Polijstweb.nl

Polijstweb.nl

Webshop verkoop polijstmaterialen en onderhoudsproducten voor auto, motorfiets en boot

Lidmaatschap per 05-01-2024 stopgezet

9,1

• André
    Review voor Polijstweb.nl

Eerste bestelling bij Polijstweb en naar volle tevredenheid, bestelling zeer snel verzonden en de volgende dag in huis.

Het product voldoet aan de beschrijving en het contact met Mark verloopt snel en vriendelijk.

Ik zou zeker bestellen wanneer dat nodig is, en de prijzen zijn eerlijk, dankzij Mark en het team en fijne feestdagen in het vooruitzicht.

• christophe spinette
    Review voor Polijstweb.nl

goeie prijzen en goeie sevice ook bij problemen blijven ze even aardig
    very good people to do bussines!

• Jeroen Siebeling
    Review voor Polijstweb.nl

Na een persoonlijk en deskundig advies van Mark een polijstmachine besteld. Alvorens bestellen veel contact via de mail gehad waarbij Mark alle tijd voor je neemt en uitlegt hoe de producten werken. Besteld en de volgende dag al in huis. Top service!

• Sander
    Review voor Polijstweb.nl

Snelle levering en een goed advies

• Kay
    Review voor Polijstweb.nl

Vriendelijke en goede hulp bij vragen. Respons van mail en telefoon is zeer hoog.

• Melvin

• Alex
    Review voor Polijstweb.nl

Snelle levering, en goede service. Ik had wat producten van o.a. Autoglanz besteld daar, en enkele producten speciaal voor het dak van mijn cabrio. Ik kreeg ook nog wat tips en aanbevelingen voor het behandelen van de lak (hierop zaten nogal wat kleine krasjes en swirls)

• Lito
    Review voor Polijstweb.nl

Duidelijke communicatie, overzichtelijke website en een snelle levering...nu al drie keer iets besteld....100 punten 👍🏽

• Michelle
    Review voor Polijstweb.nl

Snelle service, ook nog eens hele goede producten en erg klantvriendelijk

• Michel
    Review voor Polijstweb.nl

Alles....voor €62,50 besteld nooit iets aan gekregen...verschillende mails verstuurd,nooit antwoord gekregen,geschillendienst van PayPal heeft mij het bedrag terugbetaald......polijstweb...1 keer maar nooit meer.

Antwoord van Polijstweb.nl

Beste Michel,

Bedankt dat je ook hier een review hebt achter gelaten. Zoals eerder vermeld hebben wij jou meerdere mails terug gestuurd waarop wij geen reactie hebben gehad. Omdat we geen reactie hebben gekregen hebben we uiteindelijk het bedrag via Paypal retour gestort.
    Ook weken na de order hebben we meerdere malen geprobeerd in contact te komen met jou om dit geschil toch op te lossen. Tot de dag van vandaag hebben wij niets meer vernomen.

• Arno

• Luc

Snel geleverd. Keurig advies

• Dappie
    Review voor Polijstweb.nl

Zeer tevreden, snel geleverd en goed advies gehad

• Mathijs

Goed

• MJS
    Review voor Polijstweb.nl

Heb het product dinsdag in de namiddag besteld en de volgende dag was het in de ochtend al geleverd. Afgelopen weekend aan de slag gegaan met de DAP900 icm met de Moore pads en Menzerna. Echt wat een geweldige producten!

• M

Snelle levering. Producten bevallen goed

• Pieter
    Review voor Polijstweb.nl

Bestelling afgehaald, super geregeld!

• Alex
    Review voor Polijstweb.nl

Snel geleverd, al meerdere malen hier een bestelling gedaan.