Powerracks

Powerracks

Verkoop van complete krachttraining sets voor de professionele home gym

Lidmaatschap per 14-08-2023 stopgezet

Filter 38 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 34 met beschrijving

• Bo
    Review voor Powerracks

Ik heb mijn powerrack nu zo’n 3 maanden in huis en ben er meer dan blij mee. De service en bezorging was allemaal top geregeld. Het powerrack zelf is van geweldige kwaliteit en alles wat erbij zit ben ik ook ontzettend blij mee. Het was het geld meer dan waard! 100% aan te raden.

• Jori
    Review voor Powerracks

Persoonlijk contact via mail en goed op de hoogte gehouden. Vriendelijk personeel bij bezorging. Uitgebreid rack geleverd.

• Johan
    Review voor Powerracks

Snelle levering en goede kwaliteit.

• Nick
    Review voor Powerracks

Goede communicatie en snelle levering.

• Jim

• Tony
    Review voor Powerracks

Snelle levering, goeie responds op vragen, handelt goed en lost snel dingen op! Het rack is super stabiel en goeie kwaliteit. Heel klantvriendelijk

• Christiaan Willemse
    Review voor Powerracks

Mijn bestelling was snel geleverd is een super winkel en goede klantenservice en klant tevredenheid alleen het bezorg bedrijf heb ik veel problemen gehad maar de webwinkel was heel klant vriendelijk en heeft me met het bezorgdienst probleem uitstekent geholpen

• Werner
    Review voor Powerracks

Makkelijk en snel contact per Whatsapp. Levering in goed overleg ontvangen via een professionele vervoerder, welke netjes van tevoren contact opneemt.
    Apparatuur is goed verpakt. Helaas was door de fabrikant een en ander verkeerd gestapeld. Hierdoor zijn wat kussens verdrukt. Even contact opgenomen en de nieuwe rollen zijn al onderweg. Top service dus!

Opgebouwd rack is zeer compleet met aanvullende onderdelen. Kwaliteit van het rack is na een paar weken gebruik uitstekend te noemen.

• Kevin
    Review voor Powerracks

Goede klantenservice en top producten

• Donny Heerings
    Review voor Powerracks

Ik heb altijd een snelle reactie gekregen. Aangegeven dat ik zelf al een stang had liggen thuis en daarvoor in de plaats extra gewichten gekregen.

Prachtige set en uitstekende kwaliteit en service. Zeker een aanrader !

• Niek
    Review voor Powerracks

Top materiaal voor een erg scherpe prijs. Enorm vriendelijk en behulpzaam, zowel telefonisch/app als in het echt. Twijfel geen moment om weer te bestellen als ik wat moois voorbij zie komen of iets nodig heb.

• P.J.
    Review voor Powerracks

Scherpe prijzen, uitstekende service, zeer vriendelijk en goed communicatief.
    Had een product met schade maar kreeg onder service een compleet nieuwe op gestuurd! Zeer fijn geholpen.

• Robbin
    Review voor Powerracks

Prijs kwaliteit verhouding is erg gunstig. Daarnaast is de service ook nog eens uitstekend.

• Umar
    Review voor Powerracks

Service en betrouwbaarheid. Hij heeft me zelfs geholpen om in te laden en dan nog hoe vriendelijk en behulpzaam de bedrijf is gewoon top 👍

• Armando
    Review voor Powerracks

De volgende dag in huis, goede kwaliteit en compleet! Ook een aardige eigenaar die snel reageerde.

• Christophe
    Review voor Powerracks

Scherpe prijzen, snelle levering naar België en goede opvolging. Op berichten werd snel geantwoord.

• Kevin
    Review voor Powerracks

Goeie service, goeie prijs, vriendelijk

• Ron
    Review voor Powerracks

Goed en solide product, vriendelijke ontvangst en goed service!

• Richard
    Review voor Powerracks

Prijs kwaliteit van producten is top!

• Marcel

Service