Practicups Menstruatiecup

Practicups Menstruatiecup

De Practicups menstruatiecup is de zachtste en comfortabelste menstruatiecup. Lees hier de ervaringen met onze menstruatiecup.
8,6
Filter 122 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 58 met beschrijving

• Lorena Ket
    Geverifieerde klant van Practicups Menstruatiecup

Duidelijk en een goede service!

• Titia
    Geverifieerde klant van Practicups Menstruatiecup

Duidelijke website, superfijne tips over hoe het werkt, en superfijn dat je twee krijgt voor een lage prijs zodat je zelf kan kijken welke maat past.

• Hoe beoordeel je Practicups Menstruatiecup?

• Debbie Passmore
    Geverifieerde klant van Practicups Menstruatiecup

goede maar ik heb ontvangt twee van hetzelfde maat?

• Carla

Nette levering

• Zhinia Noorian
    Geverifieerde klant van Practicups Menstruatiecup

My order was supposed to arrive on Saturday; I got it on Wednesday! Quite a delay! But I thought such things may happen once in a while and I am so happy with the cups that I decided to rate them as perfect 🤩 They saved me from a lot of discomfort I experienced with other brands. So, thank you Practicups!

Antwoord van Practicups Menstruatiecup

Thank you so much for your kind words and understanding that deliveries don't always go right. Enjoy your Practicups!

• Maaike Stoops
    Geverifieerde klant van Practicups Menstruatiecup

Snel geleverd met duidelijke communicatie over product en levering en heldere uitleg voor het eerste gebruik.

• Stephanie van Tol-Grijpink
    Geverifieerde klant van Practicups Menstruatiecup

Niet duur voor een menstruatiecup en de volgende dag al in huis. Werkt perfect.

• RV
    Geverifieerde klant van Practicups Menstruatiecup

Blij dat ik de practicup heb aangeschaft! Lang getwijfeld of dit wel iets voor mij zou zijn maar uiteindelijl besloten om het gewoon eens te proberen. Het was even wennen met inbrengen en vooral uithalen maar na een paar keer ging dit prima! Ook sporten met de practicup is een verademing. Niet meer doorlekken in het zwembad, wat fijn! Blij met de overstap!

• Jess Molenaar
    Geverifieerde klant van Practicups Menstruatiecup

Scherp geprijsd, snelle verzending !

• Trees

Snelle service.