Polder TEAK
Dit is het adres voor al uw voordelige teakhouten meubelen & originele woonaccessoires.
Wij zijn gevestigd in Biddinghuizen, Gemeente Dronten, Provincie Flevoland, gelegen in het midden van ons mooie Nederland. Dat betekent dus makkelijk bereikbaar!
Bekijkt u onze collectie teakhouten eettafels eens. Hier vindt u bijvoorbeeld de robuuste kloostertafel. En natuurlijk komt u ook teakhouten salontafels en wandtafels tegen. Onze mooie kasten van gerecycled teakhout, zoals de fantastische winkelkasten, praktische dressoirs of (boeken)kasten zijn een aanwinst voor uw interieur. Uiteraard bent u hier ook op het juiste adres voor uw stoelen of banken, audiomeubelen en kleinmeubelen.
Omdat wij geen grote voorraden van een item hebben en ook niet willen hebben, kunnen er zomaar een aantal producten uitverkocht of in bestelling zijn. Het is een bewuste keuze, omdat wij hierdoor onze collectie teakhouten meubelen afwisselend en inspirerend houden.
WIJ BLIJVEN STEEDS OP ZOEK NAAR MOOIE EN AANTREKKELIJKE GEPRIJSDE MEUBELS & ORIGINELE WOONACCESSOIRES!
Filter 105 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 63 met beschrijving

• Dennis van Erp
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

Uitstekende service, nadat ze bijna niet op tijd konden leveren. Goeie communicatie en prima reactie.

• remy van Kooten
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

Mooie, unieke spullen.Goede prijs/kwailteit. Uitstekend geholpen en met veel vertrouwen.

• Hoe beoordeel je Polder TEAK?

• jan Gerrits

Mooie artikelen snel geleverd

• Marcel In de Braekt

Mooie artikelen !

• Kor Bink
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

Persoonlijke aandacht en goed advies

• emile Jarratt

Top service Klant vriendelijk Denkt mee over bezorging

• Nadia van de Vorst
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

super goede service, en zeer snelle levering

• H Deinum
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

Goede service en vriendelijke benadering

• Luciënne Harnisch
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

Zeer vriendelijk en t fijne is dat je ook s avonds in de shop kan komen kijken !

• h zopfi
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

Afspraken worden goed nagekomen en ze kiezen voor kwalitatieve goede levering.