Pokemew

Pokemew

Bij ons in de straat kunt u gratis parkeren. Voor een bezoek bij ons op de vestiging bent u altijd welkom. Koffie staat klaar.! Vergeet niet ons eerst te bellen voor een afspraak. Team Pokemew :-)

• Martin Boom
    Geverifieerde klant van Pokemew

Netjes verpakt en op tijd binnen. Dankjewel

• Daniel Huisinga
    Geverifieerde klant van Pokemew

Fijne kerels, prachtige producten en goede pulls: dolblij zoontje!

• Hoe beoordeel je Pokemew?

• Fazil
    Review voor Pokemew

Een positieve ervaring met Pokemew! De heren van dit bedrijf communiceren helder en duidelijk. Bij binnenkomst voel je je al welkom en wordt je vriendelijk benaderd. Zeker een aanrader!

• Ricardo
    Review voor Pokemew

Top service de producten zijn echt geen rotzooi en zijn goed en netjes gelevert. Gister bestelt vandaag gelevert top!! Bedankt!! Gr

Antwoord van Pokemew

Hey ricardo bedankt voor je aankoopen natuurlijk voor de review.. en klopt we verkopen alleen origineel producten :) Graag tot ziens

• Zeynep
    Review voor Pokemew

Nu voor de 2e keer leuk speeltje gekocht voor mn zoontje zenden was vrij snel. binnen een werkdag in huis. aanrader ๐Ÿ‘๐Ÿป

Antwoord van Pokemew

Hey Zeynep, bedankt voor uw aankoop en graag tot de volgende keer. :-)

• metin
    Review voor Pokemew

Deze jongens hebben echt een Hart voor de zaak.! Ben goed geholpen vandaag! Succes!โœŒ๐Ÿผ

Antwoord van Pokemew

Hoi Metin bedankt voor je komst en we zien je graag weer terug.!

• Fiona
    Review voor Pokemew

Super kwaliteit producten! Mijn zoon is er onwijs blij mee. Wij komen zeker terug in de toekomst. Ook super snelle levering! Webshop is ook super overzichtelijk en worden veel diverse Pokemon producten aangeboden!

Antwoord van Pokemew

Hoi Fiona we zijn blij dat jouw zoontje kan genieten van zijn pokemon.! Bedankt voor de aankoop en graag tot ziens. Team Pokemew :-)

• Wesley Tuijnman
    Review voor Pokemew

Super klantvriendelijk en meedenkend. Mooie en 100% echte Pokémon producten en van zeer goede kwaliteit. Gisteren besteld en volgende dag al ontvangen, super snel en fijn! Bedankt en zeker tot ziens!

Antwoord van Pokemew

Bedankt wesley. We doen ons best om de service voor onze klanten hoog te houden :) Graag tot ziens weer.! :)