PlakHet
Voor alles wat plakt. Zoals raamstickers, muurstickers, containerstickers, bedrukte kleding, autostickers etc. Maar ook voor naamborden, muurcirkels en gepersonaliseerde cadeaus ben je bij PlakHet aan het juiste adres.
8,7
Filter 57 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 30 met beschrijving

• Evelien
    Geverifieerde klant van PlakHet

Mooie stickers! Precies zoals ze op de site staan. Goede levering.

• Bianca Heuvelman Fokker

Mooi product

• Hoe beoordeel je PlakHet?

• Carmen den Hertog
    Geverifieerde klant van PlakHet

Perfecte service en ik kreeg zelfs nog wat extra stickers, zeer vriendelijk en snelle verzending.

• Ciska Verheij
    Geverifieerde klant van PlakHet

Deze winkel heeft fantastische container stickers! Naast de stickers kreeg ik er nog extra nummers voor op de deksels bij ook. Duidelijke website, makkelijk in gebruik en top service!

• Ronald
    Geverifieerde klant van PlakHet

Prima stickers voor een goede prijs. Wordt ook een hele duidelijke handleiding bij gedaan. Helemaal top!

• Monique Van den Berg
    Geverifieerde klant van PlakHet

Snelle service en super mooie emblemen

• Miranda Stegeman
    Geverifieerde klant van PlakHet

Goede prijs- en kwaliteitverhouding en goede service.

• Wilco
    Geverifieerde klant van PlakHet

De webwinkel heeft achteraf correct gehandeld en een nieuwe sticker opgestuurd.

• Willem De K
    Geverifieerde klant van PlakHet

Goede producten, leuke prijzen.

• J. v Dal
    Geverifieerde klant van PlakHet

Makkelijk te bestellen en snelle bezorging van het kwaliteits product (carnavals embleem)

• Remko
    Geverifieerde klant van PlakHet

Mooie producten, snelle levering en
    ook héél snel een antwoord op mijn hulpvraag.

• Hetty de Haan
    Geverifieerde klant van PlakHet

Was erg lastig om te plaatsen op het raam.

• P.F. Adams
    Geverifieerde klant van PlakHet

Mooi party wallet embleem en ook nog snel verstuurt.

• Kim
    Geverifieerde klant van PlakHet

Bestelling was perfect. Vriendelijk en snel geholpen.

• gertrud kruckels
    Geverifieerde klant van PlakHet

Heb tot nu toe nog niks ontvangen maar wel de vraag om een beoordeling : bizaar

Antwoord van PlakHet

Beste Gertrud

Ik heb het nagekeken en de stickers zijn afgelopen week geleverd. Vind u ze mooi?

• Antoon
    Geverifieerde klant van PlakHet

Mooie kwaliteit, goede prijs.

• Maartje Visser
    Geverifieerde klant van PlakHet

Mijn product was een beetje beschadigd.

• G. L.
    Geverifieerde klant van PlakHet

Artikel snel verzonden en goed ingepakt in een brievenbus doosje. Had “ welkom Sint en Piet besteld”. Maar oh wat was het opplakken een hel! De tekst welkom was echt alleen tekst die je van het papier afhaalt. De “W” was los en daarna “elkom”🤣😱. Nou probeer zo’n smalle tekst maar weer eens netjes op het raam de krijgen en ook nog in spiegelbeeld. Haalde het voorzichtig van het papier af en had een slingertje van wat letters moeten zijn in mijn hand en dan moet de “W” er nog voor. Na een uur is het me uiteindelijk toch gelukt. Maar eerlijk: Ik heb de neiging gehad om het weg te gooien. Dan liever de tekst vast met een doorzichtige rand er omheen. Vraag me af hoe ik dat er nog netjes kan afhalen en hergebruiken. Maar nu het na veel gevloek er op zit ziet het wel leuk uit.

Antwoord van PlakHet

Dat is wel heel veel tijd. Maar fijn dat het er goed op zit.
    Als jij mij een foto stuurt, die ik mag gebruiken voor sociale media. Zal ik een nieuwe voor je maken die al op herbruikbare transparante folie is geplakt. Die kun je dan volgend jaar gebruiken. Deal?

• Maja Olivier

Prima stickers

• Lotte Riezebosch
    Geverifieerde klant van PlakHet

Super service, heel persoonlijk en snel geregeld. Hartelijk dank!