Planjeweek.nl

Planjeweek.nl

Planjeweek.nl is een webshop met een divers aanbod prikkelarme planners, speciaal ontwikkeld om jou te helpen meer overzicht, structuur en rust te krijgen in het dagelijks leven. Plan per kwartier op deze super overzichtelijke en zo praktisch mogelijk vormgegeven planners.
Filter 401 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 283 met beschrijving

• Laura Andries
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Wat een leuke planner deze raad ik zeker aan! Heel makkelijk en overzichtelijk om in te werken.

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat super om te lezen Laura, dankjewel voor je mooie woorden en dat je jouw ervaring wilde delen! Ik wens je nog heel veel planplezier toe en graag tot een volgende keer! ♡

• Loes Visscher
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Mijn favoriete planner, lekker formaat en geeft heel veel overzicht en daardoor rust.

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat een fijne beoordeling Loes, heel erg bedankt! Ik ben heel blij om te lezen dat je deze planner zo fijn vindt ♥ Ik wens je nog veel rust en overzicht toe en heel graag weer tot een volgende keer!

• Hoe beoordeel je Planjeweek.nl?

• Thera
    Review voor Planjeweek.nl

Hele fijne producten, supermooi vormgegeven. Duidelijke webshop en prima levering. Als een persoonlijk cadeautje ingepakt!

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat fijn om te lezen Thera! Lief dat je de moeite hebt gedaan om jouw ervaring te delen, dankjewel daarvoor! Ik wens je nog heel veel plezier toe van jouw nieuwe planner! ♡

• Vreni Teeuw
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Prachtige spullen, handig voor plannen met adhd.

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat een mooie woorden Vreni, ik ben heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over je nieuwe planners! Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling en ik wens je nog veel plezier toe van jouw bestelling ♡

• Gwen
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

De producten zijn precies zoals op de website omschreven.
    Het pakket openen is als het uitpakken van n cadeautje!

Antwoord van Planjeweek.nl

Heel erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent Gwen en dat het uitpakken als een cadeautje voelde! Heel erg bedankt voor jouw mooie, positieve review en ik wens je nog heel veel planplezier toe ♥

• Lynn
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Goeie kwaliteit. Snel geleverd. Zeker een aanrader.

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat super om te horen! Dankjewel Lynn dat je de moeite wilde nemen om deze mooie beoordeling achter te laten ♡ Ik wens je nog heel veel planplezier toe!

• Maartje
    Review voor Planjeweek.nl

Alles wordt met zeer veel beleid en zorgvuldigheid gedaan. Ik heb heel fijn contact gehad toen ik vragen had. Ik heb een super ervaring gehad en zal zeker weer een bestelling plaatsen. Toen mijn pakket binnenkwam, was ik blij verrast. Mooi ingepakt en gepersonaliseerd. Oog voor detail en afwerking. Dank je wel daarvoor. Echt een aanrader.

Antwoord van Planjeweek.nl

Dankjewel Maartje voor je mooie woorden, wat vind ik dit fijn om te lezen! Ik ben heel blij dat je ons contact en het verwerken van je bestelling als zo positief hebt ervaren, dat is ook precies de bedoeling! Dankjewel voor je mooie beoordeling en ik wens je nog heel veel plezier toe van jouw bestelling! ♡ Graag tot een volgende keer!

• Sabrine
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Wat een fijne agenda, precies wat ik zocht: per kwartier! Niet te veel poespas waardoor ik het helemaal zelf naar eigen smaak op kan leuken. En bij het openen van het pakketje was de agenda heel leuk ingepakt 😄

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat fijn om te lezen Sabrine! En wat een mooi compliment dat deze planner precies is wat je zocht ♥ Heel erg bedankt voor het delen van jouw ervaring en ik wens je veel planplezier toe!

• M.P.
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Goede communicatie. Snelle levering. Mooie producten. Mooi en persoonlijk verpakt.

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat fijn om te lezen Mariëlle! Lief dat je de moeite hebt gedaan om jouw ervaring te delen, heel erg bedankt daarvoor! Ik wens je nog heel veel plezier toe van jouw nieuwe planner! ♡

• Linda
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Proefpakket besteld, geprobeerd en meteen een dagplanner gekocht. Ik ga deze gebruiken als agenda.

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat fijn dat je zo tevreden bent Linda en de moeite wilde nemen om een beoordeling achter te laten. Heel erg bedankt! Ik wens je nog veel plezier toe van jouw nieuwe planboekje ♡

• yvonne Janssen

Goed service

Antwoord van Planjeweek.nl

Heel erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent Yvonne! Dank voor jouw positieve review en dat je jouw ervaring wilde delen. Ik wens je nog heel veel planplezier toe ♥

• Pedro
    Review voor Planjeweek.nl

Heel mooi, kwalitatief product met zeer handige gebruikstips. Prachtige service voor en na de levering van de artikels, super dankjewel !

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat een mooi compliment, dankjewel Pedro! Ik ben heel blij dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad ♥ Heel erg bedankt voor het plaatsen van je mooie beoordeling en graag tot een volgende keer!

• Marion
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Erg helder, handig en overzichtelijk, goede tips en duidelijke print zonder gedoe of onnodige poespas

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat super om te horen! Dankjewel Marion, lief dat je de moeite wilde nemen om deze mooie beoordeling achter te laten ♡ Ik wens je nog heel veel plezier toe van je bestelling!

• M.
    Review voor Planjeweek.nl

Hele fijne webshop met prachtige producten. Ik ben heel persoonlijk en zeer vriendelijk geholpen door Stefanie. De planners zijn echt een geweldig hulpmiddel om je tijd goed in te delen, en om stapje voor stapje je eigen ruimte en energie terug te krijgen. Ze zien er ook nog eens heel mooi, rustig en overzichtelijk uit, echt perfect! Daarnaast kreeg ik, toen één van de bestelde pennen niet goed bleek te schrijven, meteen goede tips én binnen een paar dagen een vervangende pen. Niets dan lof dus, en ik kom zeker terug voor een volgende bestelling!

Antwoord van Planjeweek.nl

Nogmaals heel graag gedaan Marieke, ik ben blij dat ik je goed heb kunnen helpen en dat je zo tevreden bent. Want ik vind het enorm belangrijk dat iedere klant gewoon 100% blij is! ♡ Heel erg bedankt voor je mooie woorden en dat je een review hebt achtergelaten.. dat wordt echt gewaardeerd! Graag weer tot een volgende keer en ik wens je nog veel plezier toe met plannen (en van je nieuwe fineliner! ;))

• Lilia Luna

Excellent planner options

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat fijn om te horen! Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling en ik wens je nog veel planplezier toe Lilia ❤

• Relia Uilenberg

Snelle.levering

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat fijn om te horen Relia! Heel erg bedankt dat je de moeite wilde nemen om een review achter te laten ♡ Ik wens je nog veel plezier toe van jouw bestelling.

• Adèle
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Heel mooi en met zorg verpakt. En mijn bestelling was snel binnen.

Antwoord van Planjeweek.nl

Dankjewel voor je mooie review Adèle! Ik ben heel blij te lezen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad en dat je het pakketje zo mooi verpakt vond ♥ Ik wens je heel veel planplezier toe en graag tot een volgende keer!

• Sophia Nivard
    Geverifieerde klant van Planjeweek.nl

Ik gebruik de producten zelf (planner) en ook voor de mensen die ik begeleid bij energiemanagement. Ik ben heel tevreden over de producten en over de service (vriendelijke en snelle reacties).

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat leuk Sophia dat je op deze manier je ervaring als professional wilt delen! Super om te lezen, dankjewel! Ik wens jou en je cliënten heel veel plezier toe met het plannen ♡

• Kimberley
    Review voor Planjeweek.nl

Super blij met mijn nieuwe planner! Enorm overzichtelijk, gedetailleerd en heel leuk om mee aan de slag te gaan. Naast dat het helpt om overzicht te houden, stimuleert het ook je creativiteit. Aanrader!

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat super om te lezen Kimberley, dankjewel voor je mooie woorden en dat je jouw ervaring wilde delen! Ik wens je nog heel veel planplezier toe en graag tot een volgende keer! ♡

• Hilde
    Review voor Planjeweek.nl

Wat een overzichtelijke site met mooie producten! Toen ik een bestelling plaatste, werd het heel snel in orde gemaakt en het werd goed verpakt bezorgd. Het ziet er allemaal zeer verzorgd uit. Toen ik wat vragen had, werd ik heel snel en vriendelijk geholpen. Binnenkort komen de planners ook in iets kleinere formaten uit waardoor ze ook makkelijk mee kunnen in je handtas. De markers en de planhulpfolder zijn heel fijn om zelf een goed systeem te krijgen in het plannen. Ik vind nu gewoon leuk om hier op zondag even voor te gaan zitten, en ga zo meer ontspannen en georganiseerd de nieuwe week tegemoet!

Antwoord van Planjeweek.nl

Wat super om dit alles te lezen Hilde, heel erg bedankt voor het delen! ♥ Ik ben heel blij dat je zo tevreden bent en ik je zo goed van dienst heb kunnen zijn. Ik wens je nog heel veel plezier toe van jouw bestelling en graag weer tot de volgende keer!