Porifera Living

Porifera Living

PORIFERA LIVING is dé webshop voor interieur- en accessoiresliefhebbers. Ontdek onze prachtige collectie hoogwaardige producten, variërend van stijlvolle kleinmeubels tot unieke decoratieve items. We bieden ook een uitgebreide selectie van zijden bloemen die je interieur tot leven brengen.
interieur accessoires zijden bloemen
9,7

• Yvonne Mulder
    Geverifieerde klant van Porifera Living

Mooie kussens en snel geleverd

• Adrienne Moerdijk
    Geverifieerde klant van Porifera Living

Vriendelijk, meedenkend en direct antwoord op mijn vraag. Goed geholpen en heel blij met mijn vaas. Heel snel verzonden

• Hoe beoordeel je Porifera Living?

• Armi Vermunt
    Geverifieerde klant van Porifera Living

Wederom snelle service en goede kwaliteit van het product.

• Roos Maashorst
    Geverifieerde klant van Porifera Living

WAUW! zo mooi in gepakt, ontzettend blij met mijn bestelling. Heerlijke geurkaars besteld en de vaas met zijden is van super kwaliteit! 😍 dankjewel voor de goede service ❤️

• Jeannette
    Review voor Porifera Living

Zeer snelle levering, en zo mooi verpakt.was zo enthousiast dat ik toch nog een maat groter heb besteld,de brons dotvaas.
    Ga zeker vaker bestellen, liefs jeannette

Antwoord van Porifera Living

Hi Jeannette, dankjewel voor je aankopen en voor het vertrouwen, With love Porifera Living

• Plonie Van der Zanden
    Geverifieerde klant van Porifera Living

de website is overzichtelijk , een goede service , afspraken komt ze na
    Top

Hi Plonie dankjewel voor je aankopen en complimenten. With love Porifera Living

• Anouk

Super mooie collectie
    En heel blij met de mooie bloemen wat ik gekocht heb👍❤️🤩

Hi Anouk, Dankjewel voor de compliment! Geniet ervan, With love Porifera Living

• Angelika
    Review voor Porifera Living

Wat ben ik blij met mijn boeket! Ze heeft super mooie qualitei

Wat super! Dankjewel voor je bestelling! With love, Porifera Living

• Suzanne
    Review voor Porifera Living

Super mooie website, zeer vriendelijk personeel, snelle service! Voor ieder budget iets moois voor in huis ❤️ Een echte aanrader!

Antwoord van Porifera Living

Hi Suzanne, dankjewel voor de lieve complimenten, veel plezier met je aankopen. With love Porifera Living

• Romy
    Review voor Porifera Living

Prachtige kwaliteit zijde bloemen, sjieke vazen en luxe kussens.
    Geweldige en snelle service ook!

Hi Romy, Dankjewel voor je mooie review, With love Porifera Living

• A. Vermunt
    Geverifieerde klant van Porifera Living

Fijne website, makkelijk alles te vinden. Ook snelle levering van bestelde producten. Echt top👍

Antwoord van Porifera Living

Dankjewel voor je complimenten, fijn om te horen. Geniet van je aankopen! With love Porifera Living

• Chloë
    Review voor Porifera Living

Zijden boeket laten samenstellen, wat een vakvrouw, weet precies wat mooi bij elkaar staat want het past helemaal in mijn interieur en in mijn stijl. Heel blij mee! Ook hebben we de XXL geurkaars velvet wood besteld. Echt een aanrader, is het geld helemaal waard! Staat niet alleen mooi in je interieur maar ruikt zelfs als je hem niet aan hebt staan. Iedereen die op bezoek komt zeggen allemaal: wat ruikt het hier lekker! Ook fijn dat die zo lang mee gaat want het is een lekkere grote kaars. Heel erg blij met alle aankopen die ik heb gedaan! En wat ook fijn is is dat de levering ook heel snel is want je hebt het de volgende dag al in huis!

Antwoord van Porifera Living

Hi Chloë dankjewel voor je mooie review, wij wensen je heel veel plezier met je aankopen! With love Porifera Living

• Yvonne
    Review voor Porifera Living

Goede adviezen en heel aardig personeel!

Antwoord van Porifera Living

Hi Yvonne, Ontzettend bedankt voor de mooie beoordeling! tot de volgende keer! With love Porifera Living

• Armi Vermunt
    Geverifieerde klant van Porifera Living

Via de website besteld en meteen een bevestiging van mijn bestelling. Volgende dag is het produkt al ingepakt en verzonden. Goede en snelle service!
    Dank hiervoor.

Antwoord van Porifera Living

Hi Armi, Wat leuk! Super bedankt voor de review! geniet van je aankopen. With love Porifera Living

• Ingrid
    Geverifieerde klant van Porifera Living

Mooie collectie. De bestelling wordt mooi ingepakt geleverd.

Hi Ingrid, Wat leuk om te horen! Dankjewel,
    geniet van je prachtige aankopen! With love Porifera Living

• Elwine Polderman
    Geverifieerde klant van Porifera Living

snelle levering vol met extra verrassingen, te leuk

Antwoord van Porifera Living

Hi Elwine, super leuk om te horen, geniet van je aankopen & dankjewel voor de review! With love Porifera Living

• Claudia

Top! Geweldige service.

Antwoord van Porifera Living

Hi Claudia, dankjewel voor de review, super leuk om te horen! With love Porifera Living

• Jenny Mulder-kerkvliet

Snelle levering, mooie accessoires

Antwoord van Porifera Living

Hi Jenny, Dankjewel voor de review, Leuk om te horen. Geniet van je aankopen! With love Porifera Living

• Hanneke Peters-van Esch
    Geverifieerde klant van Porifera Living

Heldere, duidelijke en vooral mooie website. Goede en snelle levering.

Antwoord van Porifera Living

Hi Hanneke, Dankjewel voor de review, super leuk om te horen! geniet van je aankopen. With love Porifera Living

• Lucie
    Review voor Porifera Living

Leuke items op de site. Super goede, vriendelijke service. Kwaliteitsartikelen en zeer verrassend mooi ingepakt.

Antwoord van Porifera Living

Hi Lucie, super leuk om te horen! Dankjewel voor de review! With love Porifera Living