Plafondventilator.nl

Plafondventilator.nl

Webshop met een groot assortiment aan topklasse ventilatoren. Wij leveren plafondventilatoren, staande ventilatoren, torenventilatoren en tafelventilatoren aan zowel zakelijke als particuliere klanten.
9,7

• Tobbie
    Review voor Plafondventilator.nl

Begin maart 2023 merkte ik tot mijn schrik dat mijn plafondventilator na bijna 5 jaar trouwe dienst niet meer werkte. Omdat Casafan 15 jaar garantie geeft op de motor heb ik de storing gemeld bij plafondeventilator.nl. Ik was blij verrast dat ik snel een reactie kreeg en dat er direct actie werd ondernomen richting de Technische Dienst van Casafan. Nog geen dag later kreeg ik al een e-mail met informatie hoe ik de motor kon opsturen. Binnen één week na het opsturen de motor kreeg ik al een pakje in huis met daarin een volledig nieuwe motor! Zelfs het nodige materiaal om de ventilator weer op te hangen zat er bij, terwijl ik deze spullen nog in huis had. Ik ben erg onder de indruk van de service die is gegeven door zowel plafondventilator.nl als Casafan. Echt Top! De ventilator hangt inmiddels weer, dus wij zijn klaar voor de warme dagen. Als ik nog een keer een plafondventilator nodig heb weet ik wel waar ik deze ga kopen!

• Pieter
    Review voor Plafondventilator.nl

Perfecte levering, mooi product, werkt prima!

• Hoe beoordeel je Plafondventilator.nl?

• Luuk
    Review voor Plafondventilator.nl

Inmiddels hebben we 4 Casafan plafondventilators hangen. Zijn ideaal omdat ze geluidloos zijn (alleen bij hogere snelheid het geluid van de lucht). De laatste 2 die we kochten hangen op onze werkkamers. Handig want ze nemen geen ruimte in. Prima investering en beter dan een airco waar je alleen maar verkouden van wordt. Levering en betaling verliepen verder prima. 1 verbeter puntje: De buitenste bak van de ventilator heeft geen mogelijkheid voor kabeldoorvoer. Als je de ventilator dus ergens vrij tegen plafond wil ophangen is dat erg onhandig. Ik heb in de bak een kleine sparing moeten frezen voor de kabel.

• Stef
    Review voor Plafondventilator.nl

Heel goede producten en goede service

• Rene
    Review voor Plafondventilator.nl

Fantastische ventilator. Cass fan neo 3. Heel erg stil en een zacht briesje boven je bed. We slapen met dit weer (32 C) en binnen 25 C uitstekend. Wel even in elkaar zetten en monteren maar dan heb je voor jaren fluisterstil comfort. Zeker een aanrader......

• M.vd Helm
    Review voor Plafondventilator.nl

Supersnelle levering. Prima verzorgd. Jammer dat er bij de instructies geen Nederlands zit

• Lindenhof
    Review voor Plafondventilator.nl

Supersnel geleverd, drie jaar geleden onze eerste plafondventilator aangeschaft en twee weken geleden. Geruisloos en mooi apparaat, we hadden een probleem dat de ventilator met een klein duwtje pas ging draaien, beetje lastig met een plafondventilator. Binnnen een week zonder probleem een nieuwe motor gekregen. Dus erg tevreden over levering en nazorg

• Luuk
    Review voor Plafondventilator.nl

prima!. CasaFan is geluidloos, zeker nu het warmer wordt een uitstekende investering. Ons huis hangt inmiddels vol mee.

• Piet
    Review voor Plafondventilator.nl

De plafondventilator Eco Plano II voldoet helemaal aan de omschrijving. Een mooi apparaat en de motor is volkomen stil, alleen op hogere snelheden hoor je de luchtstromingen. Eén onderdeel was niet in orde maar door zeer snelle communicatie via Whatsapp was dit snel verholpen.
    Uitstekende service, een aanrader.

• N.
    Review voor Plafondventilator.nl

Zeer mooie en stille plafond ventilator. Door de ruime keuze heb ik een ventilator gevonden die mooi bij mijn interieur past. Goede service en snelle verzending.

• Van de Kolk
    Review voor Plafondventilator.nl

De Casafan-plafondventilator die ik kocht, maakt helemaal waar dat hij stil is, wat erg fijn is voor iemand als ik die stilte nodig heeft om te kunnen (in)slapen. Het is een erg goed uitgedachte en degelijke machine die zijn geld waard is. Voor iemand die niet technisch goed is, is de gebruiksaanwijzing summier maar een technische vriend kon er prima mee uit de voeten. Ik kreeg de installatie niet meteen voor elkaar en de winkel hielp er fantastisch en met veel geduld bij om de dingen waar ik niet uit kwam op te lossen. Dus: geweldige machine geweldige service.

• Gerda
    Review voor Plafondventilator.nl

Goede service en kwaliteits producten

• Jeroen
    Review voor Plafondventilator.nl

Hoogwaardige plafondventilatoren, daarnaast goed bereikbaar via email.

• Michiel
    Review voor Plafondventilator.nl

Goede service en informatieverlening. ruime keuze met goede kwaliteit.

• Michel Toonen
    Review voor Plafondventilator.nl

Uitstekende informatie op de website, goed en snel benaderbaar via whatsapp (ik had een paar vragen en er werd snel en adequaat gereageerd). Levering conform afspraak. Met andere woorden, betrouwbaar!

• Jan Blok
    Review voor Plafondventilator.nl

Uitstekende website die realistische informatie geeft over de werking van plafondventilatoren.

• Nicolai A.
    Review voor Plafondventilator.nl

Duidelijke info. op website, het bestellen van een ventilator is gemakkelijk. Je wordt keurig op de hoogte gehouden v/d voortgang. De plafond ventilator werkt geluidloos en heeft zijn geld voor mij al opgebracht gedurende de afgelopen warme dagen.

Samengevat: "prima webwinkel die mij een kwalitatief uitstekend product in zeer vlotte tijd geleverd heeft."

• W. Steigenga
    Review voor Plafondventilator.nl

Ruime keus via een overzichtelijke website. Vorig jaar een zeer mooie plafond ventilator aangeschaft. Veel plezier aan gehad tijdens de warme zomermaanden. Ik raad deze webwinkel zeker aan als je op zoek bent naar een exclusieve en mooie ventilator.

• Marijke Oechies
    Review voor Plafondventilator.nl

Vragen werden goed en duidelijk beantwoord

• Bert
    Review voor Plafondventilator.nl

mooi produkten, en snel geleverd tegen een goed prijs. Veel keus en goede uitleg op de website.