Polijstweb.nl

Polijstweb.nl

Webshop verkoop polijstmaterialen en onderhoudsproducten voor auto, motorfiets en boot
8,8
1.323 klantbeoordelingen

• Kay
    Review voor Polijstweb.nl

Vriendelijke en goede hulp bij vragen. Respons van mail en telefoon is zeer hoog.

• Melvin
    Review voor Polijstweb.nl

• Hoe beoordeel je Polijstweb.nl?

• Alex
    Review voor Polijstweb.nl

Snelle levering, en goede service. Ik had wat producten van o.a. Autoglanz besteld daar, en enkele producten speciaal voor het dak van mijn cabrio. Ik kreeg ook nog wat tips en aanbevelingen voor het behandelen van de lak (hierop zaten nogal wat kleine krasjes en swirls)

• Lito
    Review voor Polijstweb.nl

Duidelijke communicatie, overzichtelijke website en een snelle levering...nu al drie keer iets besteld....100 punten 👍🏽

• Michelle
    Review voor Polijstweb.nl

Snelle service, ook nog eens hele goede producten en erg klantvriendelijk

• Michel
    Review voor Polijstweb.nl

Alles....voor €62,50 besteld nooit iets aan gekregen...verschillende mails verstuurd,nooit antwoord gekregen,geschillendienst van PayPal heeft mij het bedrag terugbetaald......polijstweb...1 keer maar nooit meer.

Antwoord van Polijstweb.nl

Beste Michel,

Bedankt dat je ook hier een review hebt achter gelaten. Zoals eerder vermeld hebben wij jou meerdere mails terug gestuurd waarop wij geen reactie hebben gehad. Omdat we geen reactie hebben gekregen hebben we uiteindelijk het bedrag via Paypal retour gestort.
    Ook weken na de order hebben we meerdere malen geprobeerd in contact te komen met jou om dit geschil toch op te lossen. Tot de dag van vandaag hebben wij niets meer vernomen.

• Arno

• Luc

Snel geleverd. Keurig advies

• Dappie
    Review voor Polijstweb.nl

Zeer tevreden, snel geleverd en goed advies gehad

• Mathijs

Goed