Polder TEAK
Dit is het adres voor al uw voordelige teakhouten meubelen & originele woonaccessoires.
Wij zijn gevestigd in Biddinghuizen, Gemeente Dronten, Provincie Flevoland, gelegen in het midden van ons mooie Nederland. Dat betekent dus makkelijk bereikbaar!
Bekijkt u onze collectie teakhouten eettafels eens. Hier vindt u bijvoorbeeld de robuuste kloostertafel. En natuurlijk komt u ook teakhouten salontafels en wandtafels tegen. Onze mooie kasten van gerecycled teakhout, zoals de fantastische winkelkasten, praktische dressoirs of (boeken)kasten zijn een aanwinst voor uw interieur. Uiteraard bent u hier ook op het juiste adres voor uw stoelen of banken, audiomeubelen en kleinmeubelen.
Omdat wij geen grote voorraden van een item hebben en ook niet willen hebben, kunnen er zomaar een aantal producten uitverkocht of in bestelling zijn. Het is een bewuste keuze, omdat wij hierdoor onze collectie teakhouten meubelen afwisselend en inspirerend houden.
WIJ BLIJVEN STEEDS OP ZOEK NAAR MOOIE EN AANTREKKELIJKE GEPRIJSDE MEUBELS & ORIGINELE WOONACCESSOIRES!
Filter 225 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 134 met beschrijving

• Angela Broek
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

Snelle reactie na de aankoop van een spiegel, snel geleverd in goede staat en goede kwaliteit teakhout. Komen afspraken na.

• M Jongsma
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

Snel en product zoals omschreven erg blij mee

• Hoe beoordeel je Polder TEAK?

• Batorski Jessy
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

La qualité pas top, pas de pied centrale une fois remplis il se plie au milieux

• Jack Venken

Goede afhandeling

• Yvonne Lienos
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

Snelle levering , goede service en snel antwoord op vragen.

• Zoe Gomez

Goede service!

• Caroline Claessens
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

Goede service. Zeer toegankelijk voor berichten. Ik had een plantentafeltje bij hen gekocht en zocht nu een tweede zelfde model, ietsje lager. Ze hebben hiervoor bij hun leverancier gekeken en dit direct in orde gemaakt. Toppers!

• Hannie Janssen

100% aanrader

• Gabriëlle
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

Snelle levering, bij vragen over bezorging kon ik, zelfs in de avonduren, via de app contact opnemen. Mijn vraag werd netjes en snel uitgelopen.

• Petra Sülz
    Geverifieerde klant van Polder TEAK

aangename prijzen en persoonlijke service