Plesanto.nl

• TPM Kouwenaar

snelle levering en top

• Conny Vermuntkuijs

Snelle service

• Hoe beoordeel je Plesanto.nl?

• Jan Vink
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Plesanto is een aanrader. Via hun website is het eenvoudig een aankoop te doen. De door mij bestelde polyesther plantenbakken werden keurig op tijd geleverd en de kwaliteit van de bakken is degelijk en fraai. Al met al een compliment waard👍

• Bianca Maton
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Super service! Wij hebben wel 12 plantenbakken besteld voor op ons nieuwe dakterras. Via Whatsapp werden onze vragen echt super snel en duidelijk beantwoord, waardoor wij een goede keuze konden maken. Het leveren ging ook heel snel en goed. Dank Jacqueline voor al je hulp!

• Maha Mesbahi
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Mooie producten, goed telefonisch bereikbaar en snelle service. De prachtige plantenpot is een zeer goede staat afgeleverd. Ik ben zeer tevreden.

• Dée Seret
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Veel keus, mooi product, goede service.

• Alexander Teeffelen

keurig op tijd geleverd.
    Product ziet er prima uit.
    mooie constructie van de cortenstalen bloembak op wielen.

• Antoon Van Overstraeten

snelle levering

• Ellie
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Ik had 2 grote tuinbakken besteld met wielen met 10% voorjaarskorting. Bij afrekening geen 10%. Geprobeerd contact te leggen, telefonisch. Lukte niet. Uiteindelijk bleek later dat de rekening was aangepast. Ook kwamen de bakken apart met DHL ook dat vond ik niet prettig en bij de eerste bak bleken de wielen niet bijgevoegd. Later bleek dat deze bij de tweede bak waren meegezonden. Ook geen rekening tbv de garantie. Wel snelle levering. Ik kreeg al snel een reactie van plesanto dat zij mijn bezwaar in het vervolg wilden voorkomen. Dat vind ik wel erg correct.

Antwoord van Plesanto.nl

Goedemorgen Ellie,
    Bedankt voor uw feedback! Wat vervelend dat er qua administratie en bezorgen zoveel mis ging. Ons excuus hiervoor. De bezorging gaat rechtstreeks vanuit onze leverancier. Ik zal vragen of ze bestellingen in 1 keer willen versturen. Fijn dat ons systeem toch nog de 10% korting verrekend heeft. Dat u telefonisch geen gehoor kreeg is erg vreemd. Ik pak alle telefoontjes op of bel zsm terug.
    Hopelijk gaat het bij een evt. volgende bestelling beter. Met vriendelijke groet, Plesanto.nl

• Lidy

• A Noy
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Fijne service prima kwaliteit.

• Marc Depaepe
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Na een vorige aankoop verliep het deze keer wederom als gesmeerd. Vlot afhandelingsproces en binnen de kortste keren stonden de bakken op de stoep. 🙂

• Ad van Lanen
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Goede prijs. Snel geantwoord op mijn vraag. Maandagavond besteld en woensdagmorgen al geleverd.
    Dus supersnel. Een aanrader

• Marc Depaepe
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Perfecte bezorging van een goed product!

• Rob
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Levering duurde wat langer maar netjes bericht gestuurd over latere levering

• BvL
    Review voor Plesanto.nl

Echte aanrader, jongens van Plesanto weten waar ze het over hebben. Goed advies m.b.t. buiten/binnen kwaliteit en ruime keuze. Snelle levering en correcte afhandeling.

• Ronald
    Review voor Plesanto.nl

Goede informatie over de producten, ook goed op de hoogte gehouden van het bestelproces en bezorging. Ruime keuze in producten.

• Albert Wagensveld
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Zeer tevreden over de levering en over de plantenbak. Perfect

• Yvonne Kwakkenbos

Snelle service

• Astrid Vermeulen
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Hele mooie bloempotten, wit hoogglans en schitterende kwaliteit.