Planjeweek.nl

Planjeweek.nl

Planjeweek.nl is een webshop met diverse dag- en weekplanners, speciaal ontwikkeld om jou te helpen meer overzicht, structuur en rust te krijgen in het dagelijks leven. Ideaal als je bijvoorbeeld overspannen, burn-out of hoogsensitief bent of NAH, ADHD of autisme hebt. Met deze planners kun je nauwkeurig jouw tijd en energie plannen per kwartier. De planners zijn daarnaast praktisch en efficiënt vormgegeven met zo veel mogelijk schrijfruimte. Welkom, leuk om je te ontmoeten!
Filter 146 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 117 met beschrijving

• Chantal
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Ik heb de A4 weekplanner 'Lotus' besteld. Het product is ontzettend mooi en heel fijn in gebruik! Het pakketje was met zorg ingepakt en daardoor is de planner ook in goede staat aangekomen. Ik ga zeker nog een keer bestellen in de toekomst!

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat fijn om te lezen Chantal! En super lief dat je een beoordeling wilde achterlaten. Ik wens je nog heel veel plezier toe van jouw weekplanner en heel graag tot een volgende keer ♡

• Mireille
    Review voor Planjeweek.nl

Zeer snelle verzending! Er wat een mooi pakketje, zo verzorgd en met liefde verpakt. En dan die kleine verrassingetjes 🥰

Antwoord van Planjeweek.nl

Heel graag gedaan Mireille.. dat geeft een fijn gevoel, toch? Voor mij ook! Dankjewel voor je mooie woorden en ik wens je superveel plezier toe van jouw bestelling!

• Hoe beoordeel je Planjeweek.nl?

• Nanda Verwer
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Een cadeautje uitpakken als de bestelling binnen is!!!

Antwoord van Planjeweek.nl

Super leuk om te lezen Nanda! ♡ Dat is ook precies de bedoeling. Ik ben heel blij dat je tevreden bent en dankjewel dat je een beoordeling wilde achterlaten!

• Maaike van Dam
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Met zorg verpakt en verzonden. Inhoud overtreft mijn verwachting.

Antwoord van Planjeweek.nl

Wauw, dat is nog eens super om te horen! Ik hoop dat je de planner minstens net zo fijn zal vinden als je ermee aan de slag gaat. Dankjewel voor je beoordeling Maaike ♡

• Ilona

Mooie planner

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat fijn dat je tevreden bent en een beoordeling wilde achterlaten, dankjewel Ilona! Ik wens je nog heel veel plezier toe van jouw planner.

• Esther
    Review voor Planjeweek.nl

Hele fijne planner, genoeg ruimte om alles bij je afspraak te schrijven.. gelijk de kleurtjes erbij..
    werd op tijd geleverd en super leuk ingepakt.. met een briefje met persoonlijke tekst.. en een kaartje met mooie tekst… de volgende bestelling zal ook zeker hier zijn…

Antwoord van Planjeweek.nl

Dankjewel voor jouw uitgebreide, positieve beoordeling Esther! Heel fijn dat je de moeite wilde nemen om jouw ervaring te delen! Ik wens je nog veel plezier toe van jouw bestelling :) En heel graag tot ziens in de shop ❤

• Sara
    Review voor Planjeweek.nl

Super mooie planners, helemaal waar ik naar op zoek was! Bovendien zorgvuldig en mooi verpakt met een persoonlijke boodschap erbij. Als deze planners vol zijn kom ik zeker terug!

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat ontzettend leuk en fijn om te lezen Sara! Dankjewel voor je fijne beoordeling. Ik ben heel blij dat je precies gevonden hebt wat je zocht en ik hoop dat je jouw planner met heel veel plezier zal gebruiken! ♥

• DK
    Review voor Planjeweek.nl

Super planner!!! Overzichtelijk, heel fijn dat je per kwartier kunt plannen, fijn om de keuze te hebben in formaat, boekvorm of afscheur. En dan is je pakketje ook nog eens heel erg leuk ingepakt, incl persoonlijke boodschap. Hier word je blij van!!!!

Antwoord van Planjeweek.nl

Wauw wat een mooie woorden.. dankjewel! Ik ben echt blij te lezen dat je zo tevreden bent. Ik wens je nog heel veel plezier van jouw planner!

• Mariëlle
    Review voor Planjeweek.nl

Super blij met mijn bestelling! Snel geleverd met een leuke persoonlijke boodschap erbij. Top!

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat fijn om te horen Mariëlle; heel graag gedaan! Jij bedankt dat je een review wilde plaatsen en ik wens je nog heel veel planplezier toe ♥

• Valerie De Schutter
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Snelle levering met leuke kaartjes (attenties) erbij.
    Mooi en kwalitatief product.

Antwoord van Planjeweek.nl

Dankjewel voor je mooie woorden Valerie! Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent en een beoordeling wilde achterlaten. Ik wens je nog heel veel plezier toe van jouw planner! ♥