Plek1.nl
Plek1 is een bedrijf gevestigd in Bergschenhoek (Zuid-Holland) dat gespecialiseerd in horeca benodigdheden. Ons bedrijf kenmerkt zich door goede service, betrouwbaarheid, snelle bezorging, veel betaalmogelijkheden. Wij zijn continu bezig met het uitbreiden van ons assortiment, dus neem gerust contact op als u iets wilt wat niet op de site staat. Voor andere vragen, opmerkingen of eventuele storingen zijn wij telefonisch en per mail beschikbaar.
8,9

• Bernadette Pelt, van
    Geverifieerde klant van Plek1.nl

Zeer snelle service en prijs en kwaliteit prima

• Michel de Jong
    Geverifieerde klant van Plek1.nl

Mooi Satijn, kom zeker terug!

Antwoord van Plek1.nl

Bedankt voor de mooie beoordeling Michel, wij kijken ernaar uit om je de volgende keer weer te mogen helpen!

• Hoe beoordeel je Plek1.nl?

• isabella van Leeuwen

Prima service

• Mila Schamanov
    Geverifieerde klant van Plek1.nl

Vriendelijk personeel, goede kwaliteit stof

• Rafaël Brender à Brandis
    Geverifieerde klant van Plek1.nl

Ik heb een product besteld, maar heb geen factuur ontvangen met mijn bestelling.

• Meria Hoefnagels
    Geverifieerde klant van Plek1.nl

Heel tevreden snelle levering.

• Math van Rhee
    Geverifieerde klant van Plek1.nl

Door een versndering in ordernummers verkeerde product gekregen, per omengaande retour gestuurd.
    Hele bedrag inclusief retour porto gelij terug op mijn rekeningπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ verder zijn ze ook nog aan het proberen voor ons het juiste product te organiseren.
    Kortom alleen maar lof!!!!!

• Caroline van Ree

Goede en snelle levering

• Marleen Roumans
    Geverifieerde klant van Plek1.nl

Snelle en goed verpakte levering ondanks de feestdagen. Toppie!!!!!!!

• Isabelle de Geus
    Geverifieerde klant van Plek1.nl

Telefonisch om 16:00 advies gevraagd en de volgende dag geleverd gekregen! Echt fantastisch! De stof werkte perfectie een scheiding in de grote evenementen zaal te creeeren. Super goede service!