Plagnifique

Plagnifique (Plan-je-fiek) is een minimalistisch stationery brand dat planner inserts, stickers, sticky notes, notepads en gepersonaliseerde gegraveerde planners verkoopt!
Filter 25 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 19 met beschrijving

• Daniëlle Kaestner

Prachtige planner

• Machteld Buysse
    Geverifieerde klant van Plagnifique

Goede service en heel mooi resultaat

• Hoe beoordeel je Plagnifique?

• Serra
    Geverifieerde klant van Plagnifique

Hele mooie agenda van goede kwaliteit met een goede service. Ook heel leuk ingepakt!

• Corinne Scherpenisse
    Geverifieerde klant van Plagnifique

Mooie stationary en ook mooi ingepakt.

• Julie
    Geverifieerde klant van Plagnifique

Er was iets fout gegaan bij de verwerking van mijn bestelling, waardoor ik er iets langer op heb moeten wachten, maar de snelle opvolging eens ik om een update vroeg, laat dit allemaal vergeten. Daarna snel geleverd. Leuk pakje om uit te pakken en een mooie boost om het nieuwe jaar binnenkort te starten! 🩷🩷

• Indra van Dommelen
    Geverifieerde klant van Plagnifique

Perfecte prijs en kwaliteit, en heel goed verpakt! Het boekje zelf is ook van goede kwaliteit en het papier is fijn.

• Chloë Paesen
    Geverifieerde klant van Plagnifique

Prachtige agenda en super service!!!

• Renee Van Ham
    Geverifieerde klant van Plagnifique

Hele goede service. Nog nooit zo'n snelle hulp gekregen bij vragen.

• Mattanja Van der Sluis
    Geverifieerde klant van Plagnifique

Kleine bestelling gedaan, maar erg tevreden! Ga er zeker vaker bestellen :)

• Tatum
    Review voor Plagnifique

Echt zo blij met alles. Van hoe het geleverd word tot alle producten, alles ziet er super goed en mooi uit. Voortaan bestel ik alles bij Plagnifique ❤️

• Rachel
    Review voor Plagnifique

Fantastische service, snel verzonden omdat onze collega jarig was. Helemaal fantastisch! 🤍

• Iris
    Geverifieerde klant van Plagnifique

Hele fijne planner, levering was goed en pakket kwam compleet aan! Heel erg tevreden

• Tatiana Devlieger
    Geverifieerde klant van Plagnifique

Op en top inorde! Zo blij met mijn bestelling!

• Romijn
    Review voor Plagnifique

Hele vriendelijke en fijne service! Snel reactie en je ziet dat er veel aandacht aan het pakket is besteed. Erg leuk!

• Renée Van Ham
    Geverifieerde klant van Plagnifique

Super lieve en vriendelijke service

• Zoé Smit
    Geverifieerde klant van Plagnifique

Fijne klantenservice en geweldig product!

• Emilie Curvers
    Geverifieerde klant van Plagnifique

Ik ben fan! Mooie producten, goede kwaliteit en superbehulpzamen en vriendelijke service!

• Loran Verschueren
    Geverifieerde klant van Plagnifique

Heel fijne planner, ook snelle hulp bij vragen. Ik ga er zeker in de toekomst nog spulletjes van bestellen.

• Lisa Premereur
    Geverifieerde klant van Plagnifique

Super service! Heel vriendelijk, excellente kwaliteit papier en leder, zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Zeker en vast een grote aanrader!