Posters & Prints

Posters & Prints

Bij Posters & Prints kun je terecht voor al jouw posters. Van Gepersonaliseerde Posters tot standaard interieur posters. Als cadeau of voor jezelf. Bij ons zit je goed om een online poster te bestellen!
9,3
Filter 128 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 79 met beschrijving

• Annie Hofman
    Geverifieerde klant van Posters & Prints

Goed opgelet. Mail gestuurd met juiste datum. Gelijk opgepakt.

• Nathalie Verhulst
    Geverifieerde klant van Posters & Prints

Snelle Service, netjes eerst een proefdruk en volgende dag bezorgd!

• Hoe beoordeel je Posters & Prints?

• Lisanne Van der knaap
    Geverifieerde klant van Posters & Prints

Hele fijne service, en prachtige posters

• Desiree Nederpel

Fijne communicatie, persoonlijk.
    Snelle levering. Goede kwaliteit, erg blij mee!

• Pascale Sas
    Geverifieerde klant van Posters & Prints

Bij ontvangst is er bovenaan een klein plooitje , misschien van in de verpakking. Ik hoop dat als ik de poster inkader het niet meer zal zien . Verder heel tevreden , vind hem heel mooi .

Antwoord van Posters & Prints

Bedankt voor je feedback over je bestelling Pascale! Wat vervelend om te horen dat er een klein plooitje in de poster zit. Als je de poster inlijst, is de kans groot dat het plooitje minder zichtbaar wordt of zelfs helemaal verdwijnt. Mocht het probleem toch blijven bestaan, laat het ons dan gerust weten. We willen graag dat je volledig tevreden bent met je aankoop.

Fijn om te horen dat je de poster verder mooi vindt!

• Hilde
    Geverifieerde klant van Posters & Prints

Goeie service. Snelle reactie. Snelle levering van een geweldige print.

Goedemorgen Hilde,

Bedankt voor je fantastische review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering. We zijn blij dat je de print geweldig vindt.

• Melissa Curfs
    Geverifieerde klant van Posters & Prints

Hele goede service. Wij hadden een poster in schets laten maken maar dit enkele dagen voor af te geven als cadeau. Op 3 dagen hebben wij de prachtige schets ontvangen. TOP service👌. Een firma dat alleen maar aan te raden valt.

Hallo Melissa,

Bedankt voor je geweldige review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service en de prachtige schets. We waarderen je aanbeveling enorm.

• Marije
    Geverifieerde klant van Posters & Prints

Heel prettig en makkelijk contact. Persoonlijke aanpassingen kunnen maken en snel het bestelde product ontvangen. Goed verpakt en mooie kwaliteit. Blij mee!

Antwoord van Posters & Prints

Bedankt voor je mooie review Marije! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met het contact, de aanpassingen, en de snelle levering. We zijn blij dat je tevreden bent met de kwaliteit en de verpakking van je bestelling.

• Simon Visser
    Geverifieerde klant van Posters & Prints

Snel contact en snel geleverd

Antwoord van Posters & Prints

Bedankt voor je positieve review Simon! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met ons snelle contact en levering.

• Nadine Van der Linden
    Geverifieerde klant van Posters & Prints

Super goede service. Ik kreeg hulp voor het maken van de juiste keuze. Goed bereikbaar en heel vriendelijk. Kwaliteit van de poster is goed. Mooi resultaat.

Antwoord van Posters & Prints

Bedankt voor je fantastische beoordeling van 5 sterren Nadine! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en de kwaliteit van de poster. We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze.

• Marisca

Eindproduct was prachtig. Fijne communicatie en goede service. Aanrader

Antwoord van Posters & Prints

Bedankt voor je positieve review, Marisca! We zijn blij dat je tevreden bent met het eindproduct en onze service. Het is fijn om te horen dat je ons zou aanraden. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

• Ivon
    Geverifieerde klant van Posters & Prints

Prachtige tekening, zeer snelle service, duidelijke communicatie, zeer goeie prijs voor wat je krijgt

Antwoord van Posters & Prints

Bedankt voor je geweldige review, Ivon! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de tekening en onze service. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we voor je klaar!

• Ria Ruis
    Geverifieerde klant van Posters & Prints

Een geweldig handgetekend portret in kleur van mijn 4 kleinkids ontvangen.
    Echt zo een mooie realistische tekening.
    De snelle, vriendelijke en altijd behulpzame reacties via de mail van Helen, stelt je als klant enorm gerust dat het een top eindresultaat gaat worden.
    Enorm bedankt.
    Een zeer blije klant

Beste Ria,

Hartelijk dank voor je prachtige woorden en de geweldige beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met het portret van je kleinkinderen. Het was een genoegen om je te helpen en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

• Kevser E.
    Geverifieerde klant van Posters & Prints

Hele leuke posters besteld. Snel geleverd.

Antwoord van Posters & Prints

Bedankt voor je mooie beoordeling Kevser! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de posters en de snelle levering. We hopen je snel weer terug te zien in onze webshop!

• Monique
    Geverifieerde klant van Posters & Prints

Mooi gemaakt en snel geleverd.

Hi Monique,

Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit en de snelle levering. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om dit te delen.

• Linda
    Geverifieerde klant van Posters & Prints

Een website waar je ook persoonlijk geholpen wordt! Vragen en verzoeken worden zeer snel via mail beantwoord. Afhandeling en levering zeer snel. Resultaat zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader.

Hi Linda,

Wat een fantastische review! We zijn blij te horen dat je onze persoonlijke service en snelle afhandeling waardeert. Bedankt voor je aanbeveling en we kijken ernaar uit je in de toekomst weer te mogen helpen.

• Anne De Roij
    Geverifieerde klant van Posters & Prints

Super service, weg snelle levering

Hi Anne,

Bedankt voor je positieve review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering. We waarderen je steun enorm!

• Buket
    Geverifieerde klant van Posters & Prints

Snelle levering, mooi naar wens!

Hi Buket,

Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat de levering snel was en het resultaat naar wens is. We waarderen je feedback enorm.

• Mandy

Geweldige service

Hi Mandy,

Bedankt voor je lovende woorden! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn.

• Fatma Ince
    Geverifieerde klant van Posters & Prints

Erg goede service! Binnen enkele uren een proefdruk en daarna meteen op de post!

Hi Fatma,

Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met onze service! We zijn blij dat je ervaring positief was. Bedankt voor je herhaalde bestelling en je vertrouwen in Posters & Prints.