Planten wereld
De groene webshop met de mooiste planten & stekjes en de leukste cadeauartikelen en woonaccessoires

• Mandy
    Geverifieerde klant van Planten wereld

Mooi geprijsd en echt een cadeau om uit te pakken! De stekjes zijn erg mooi! Fijne beschrijving erbij. Stekjes, zaadjes en plantjes met zorg ingepakt. Ik ga zeker nog eens bestellen!

• Femke Veenstra Roosjen
    Geverifieerde klant van Planten wereld

Onwijs goed ingepakt, en snel verzonden!

• Hoe beoordeel je Planten wereld?

• Connie
    Review voor Planten wereld

Wat een feest als je bestelling binnenkomt. Prima service en leuke artikelen en niet duur

• Naomi
    Geverifieerde klant van Planten wereld

Snelle levering, goed en veilig verpakt.
    Een feestje bij opening.🥳

• Esther

Snelle levering, goede producten

• Ciska Vd Veen
    Geverifieerde klant van Planten wereld

Leuke spullen en super mooi verpakt!

• Michael Coolen

Snelle levering , prima verpakt ! Top

• Maike Van der Zee

Vriendelijk en goede service 👍

• Sylvia
    Geverifieerde klant van Planten wereld

Tulpen mooi verpakt...met veel liefde en met heel veel anthousiasme voor haar werk 💜 word ik ook blij van 💜

• Brechtje de Jong
    Geverifieerde klant van Planten wereld

Uit alles blijkt dat Planten wereld met veel liefde, enthousiasme en kennis gerund wordt. Een mooi assortiment met veel variatie, een heldere communicatie en persoonlijke benadering. Gewoon top! 👌🏼💚

• Joyce
    Geverifieerde klant van Planten wereld

Snelle levering,met liefde ingepakt en mooie producten...Aanrader!!

• Gerda Steenhuis de Jong
    Geverifieerde klant van Planten wereld

Een feestje om de bestelling uit te pakken. Veel zorg besteed aan alles dat straalt er van af. Mooie website, leuke artikelen en prima service.

• H.Rutten
    Geverifieerde klant van Planten wereld

Snel geleverd, mooi verpakt en handige gebruiksaanwijzing erbij. Blij mee!

• ATM Hendriks
    Geverifieerde klant van Planten wereld

Supersnelle levering, mooie stek ontvangen en heel zorgvuldig verpakt! Erg blij mee!

• Sven Bogaert
    Geverifieerde klant van Planten wereld

Goede service, antwoorden zeer snel via de chat op mijn vragen. Stekjes mooi en ideaal verpakt. Tevreden klant!

• Marianne Fons
    Geverifieerde klant van Planten wereld

Ik vind de verzorgingsproducten voor planten fantastisch. Goed verzorgd en leuk ingepakt. Een kadootje voor jezelf.

• Lyda de Jong

Leukste online plantenwinkel

• Vanessa Gracia

Lovely

• Hoekstra
    Review voor Planten wereld

Fantastische service en mooie betaalbare producten. Makkelijk contact te krijgen. De planten waren met veel zorg ingepakt! Met erg warm weer houden ze rekening met het verzenden van planten, heel fijn! Straalt veel plezier en passie van dit bedrijf af.

• Ruud Bosman
    Review voor Planten wereld

Cebu Blue stekjes besteld om mijn enorme Pothos collectie uit te bereiden.
    Dit was voor mij de eerste keer dat ik stekjes online besteld heb.
    Ondanks dat het een kleine bestelling voor 2 stekjes betrof, was ik zeer onder de indruk van de aandacht besteed aan het verpakken. Stekjes erg mooi en nu aan mij de taak ze op te groeien.
    Er is een duidelijk stappenplan bijgevoegd met beschrijving van het uitpakken van de bestelling tot en met het planten nadat de wortels gegroeid zijn en welke grond het beste te gebruiken.