Powerstation Shop

Powerstation Shop

Powerstationshop.eu is expert op het gebied van draagbare powerstations, draagbare zonnepanelen, powerbanks en thuisbatterijen. Wij bieden producten aan van de merken EcoFlow, Bluetti, Jackery en Anker. Ben je op zoek naar een powerstations of draagbaar zonnepaneel, dan zit je bij ons goed.

powerstations draagbare zonnepanelen powerbank
Filter 24 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 17 met beschrijving

• Nady Majoor
    Geverifieerde klant van Powerstation Shop

Onze bestelling was snel in huis, maar helaas miste er een onderdeel van onze bestelling. Na fijn contact en super service werd hij naar ons in Spanje gestuurd aangezien we al onderweg waren. Nogmaals dank!

Antwoord van Powerstation Shop

Beste Nady, helaas ging er bij de levering iets mis qua compleetheid van de bestelling. Gelukkig hebben we jullie snel kunnen helpen door het naar jullie vakantiebestemming te sturen. Bedankt voor de mooie beoordeling en hopelijk hebben jullie een fijne vakantie (gehad).

• Ine Uneken
    Geverifieerde klant van Powerstation Shop

Netjes vlot bezorgd. Voor de rest geen ervaring nog.

Antwoord van Powerstation Shop

Beste Ine, bedankt voor de positieve beoordeling over de service tot nu toe. Mochten er vragen ontstaan over het product, dan helpen we je graag verder.

• Hoe beoordeel je Powerstation Shop?

• Tom Waalderbos

Prima snelle levering

Antwoord van Powerstation Shop

Hi Tom, bedankt voor de beoordeling en 5-sterren waardering. Top!

• Erika Lidl Fridman

Heel goed

Antwoord van Powerstation Shop

Fijn dat je onze service als heel goed hebt ervaren en hartelijk dank voor de 5-sterren review.

• Jan
    Geverifieerde klant van Powerstation Shop

Ben erg tevreden ovef mijn aankoop bij de Powestation shop. Omdat ik de powerstation ook wil gebruiken om mijn camper via de walaansluiting van stroom te voorzien, had ik een aantal vragen hierover. Er is goed meegedacht en geen moeite was te veel. Dus besloten bij Powerstationshop een Jackery gekocht. Jackery en zonnepaneel werd erg snel geleverd. Kan iedereen aanraden hier een aankoop te doen

Beste Jan,
    Bedankt voor de geweldige review en jouw advies om bij ons te kopen.
    Voor verdere vragen over de Jackery en/of de aansluiting op de camper weet je ons te vinden.
    Mark - Powerstationshop.eu

• M.J. Kosterink
    Geverifieerde klant van Powerstation Shop

Goede service. Contact omdat levering vertraagd was en nadat de producten onderweg waren wederom een persoonlijk bericht.

Antwoord van Powerstation Shop

Bedankt voor de positieve beoordeling en fijn dat de service zo wordt gewaardeerd.

• J. C. Bender
    Geverifieerde klant van Powerstation Shop

Prima webwinkel. De 5% korting die ze aanbieden na inschrijven voor de nieuwsbrief is echt, in tegenstelling tot diverse andere aanbieders die altijd aangeven “geldt niet voor dit artikel” of “artikel is al afgeprijsd”.
    Na bestelling binnen een paar dagen geleverd.

Antwoord van Powerstation Shop

Hartelijk dank voor de waardering van onze service en de positieve review.

• W.G. den Hoed
    Geverifieerde klant van Powerstation Shop

Product prima en klantenservice perfect!

Beste Gery,
    Bedankt voor de aankopen en mooie review. Daar doen we het voor!

• Gaytrie
    Review voor Powerstation Shop

Top service en snelle levering, heel tevreden met mijn aankoop!

Antwoord van Powerstation Shop

Bedankt voor je positieve review, Gaytrie. We zijn blij dat je onze service zo goed beoordeeld.

• Anita
    Geverifieerde klant van Powerstation Shop

Ik heb het al vaker tegen de vriendelijke man van de klantenservice gezegd. Ik ben enorm blij en tevreden over alle hulp en advies die ik heb gekregen. Zowel via de mail als WhatsApp heb ik heel veel vragen gesteld en hier werd elke keer netjes en duidelijk op gereageerd. Nadat ik duidelijk mijn wensen heb uitgelegd hebben ze mij geholpen de beste powerstation uit te zoeken. Alles werkt goed en ik kom zeker terug als ik nog een extra batterij nodig heb.

Antwoord van Powerstation Shop

We zijn blij dat je onze hulp en service zo goed beoordeeld. We zien je graag weer een keer terug.

• Wouter
    Review voor Powerstation Shop

Zeer kundig en eerlijk advies, denken goed mee.

Beste Wouter,
    Bedankt voor jouw mooie review.

Vriendelijke groet,
    Powerstationshop

• M. De Vries
    Geverifieerde klant van Powerstation Shop

Duidelijke uitleg over de producten. Goede communicatie en vriendelijke service.

Antwoord van Powerstation Shop

Dank en veel plezier van de aankoop.

Vriendelijke groet,

Powerstationshop

• M. Gortzak
    Review voor Powerstation Shop

Snelle afhandeling van mijn bestelling, goede prijs en kwaliteit. Ik ben tevreden over mijn aankoop!

Antwoord van Powerstation Shop

Hartelijk dank voor de review en mooie woorden. Veel plezier van jouw aankoop.

• Gijs
    Review voor Powerstation Shop

Snelle service en goede prijzen! Zou hier zeker nogmaals bestellen.

Antwoord van Powerstation Shop

Bedankt voor de aankoop en positieve review. Mochten wij nog iets kunnen betekenen, dan horen wij dit graag.

• A. Koersvelt
    Review voor Powerstation Shop

Mooie prijzen en een goede service!

Antwoord van Powerstation Shop

Bedankt voor het vertrouwen en de mooie review.

• Chantal
    Review voor Powerstation Shop

Geweldige service, snelle reactie, goed advies en levering was ook echt supersnel!

Antwoord van Powerstation Shop

Bedankt voor de positieve review. Als we nog iets kunnen betekenen, dan horen we het graag.

• Jan Beukers
    Geverifieerde klant van Powerstation Shop

Prettig contact gehad via email. Op onze vragen over het product werd snel, kundig en duidelijk geantwoord. Product besteld en snel en keurig geleverd.

Antwoord van Powerstation Shop

Bedankt, Jan. Veel plezier gewenst met de aankoop.