Powercage
Meer dan 10 jaar gespecialiseerd in krachtapparatuur en fitnessartikelen. Uitgebreid assortiment producten op het gebied van CrossFit, functioneel trainen en thuisfitness. Eigen productie; sterk in maatwerk.
  • Werner Vos

Goede snelle levering

• Harald
    Review voor Powercage

Fijne shop, aantal kettlebells besteld rond de kerst drukte.
    Ondanks de snelle verzending is er ergens in het verzend traject fout gegaan.
    Gebeld en allemaal prima opgelost, 10 voor service / nazorg.
    Spullen waren ook dik in orde qua kwaliteit.

• Hoe beoordeel je Powercage?

• Rene Peeters

Snel geleverd

• Marion Bertrand

snelle levering,

• Siemen de Haan
    Review voor Powercage

Goed materiaal, kwaliteit top, service en klantvriendelijkheid zeer goed. Ik heb zelf een yoke bij hun opgehaald. Kom er zeker weer voor een strongman atribuut.

• Arjo Neevel
    Geverifieerde klant van Powercage

Zoals gehoopt puur vakmanschap. Built for life kwaliteit. Waar andere merken gebruik maken van smallere kokers en meer boutverbindingen is dit dip station van Powercage robuuster gebouwd met rechthoekige kokers, strakke lasverbindingen i.p.v. boutverbindingen. Enige minpunt was dat de bezorger had geleverd tot over de eerste drempel, maar dit niet had gemeld aan mij.

• de Vries

Top product, goede prijs

• rob broeckx
    Review voor Powercage

Top service. Creatief bedrijf. Bij het ontwerp wordt er creatief meegedacht naar aanpassingen. Prijs kwaliteit 10/10

• Tom Korteweg
    Geverifieerde klant van Powercage

Maar aanpassingen op hun producten zijn meteen mogelijk. Zonder gedoe

• Thomas
    Geverifieerde klant van Powercage

Goed service met een snelle levering.
    Product ziet er mooi uit en was erg goed verpakt voor transport.

• Julia Romanova

geweldige snelle service!!!

• Wendy van den Hoeven

Mooi product. Werkt goed

• Nik
    Review voor Powercage

Zeer professioneel bedrijf en heel erg behulpzaam in het meedenken naar oplossingen. Meerdere keren iets op maat gemaakt voor mij, en was elke keer perfect. Duidelijke en snelle communicatie en kwalitatief zeer goede producten.

• Ivo Wildeboer

Super service!

• Levi
    Geverifieerde klant van Powercage

Twee jaar geleden een CrossFit Rack Outdoor aangeschaft. Nog steeds er tevreden en de kwaliteit is echt heel goed. Koop telkens nog wat uitbreidingen/onderdelen erbij.
    Kortom: Service goed, er wordt goed meegedacht en kwaliteit is top.

• Muscle Power
    Geverifieerde klant van Powercage

Goede service, kwaliteit producten zijn top

• Isabelle Bovenkerk
    Geverifieerde klant van Powercage

Snelle reacties, servicegericht in mail en bezorging

• Cas Teunis
    Review voor Powercage

Ik heb een powerrack en een outdoor rig gekocht bij Powercage en ik ben meer dan tevreden met beide producten. Ik ben goed geholpen met erg duidelijke foto's en tekeningen. Ik zou Powercage bij iedereen aanraden die op zoek is naar een powerrack!

• Dave
    Review voor Powercage

Henk denkt altijd goed mee en meerdere dingen heeft hij al gemaakt waar ik en velen gebruik van hebben gemaakt:

Sportschool:
    - powerrack die precies gemaakt was voor de ruimte, perfecte breedte en hoogte
    - double landmines die na 10 jaar nog steeds perfect werken
    - Onverwoestbare prowler
    - Sled wordt iets minder gebruikt, maar doet ook nog steeds goed wat deze hoort te doen.
    - Yokes die hij zo heeft afgemaakt dat ze buiten te gebruiken zijn waar sporters heel blij mee zijn

Toen ik erna mijn homegym ging inrichten moest ik meteen aan Henk denken om de ruimte zo efficiënt mogelijk in te richten:
    - Soepele en handig te plaatsen Jammer arms waar je als sporter van geniet en aangepast op het rack wat afwijkende gaten heeft
    - passende spotters die hier perfect bij passen
    - Belt squat attachment zodat de rug niet teveel belast wordt, je de quads extra goed kan aanpakken en ook hier heeft Henk weer fijn meegedacht, zodat deze goed te gebruiken is

Henk is echt een vakman die gedurende de jaren echt een specialist is geworden in zijn vakgebied en ook topservice biedt!

Nogmaals bedankt voor alle mooie producten!

Ik ben een zeer tevreden klant.

• Studio Aard
    Review voor Powercage

Goede kwaliteit en uitstekende service!