Hendrik Andriessenlaan 36
2132KH Hoofddorp
+31 23 576 70 22

Bol.com 120 9,5

Twan Janssen HZ Industrial BV beoordeelde op 2019-08-20

Alles goed aangekomen, powerball nog niet geprobeerd.

Bezoeker beoordeelde op 2019-08-20

Ik heb m’n rechterpols beschadigt (gescheurde pees). Ik heb de powerball nu een week gebruikt en merk al verschil.
Ik weet zeker dat dit product mij gaat helpen. Ik kan weer fatsoenlijk werken. Hartstikke bedankt!

Geert beoordeelde op 2019-08-19

Snelle verwerking
Alleen geen keuze van aflever moment bij post

Bezoeker beoordeelde op 2019-08-19

Heel tevreden, probleem met betaling ook verholpen door klantendienst. Hier bestel ik zeker nog!

Bezoeker beoordeelde op 2019-08-15

Precies wat we ervan verwacht hebben.

Edo Kuiper beoordeelde op 2019-08-13

Snelle en adequate levering

Mathieu beoordeelde op 2019-08-12

Bas beoordeelde op 2019-08-09

Aangeschaft i.vm tennisarm
Na 3 dagen al verschil merkbaar

Roland Brunt beoordeelde op 2019-08-09

MT beoordeelde op 2019-08-01

Draadje valt uit gaatje en komt binnenin vast te zitten. Powerball heeft vijsjes zodat die kan opengemaakt worden. Maar een vijsje draait maar komt niet los. Dan maar met wat trekken het touwtje losgetrokken. Resultaat: versteviging aan het uiteinde van het touw is weg zodat het touw niet meer te gebruiken is. Dit is het resultaat van 30 min gebruik. Waarvan 10 minuten prutsen om het los te krijgen. Dus kan ik zeggen dat ik niet echt blij met mijn aankoop ben. Nu met wat nagellak het uiteinde van het draadje wat verstevigd en nu lukt het prima.

Reactie van PowerBall.shop:
Beste Myriam Troch,

Wij hebben nog geen reactie van u ontvangen. Mogelijk is dit aan uw aandacht ontsnapt. Kunnen wij het bovenstaande voor u oplossen wanneer we u wat nieuwe koordjes toesturen?

We horen graag van u!

Michaël Quisquater beoordeelde op 2019-07-20

gewoon fantastisch. Levering volgende dag, top service

Bezoeker beoordeelde op 2019-07-18

Snelle levering en prima kwaliteit, het was alleen niet helemaal duidelijk hoe ik de snelheidsmeter op de Powerball kon monteren.

RIET ILDIZ-WELZEN beoordeelde op 2019-07-18

Super snelle levering 👍 blij met mijn bestelling

Arie Meijvogel beoordeelde op 2019-07-18

Snelle levering, goed product

Jos Geurts beoordeelde op 2019-07-11

Heel tevreden, het product met twee dagen na de bestelling in huis, netjes eb deugdelijk verpakt.

David Minsart beoordeelde op 2019-07-08

Snelle levering!
Heel tevreden!

Bezoeker beoordeelde op 2019-07-04

ik ben heel tevreden .

Bezoeker beoordeelde op 2019-07-03

Schitterend product aanbod en perfecte service na verkoop!

Marc Voorn beoordeelde op 2019-06-30

Snelle levering, goede communicatie en top product!

Satu Pajunen - Jeurissen beoordeelde op 2019-06-29

Duidelijke informatie en snelle levering. Zeer tevreden!