Practicups Menstruatiecup

Practicups Menstruatiecup

De Practicups menstruatiecup is de zachtste en comfortabelste menstruatiecup. Lees hier de ervaringen met onze menstruatiecup.
Filter 112 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 51 met beschrijving

• RV
    Geverifieerde klant van Practicups Menstruatiecup

Blij dat ik de practicup heb aangeschaft! Lang getwijfeld of dit wel iets voor mij zou zijn maar uiteindelijl besloten om het gewoon eens te proberen. Het was even wennen met inbrengen en vooral uithalen maar na een paar keer ging dit prima! Ook sporten met de practicup is een verademing. Niet meer doorlekken in het zwembad, wat fijn! Blij met de overstap!

• Jess Molenaar
    Geverifieerde klant van Practicups Menstruatiecup

Scherp geprijsd, snelle verzending !

• Hoe beoordeel je Practicups Menstruatiecup?

• Trees
    Geverifieerde klant van Practicups Menstruatiecup

Snelle service. Goede gebruikersuitleg Zeer zacht siliconen. Uitermate geschikt voor iemand van 51 jaar

• Denice Vonk
    Geverifieerde klant van Practicups Menstruatiecup

Snelle levering. Word netjes op de hoogte gehouden van de bestelling.

• Cynthia M.
    Geverifieerde klant van Practicups Menstruatiecup

Heel fijn dat je 2 cups van verschillende formaten krijgt zodat je kunt kijken welke het best passend is. De eerste paar keer inbrengen is even wennen, je moet er handigheid in krijgen, maar daarna is het nauwelijks meer moeite dan een tampon inbrengen. Eén groot voordeel voor mij, naast o.a. duurzaamheid en het zachte flexibele materiaal, is dat de cup niet uitdroogt zoals bij een tampon en dat maakt het opnieuw inbrengen na het legen van de cup een stuk prettiger. De cup verkleurt wel een beetje, maar dat schijnt normaal te zijn en is ook niet erg zolang je 'm tussendoor goed reinigt en tussen menstruatieperiodes in uitkookt. Ik ben in elk geval erg enthousiast over deze cup en zie mezelf niet gauw meer teruggaan naar tampons.

• Daria Teper
    Geverifieerde klant van Practicups Menstruatiecup

Zeer makkelijk om een bestelling te plaatsen. Ontzettend snel verzonden.

• Michelle Aarts
    Geverifieerde klant van Practicups Menstruatiecup

Helder, duidelijk en snel.

• M. Fleuren

Supersnelle levering!

• Bianca Postma
    Geverifieerde klant van Practicups Menstruatiecup

Snelle levering, goed produkt en uitstekende klantenservice

• Suzanne Eecen