten.

• Van de Kolk
    Review voor Plafondventilator.nl

De Casafan-plafondventilator die ik kocht, maakt helemaal waar dat hij stil is, wat erg fijn is voor iemand als ik die stilte nodig heeft om te kunnen (in)slapen. Het is een erg goed uitgedachte en degelijke machine die zijn geld waard is. Voor iemand die niet technisch goed is, is de gebruiksaanwijzing summier maar een technische vriend kon er prima mee uit de voeten. Ik kreeg de installatie niet meteen voor elkaar en de winkel hielp er fantastisch en met veel geduld bij om de dingen waar ik niet uit kwam op te lossen. Dus: geweldige machine geweldige service.

• Gerda
    Review voor Plafondventilator.nl

Goede service en kwaliteits producten

• Hoe beoordeel je Plafondventilator.nl?

• Jeroen
    Review voor Plafondventilator.nl

Hoogwaardige plafondventilatoren, daarnaast goed bereikbaar via email.

• Michiel
    Review voor Plafondventilator.nl

Goede service en informatieverlening. ruime keuze met goede kwaliteit.

• Michel Toonen
    Review voor Plafondventilator.nl

Uitstekende informatie op de website, goed en snel benaderbaar via whatsapp (ik had een paar vragen en er werd snel en adequaat gereageerd). Levering conform afspraak. Met andere woorden, betrouwbaar!

• Jan Blok
    Review voor Plafondventilator.nl

Uitstekende website die realistische informatie geeft over de werking van plafondventilatoren.

• Nicolai A.
    Review voor Plafondventilator.nl

Duidelijke info. op website, het bestellen van een ventilator is gemakkelijk. Je wordt keurig op de hoogte gehouden v/d voortgang. De plafond ventilator werkt geluidloos en heeft zijn geld voor mij al opgebracht gedurende de afgelopen warme dagen.

Samengevat: "prima webwinkel die mij een kwalitatief uitstekend product in zeer vlotte tijd geleverd heeft."

• W. Steigenga
    Review voor Plafondventilator.nl

Ruime keus via een overzichtelijke website. Vorig jaar een zeer mooie plafond ventilator aangeschaft. Veel plezier aan gehad tijdens de warme zomermaanden. Ik raad deze webwinkel zeker aan als je op zoek bent naar een exclusieve en mooie ventilator.

• Marijke Oechies
    Review voor Plafondventilator.nl

Vragen werden goed en duidelijk beantwoord

• Bert
    Review voor Plafondventilator.nl

mooi produkten, en snel geleverd tegen een goed prijs. Veel keus en goede uitleg op de website.