Polder TEAK
Dit is het adres voor al uw voordelige teakhouten meubelen & originele woonaccessoires.
Wij zijn gevestigd in Biddinghuizen, Gemeente Dronten, Provincie Flevoland, gelegen in het midden van ons mooie Nederland. Dat betekent dus makkelijk bereikbaar!
Bekijkt u onze collectie teakhouten eettafels eens. Hier vindt u bijvoorbeeld de robuuste kloostertafel. En natuurlijk komt u ook teakhouten salontafels en wandtafels tegen. Onze mooie kasten van gerecycled teakhout, zoals de fantastische winkelkasten, praktische dressoirs of (boeken)kasten zijn een aanwinst voor uw interieur. Uiteraard bent u hier ook op het juiste adres voor uw stoelen of banken, audiomeubelen en kleinmeubelen.
Omdat wij geen grote voorraden van een item hebben en ook niet willen hebben, kunnen er zomaar een aantal producten uitverkocht of in bestelling zijn. Het is een bewuste keuze, omdat wij hierdoor onze collectie teakhouten meubelen afwisselend en inspirerend houden.
WIJ BLIJVEN STEEDS OP ZOEK NAAR MOOIE EN AANTREKKELIJKE GEPRIJSDE MEUBELS & ORIGINELE WOONACCESSOIRES!
Filter 150 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 87 met beschrijving

• Martin Nanne

Goede service

• Jolanda Jalink
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

Super snelle levering, goede service, top product.

• Hoe beoordeel je Polder TEAK?

• Femke De Kok
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

Snelle levering en super mooi dressoir

• Lyanne Nijmeijer

Super service

• Willem Roodenburg
    Review voor Polder TEAK

Polderteak is een prima webshop met uitstekende kwaliteit en service. Een echte aanrader voor uw aankoop van bijzondere meubels.

• Michel Heemskerk

Mooie producten

• Wilma De Groot
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

Mooie spiegel! Het wachten was zeker de moeite waard! Prijs kwaliteit en service zijn goed! Helaas duurde het een aantal maanden voordat ik hem had maar daar was vooraf duidelijk over gecommuniceerd (met mogelijkheid om de order kostenloos te annuleren).

• Marian Bisscheroux
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

Snelle levering goed afspraken voor bezorging tav tijd vriendelijke en behulpzame chauffeur

• Kiona Verveer

Snelle levering goede communicatie

• Marijke Wesmaas
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

Goede kwaliteit en zeer vriendelijke mensen die met je mee denken