Plafondventilator.nl

Plafondventilator.nl

Webshop met een groot assortiment aan topklasse ventilatoren. Wij leveren plafondventilatoren, staande ventilatoren, torenventilatoren en tafelventilatoren aan zowel zakelijke als particuliere klanten.

• Rene
    Review voor Plafondventilator.nl

Fantastische ventilator. Cass fan neo 3. Heel erg stil en een zacht briesje boven je bed. We slapen met dit weer (32 C) en binnen 25 C uitstekend. Wel even in elkaar zetten en monteren maar dan heb je voor jaren fluisterstil comfort. Zeker een aanrader......

• M.vd Helm
    Review voor Plafondventilator.nl

Supersnelle levering. Prima verzorgd. Jammer dat er bij de instructies geen Nederlands zit

• Hoe beoordeel je Plafondventilator.nl?

• Lindenhof
    Review voor Plafondventilator.nl

Supersnel geleverd, drie jaar geleden onze eerste plafondventilator aangeschaft en twee weken geleden. Geruisloos en mooi apparaat, we hadden een probleem dat de ventilator met een klein duwtje pas ging draaien, beetje lastig met een plafondventilator. Binnnen een week zonder probleem een nieuwe motor gekregen. Dus erg tevreden over levering en nazorg

• Luuk
    Review voor Plafondventilator.nl

prima!. CasaFan is geluidloos, zeker nu het warmer wordt een uitstekende investering. Ons huis hangt inmiddels vol mee.

• Piet
    Review voor Plafondventilator.nl

De plafondventilator Eco Plano II voldoet helemaal aan de omschrijving. Een mooi apparaat en de motor is volkomen stil, alleen op hogere snelheden hoor je de luchtstromingen. Eén onderdeel was niet in orde maar door zeer snelle communicatie via Whatsapp was dit snel verholpen.
    Uitstekende service, een aanrader.

• N.
    Review voor Plafondventilator.nl

Zeer mooie en stille plafond ventilator. Door de ruime keuze heb ik een ventilator gevonden die mooi bij mijn interieur past. Goede service en snelle verzending.

• Van de Kolk
    Review voor Plafondventilator.nl

De Casafan-plafondventilator die ik kocht, maakt helemaal waar dat hij stil is, wat erg fijn is voor iemand als ik die stilte nodig heeft om te kunnen (in)slapen. Het is een erg goed uitgedachte en degelijke machine die zijn geld waard is. Voor iemand die niet technisch goed is, is de gebruiksaanwijzing summier maar een technische vriend kon er prima mee uit de voeten. Ik kreeg de installatie niet meteen voor elkaar en de winkel hielp er fantastisch en met veel geduld bij om de dingen waar ik niet uit kwam op te lossen. Dus: geweldige machine geweldige service.

• Gerda
    Review voor Plafondventilator.nl

Goede service en kwaliteits producten

• Jeroen
    Review voor Plafondventilator.nl

Hoogwaardige plafondventilatoren, daarnaast goed bereikbaar via email.

• Michiel
    Review voor Plafondventilator.nl

Goede service en informatieverlening. ruime keuze met goede kwaliteit.

• Michel Toonen
    Review voor Plafondventilator.nl

Uitstekende informatie op de website, goed en snel benaderbaar via whatsapp (ik had een paar vragen en er werd snel en adequaat gereageerd). Levering conform afspraak. Met andere woorden, betrouwbaar!

• Jan Blok
    Review voor Plafondventilator.nl

Uitstekende website die realistische informatie geeft over de werking van plafondventilatoren.

• Nicolai A.
    Review voor Plafondventilator.nl

Duidelijke info. op website, het bestellen van een ventilator is gemakkelijk. Je wordt keurig op de hoogte gehouden v/d voortgang. De plafond ventilator werkt geluidloos en heeft zijn geld voor mij al opgebracht gedurende de afgelopen warme dagen.

Samengevat: "prima webwinkel die mij een kwalitatief uitstekend product in zeer vlotte tijd geleverd heeft."

• W. Steigenga
    Review voor Plafondventilator.nl

Ruime keus via een overzichtelijke website. Vorig jaar een zeer mooie plafond ventilator aangeschaft. Veel plezier aan gehad tijdens de warme zomermaanden. Ik raad deze webwinkel zeker aan als je op zoek bent naar een exclusieve en mooie ventilator.

• Marijke Oechies
    Review voor Plafondventilator.nl

Vragen werden goed en duidelijk beantwoord

• Bert
    Review voor Plafondventilator.nl

mooi produkten, en snel geleverd tegen een goed prijs. Veel keus en goede uitleg op de website.

• Hayo

Snelle levering, laagste prijs

• René-Frans
    Review voor Plafondventilator.nl

Prima service, snelle reactie, meedenken in oplossingen

• Christiaan
    Review voor Plafondventilator.nl

3 Casa Fan ventilatoren type Eco Plano gekocht, prima kwaliteit en ook goede service in het aankoop en afhandelingstraject. Aanrader!

• hans v.d.Berg
    Review voor Plafondventilator.nl

Verleden week de eco neo 132 gekregen keurig op tijd daarna de montage, nou dat is gewoon goed lezen en bij twijfel even bellen en wordt perfect te woord gestaan.
    Ventilator van zeer goede kwaliteit en draait geruisloos , zelfs zit er gereedschap bij.
    Zeer tevreden.