Plesanto.nl

Filter 85 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 71 met beschrijving

• Bianca Elting

• h
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Levering door jullie prima, maar pas eerste bericht over bezorging van DHL 5 min voor ze kwamen. Ik stond op punt om weg te gaan. DHL vind ik slechte bezorgdienst, niet voor het eerst trouwens, ik had de bak anders zelf moeten gaan halen. En dat kan ik niet.
    Geen 5 * omdat ik vind dat er best 2 afvoerpijpjes bij de bak geleverd kunnen worden, zeker voor dat geld. Er is uiteindelijk plaats voor 2.

• Hoe beoordeel je Plesanto.nl?

• Rob Flaes

Goede service bijaflevering

• Kristelle Nusteling
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Goed verpakt en snel bezorgd!

• Hans Ijpelaar

Gewoon goed

• Ton
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Super snelle service en scherpe prijs

• Robert S.
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Zeer snelle correcte levering.

• Nooit meer Plesanto
    Review voor Plesanto.nl

Heb voor bijna €1000 aan potten gekocht. Krijg maandag de potten binnen, zijn de platen waar je de wieltjes nog aan moet zetten, die onder de potten moeten, te groot! Als je potten hebt met een buitenmaat van 70x70 en je krijgt er planken bij geleverd die 65,5x65,5 zijn en verzonken in de pot moeten komen dan gaat dat natuurlijk nooit passen!! Ik heb dit maandag gemeld, dinsdag aangegeven dat Addez in Uden zit(producent) en dat ze met Addez kunnen regelen dat zij even 2 platen brengen naar Veghel want dat is 10 minuten! Elke dag contact opgenomen, lang verhaal kort..... er is weinig inzet getoond om in 5 dagen 2 platen te laten bezorgen. Dus zelf maar contact met Addez opgenomen en die zeggen dat ze het pas na het weekend kunnen leveren. Ik heb bomen staan voor in potten. Potten maandag in huis, bomen woensdag en vervolgens kan je er niks mee!! Slechte service van beide partijen.!

• Wim St
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Goede informatie en snelle correcte levering. Gezien de omvang van het gekochte blijf je wel met veel palletmateriaal zitten waar de vuurkorf weer blij van werd

• TPM Kouwenaar

snelle levering en top

• Conny Vermuntkuijs

Snelle service

• Jan Vink
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Plesanto is een aanrader. Via hun website is het eenvoudig een aankoop te doen. De door mij bestelde polyesther plantenbakken werden keurig op tijd geleverd en de kwaliteit van de bakken is degelijk en fraai. Al met al een compliment waard👍

• Bianca Maton
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Super service! Wij hebben wel 12 plantenbakken besteld voor op ons nieuwe dakterras. Via Whatsapp werden onze vragen echt super snel en duidelijk beantwoord, waardoor wij een goede keuze konden maken. Het leveren ging ook heel snel en goed. Dank Jacqueline voor al je hulp!

• Maha Mesbahi
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Mooie producten, goed telefonisch bereikbaar en snelle service. De prachtige plantenpot is een zeer goede staat afgeleverd. Ik ben zeer tevreden.

• Dée Seret
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Veel keus, mooi product, goede service.

• Alexander Teeffelen

keurig op tijd geleverd.
    Product ziet er prima uit.
    mooie constructie van de cortenstalen bloembak op wielen.

• Antoon Van Overstraeten

snelle levering

• Ellie
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Ik had 2 grote tuinbakken besteld met wielen met 10% voorjaarskorting. Bij afrekening geen 10%. Geprobeerd contact te leggen, telefonisch. Lukte niet. Uiteindelijk bleek later dat de rekening was aangepast. Ook kwamen de bakken apart met DHL ook dat vond ik niet prettig en bij de eerste bak bleken de wielen niet bijgevoegd. Later bleek dat deze bij de tweede bak waren meegezonden. Ook geen rekening tbv de garantie. Wel snelle levering. Ik kreeg al snel een reactie van plesanto dat zij mijn bezwaar in het vervolg wilden voorkomen. Dat vind ik wel erg correct.

Antwoord van Plesanto.nl

Goedemorgen Ellie,
    Bedankt voor uw feedback! Wat vervelend dat er qua administratie en bezorgen zoveel mis ging. Ons excuus hiervoor. De bezorging gaat rechtstreeks vanuit onze leverancier. Ik zal vragen of ze bestellingen in 1 keer willen versturen. Fijn dat ons systeem toch nog de 10% korting verrekend heeft. Dat u telefonisch geen gehoor kreeg is erg vreemd. Ik pak alle telefoontjes op of bel zsm terug.
    Hopelijk gaat het bij een evt. volgende bestelling beter. Met vriendelijke groet, Plesanto.nl

• Lidy

• A Noy
    Geverifieerde klant van Plesanto.nl

Fijne service prima kwaliteit.