Planjeweek.nl

Planjeweek.nl

Planjeweek.nl is een webshop met diverse dag- en weekplanners, speciaal ontwikkeld om jou te helpen meer overzicht, structuur en rust te krijgen in het dagelijks leven. Ideaal als je bijvoorbeeld overspannen, burn-out of hoogsensitief bent of NAH, ADHD of autisme hebt. Met deze planners kun je nauwkeurig jouw tijd en energie plannen per kwartier. De planners zijn daarnaast praktisch en efficiënt vormgegeven met zo veel mogelijk schrijfruimte. Welkom, leuk om je te ontmoeten!
Filter 370 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 265 met beschrijving

• Sophia Nivard
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Ik gebruik de producten zelf (planner) en ook voor de mensen die ik begeleid bij energiemanagement. Ik ben heel tevreden over de producten en over de service (vriendelijke en snelle reacties).

• Kimberley
    Review voor Planjeweek.nl

Super blij met mijn nieuwe planner! Enorm overzichtelijk, gedetailleerd en heel leuk om mee aan de slag te gaan. Naast dat het helpt om overzicht te houden, stimuleert het ook je creativiteit. Aanrader!

• Hoe beoordeel je Planjeweek.nl?

• Max
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Volgende dag geleverd. Netjes ingepakt. Vriendelijk briefje erbij.

Antwoord van Planjeweek.nl

Dankjewel voor je mooie review Max! Ik ben heel blij te lezen dat je zo'n fijne, persoonlijke ervaring hebt gehad: dat is ook precies de bedoeling ♥ Ik wens je heel veel planplezier toe en graag tot een volgende keer!

• Iris
    Review voor Planjeweek.nl

Voor ieder wat wils voor hulp qua planning van je dag en of week.
    Snelle levering en leuk verpakt; als cadeautje voor jezelf :)
    De uitgumbare pennen zijn ideaal bij de planner.

Antwoord van Planjeweek.nl

Fijn zijn de Pilot FriXion pennen hé? Super om te horen dat je zo tevreden bent, Iris! Heel erg bedankt dat je een positieve review wilde achterlaten en heel graag weer tot een volgende keer ♡

• Kelly

Fijne producten. Snelle levering. Prima prijzen. Attente webwinkel <3

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Kelly! Dankjewel voor jouw mooie woorden en dat je jouw ervaring wilde delen. Ik wens je nog heel veel planplezier toe! ♥

• Annabel Wassenaar

Mooi en overzichtelijk

Antwoord van Planjeweek.nl

Dankjewel Annabel voor het delen van jouw ervaring! Ik ben heel blij te lezen dat ik je heb kunnen helpen aan een mooie en overzichtelijke planner ♥ Ik wens je heel veel planplezier toe en graag tot een volgende keer!

• Janine
    Review voor Planjeweek.nl

Snelle levering. Mooie overzichtelijk planners. Ik heb eerst de uitprobeerset bestelt. Hierdoor kon ik makkelijker mijn keuze maken voor mijn uiteindelijke planner.

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat super om te horen Janine! Ik ben blij dat het planpakketje je goed heeft kunnen helpen bij het maken van je keuze. Dankjewel dat je de moeite wilde nemen om deze mooie beoordeling achter te laten ♡ Ik wens je nog heel veel planplezier toe!

• Patricia Sierink
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Prima service, fijne planners. Netjes ingepakt en snel bezorgd. Helemaal top dus.

Antwoord van Planjeweek.nl

Heel erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Patricia! Dankjewel voor jouw positieve review en ik wens je nog heel veel planplezier toe ♥

• Fay
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Mooie en praktische planner! Snelle levering!

Antwoord van Planjeweek.nl

Heel erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent, Fay! Heel erg bedankt voor jouw positieve review en ik wens je nog heel veel planplezier toe ♥

• Demphy Baert
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Zeer goede service en leuke rustgevende items

Antwoord van Planjeweek.nl

Heel erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent Demphy! Heel erg bedankt voor jouw positieve review en dat je jouw ervaring wilde delen. Ik wens je nog heel veel planplezier toe ♥

• Marjolein
    Review voor Planjeweek.nl

Ik was opzoek naar een overzichtelijk A4 formaat weekplanner. Na een snelle levering de weekplanner in gebruik en deze werkt heel fijn! Super tevreden.

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat fijn om te lezen Marjolein! Dankjewel voor je mooie woorden en dat je jouw ervaring wilde delen. Ik wens je nog veel plezier toe van je nieuwe planboekje en graag tot een volgende keer! ♡

• Eelco van der Steeg

Super snelle levering

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat fijn om te horen Eelco! Heel erg bedankt dat je de moeite wilde nemen om een review achter te laten ♡ Ik wens je nog veel plezier toe van jouw bestelling en graag tot een volgende keer!

• Tamara W.
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Netjes verpakt, snel binnen.

Antwoord van Planjeweek.nl

Heel erg bedankt voor je positieve review Tamara ♡ Ik ben blij dat je zo tevreden bent en wens je nog veel plezier toe van jouw bestelling. Graag tot een volgende keer!

• Anne-Kathrin
    Review voor Planjeweek.nl

Ik vind de planners en schrijfhulpmiddelen van Planjeweek.nl echt geweldig! De jaar- en weekplanner geven mij veel rust en structuur in mijn leven. De uitwisbare pennen en markeerstiften zijn een mooie uitkomst wanneer mijn planning verandert. Ook ervaar ik meer voldoening aan het einde van de dag, sinds ik deze papieren planners gebruik tov wanneer ik een digitaal planprogramma gebruik. Een dikke aanrader!

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat fijn om te lezen Anne-Kathrin! En wat een mooi compliment dat deze planners je zoveel rust geven: daar doe ik het voor! Heel erg bedankt voor het delen van jouw ervaring ♥ Heel veel planplezier toegewenst en graag tot een volgende keer in de shop!

• E de Boer
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Snel verzonden en prachtig ingepakt. Echt een cadeautje om te ontvangen.

Antwoord van Planjeweek.nl

Dankjewel voor je mooie review Elske! Ik ben heel blij te lezen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad en dat het uitpakken echt als een cadeautje voelde ♥ Ik wens je heel veel planplezier toe en graag tot een volgende keer!

• Liesbet
    Review voor Planjeweek.nl

Het aanbod prikkelarme planners met tijdsblokken vind je niet ergens anders. De materialen zien eruit zoals online weergegeven. Stefanie pakt de bestellingen met veel zorg en liefde in zodat het voelt alsof je altijd een cadeautje ontvangt :-)

Antwoord van Planjeweek.nl

Heel erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent Liesbet! Ik ben blij dat je zo tevreden bent met de producten die ik maak en hoe het verpakt is voor je. Heel erg bedankt voor jouw positieve review en ik wens je nog heel veel planplezier toe ♥

• Melanie
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Makkelijke en snelle bestelling! Super blij met de weekplanner!

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat super om te lezen Melanie, dankjewel voor je mooie woorden en dat je de moeite wilde nemen om een beoordeling te schrijven ❤ Heel graag tot een volgende keer in de shop en voor nu wens ik je nog veel planplezier toe!

• Anja van Bokhorst
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Snelle levering en het was echt een kadootje om mijn bestelling uit te pakken. Elk artikel was apart en uniek verpakt, echt een feestje en mooi om te zien hoeveel persoonlijke aandacht er besteed wordt aan de bestelling. Iets wat ik persoonlijk heel erg kan waarderen!

Antwoord van Planjeweek.nl

Dankjewel voor je mooie woorden Anja! Ik ben heel blij te lezen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad en dat het uitpakken echt als een cadeautje voelde ♥ Heel graag gedaan! Ik wens je heel veel planplezier toe en graag tot een volgende keer!

• Angélique
    Review voor Planjeweek.nl

Omdat de foto's van de website voor mij niet duidelijk waren heb ik Stefanie geapt en mijn twijfel neergelegd. Ze heeft me toen heel veel duidelijke foto's en een filmpje gestuurd. Dit trok me over de streep. Prachtige planner, mooi verpakt en een mooie kaart erbij.

Antwoord van Planjeweek.nl

Dankjewel Angélique voor je supermooie review! Ik ben heel blij te lezen dat ik je goed heb kunnen helpen en dat je veel aan de foto's en filmpjes hebt gehad ♥ Ik wens je heel veel plezier toe van jouw nieuwe jaarplanner en graag weer tot een volgende keer!

• Raymond
    Review voor Planjeweek.nl

Prima geregeld en mooi verpakt

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat fijn dat je zo tevreden bent en de moeite wilde nemen om een beoordeling achter te laten. Heel erg bedankt Raymond! En ik wens je nog veel plezier toe van jouw bestelling!