Plantpowders.nl

Plantpowders.nl

Plantpowders is een merk in 100% plantaardige en duurzame sportvoeding.
9,7

• Felix Zejdler
    Geverifieerde klant van Plantpowders.nl

Uitstekende producten en snelle levering!

• Adam
    Review voor Plantpowders.nl

This is the worst tasting vegan protein powder we ever tasted. The pistachio is horrendous, and I wrote a review to their site about it. They just deleted it. There is NO money back guarantee! Don't believe it!

Antwoord van Plantpowders.nl

Beste Adam, Bedankt voor je feedback. Zoals ze altijd zeggen: over smaak valt niet te twisten. De een vindt pistache superlekker en de ander niet. Met betrekking tot de productreview: je hebt deze gisteren (in het weekend) geplaatst en deze worden altijd één dag later automatisch goedgekeurd. De geld-terug-garantie is zeer zeker van toepassing. Klanten mailen of bellen ons eerst om te vragen hoe ze hier gebruik van kunnen maken. In jouw geval heb je in een productreview kenbaar gemaakt dat je niet tevreden bent en hier gebruik van wilt maken. Omdat je deze reactie op zaterdag hebt geplaatst (en wij normaal gesproken niet in het weekend werken), heb je tot nu toe nog niets van ons vernomen behalve dit bericht. We zullen je per mail op de hoogte brengen van hoe het retourproces in zijn werk gaat. We wensen je een fijne zondag. Sportieve groet, Team Plantpowders

Dear Adam,

Thanks for your feedback. As they always say: there's no accounting for taste. Some people find pistachio delicious and others don't.

Regarding the product review: you posted it yesterday (over the weekend) and it is always automatically approved one day later.

The money-back guarantee certainly applies. Customers first email or call us to ask how they can use this. In your case, you have indicated in a product review that you are not satisfied and want to take advantage of this. Since you posted this comment on Saturday (and we don't normally work on weekends), you haven't heard from us yet except this message.

We will inform you by email about how the returns process works.

We wish you a nice Sunday.

Sporty greetings,
    Team Plantpowders

• Hoe beoordeel je Plantpowders.nl?

• Mik
    Geverifieerde klant van Plantpowders.nl

De smaak en fijne textuur zijn best ok, maar holy: de plantwhey klontert mega (ongeacht de smaak), (staaf)mixer gebruiken soort van verplicht. Jammer, maar nee.

Beste Mik,

Bedankt voor je review, fijn dat je de smaak en textuur lekker vindt. Met betrekking tot het klonteren: je kunt het beste eerst water toevoegen en dan pas het poeder, en vervolgens goed schudden.

Over het algemeen horen wij hier weinig klachten over. We raden aan om minimaal 300 ml water of (plantaardige) melk te gebruiken.

Wellicht dat deze tip helpt en nog een fijne zondag gewenst :).

• Jennifer
    Geverifieerde klant van Plantpowders.nl

Snel verzonden en hoge kwaliteit.

Antwoord van Plantpowders.nl

Dankjewel Jennifer voor jouw mooie feedback:-)

• Elvira
    Geverifieerde klant van Plantpowders.nl

Snelle verzending, Iced coffee en chocolade heerlijk, de pistache smaakte te onnatuurlijk. Alle soorten waren even romig van structuur

• Annelies

Snelle en vlotte levering

• Thea

Snelle levering, netjes verpakt

• Anne
    Review voor Plantpowders.nl

Fijn dat de plantwhey net zo smaakt als normale whey, of zelfs lekkerder! De plantwhey lost goed op en de service is top!

• Slava
    Geverifieerde klant van Plantpowders.nl

Delicious proteins, loved the samples to try out!

• Sara Cruz
    Geverifieerde klant van Plantpowders.nl

Super lekker smaak! En top service.

• Katia Braga

Heerlijk een lactosevrij

• Bonita Gaspersz
    Geverifieerde klant van Plantpowders.nl

Goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle leveringen, fijne producten. De smaak en textuur is echt het allerbeste van alle plantaardige eiwitpoeders die er bestaan.

• Mara
    Geverifieerde klant van Plantpowders.nl

Supersnel geleverd. Heel tevreden over.
    De naturel ongezoet is ook heel lekker.

• SDG
    Geverifieerde klant van Plantpowders.nl

Superblij met mijn mango/ abrikoos Plant powder. Superlekker ook en ben van plan de volgende keer een andere smaak uit te proberen. Heb de samples ook gekocht en echt alles is lekker van smaak. Tevreden klant.

• C
    Geverifieerde klant van Plantpowders.nl

Snelle levering bestelling was de dag erna al in huis.

• Charissa Vercauteren
    Geverifieerde klant van Plantpowders.nl

Super snel geleverd, beste shakes die er zijn! Lekkere smaak, geen korrel, geen brokken! Perfect

• Daan
    Geverifieerde klant van Plantpowders.nl

De proefzakjes waren snel bezorgd. Nadat ik vele eiwitpoeders heb geprobeerd waarvan een aantal beloofden goed op te lossen waren, maar dit is de eerste die deze belofte waar kan maken. Een klein verbeterpunt wat mij betreft is dat de producten heel erg zoet zijn, dat had van mij wat minder gemogen.

• Christine Casar

Lekker en voedzaam

• Benny Notenbaert

Shake

• Germaine Rol
    Geverifieerde klant van Plantpowders.nl

Snel geleverd. Ik heb alle smaken als sample besteld. Over een aantal ben ik zeer enthousiast. Sommige zijn nogsteeds te zanderig naar mijn smaak, met name de pea varianten en enkele van de fava. Maar desondanks niet teleurgesteld. Heel goede zaak dat er zo aan gewerkt wordt om plant powder te optimaliseren. Ook fijn dat er uitgebreide keuze is qua smaak. Ik mis nog wel whey banaan en whey aardbei. Ik denk dat de ijskoffie super lekker gaat zijn met 'melk' (ik had het met water gedaan). Ga zo door! Zodra mijn andere voorraad op is bestel ik!

Hoi Germaine,

Dankjewel voor jouw mooie feedback. Er zijn nu nog drie soorten shakes bij ons verkrijgbaar:

1. Pea (erwt) = zanderig (Sinds begin 2020 verkrijgbaar)
    2. Fava (tuinboon) = minder zanderig (sinds begin 2022 verkrijgbaar)
    3. Plantwhey (premium tuinboon) 0% zanderig. (sinds december 2023 verkrijgbaar)

We leveren nu nog alle soorten, maar in de toekomst zal dit enkel nog Plantwhey zijn, daar (bijna) iedereen daar heel blij van wordt.

Wil je (of andere toekomstige klanten) 0% gegarandeerde zanderige shakes, dan enkel Plantwhey bestellen dan zit je helemaal goed:-) Of gewoon andere erbij bestellen om te ervaren wat het verschil is, zoals jij nu ook hebt ondervonden;-) Nogmaals dank voor de positieve feedback en wij hopen dan ook dat je wat kan met ons antwoord. En zoals je al aangeeft, tot de volgende bestelling.

Groet,